Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Jinak doma mám druhé vydání, které je sice poměrně obsáhlé, nicméně tam chybí pár zásadních kapitol, které vyšly až později. Například poměrně obsáhlá kapitola o chování v tramvaji, o tom, kdo koho a za jakých okolností pouští sednout apod.

Druhé vydání jsem našel také na internetu v podobě PDF.

http://www.rodon.cz/admin/files/ModuleKniha/1146-Spolecensky-katechismus.pdf

1 0
možnosti
JK

Je to skvělá kniha. V centru Prahy je cukrárna, kam občas vezmu svou ženu. Tuhle knihu tam mají, tak si v ní při kávě listuji.

0 0
možnosti
KM

K54a80r73e26l 25M57a91s82e16k

19. 1. 2018 16:23

Jak se jmenuje ta cukrárna, prosím?

0 0
možnosti
LJ

Když jsem si přečet definici gentlemana, smutně jsem konstatoval, že je zde mnoho diskutérů, kteří tuto definici nesplňují.

1 0
možnosti
Foto

Pěkný den, pane Jílku,

děkuji za Váš příspěvek.

Vidíte... Jsem na tom stejně. Během svého života jsem poznala asi jenom dva gentlemany...

Máme se hodně co učit.

Kéž by bylo "IN" být gentlemanem a chovat se podle pravidel společenské etikety, a ne naopak, čím horší a hrubší způsoby, slovy, gesty i chováním, tím lépe.

Přeji krásný den, H. R. Šiander

0 0
možnosti
KM

K35a63r16e65l 10M40a15s38e29k

19. 1. 2018 11:36

Krásné čtení. V

1 0
možnosti
Foto

Pěkný den, pane Masku,

děkuji za Váš příspěvek.

Já jsem po této knize dlouho toužila a chtěla jsem si ji přečíst. Tak jsem si splnila svůj další sen.

Je to opravdu nádherné čtení. Sice se to nedá přečíst jako román za den či dva, ale člověk si to zase vychutnává a snaží si to zapamatovat, to má také své kouzlo.

Vřele každému doporučuji!

Mějte se krásně, H. R. Šiander

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->