Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď mi docvaklo, že jsem nedávno viděl novou verzi filmu Left behind z roku 2014 s Nicolasem Cagem v hlavní roli. Přestože na ČSFD má film mizerné hodnocení, tak já jsem filmu dal čtyři hvězdičky. Koukám, že verze z roku 2000 má mnohem vyšší hodnocení než ta s Cagem. No a protože vím vocogou, tak si asi koupím a přečtu jen ty Bojovníky trýzně...

1 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Beránku,

já jsem byla filmem "LEFT BEHIND" s Nicolasem Cagem v hlavní roli nadšená! Ten samý film z roku 2000 není špatný, ale je vidět, že se dříve točilo prostě jinak a jedná se o film nízko nákladový, ale zase má své zastánce a obdivovatele.

Já jsem celou trilogii "LEFT BEHIND" četla asi už 4x a stále ji jedno za čas opráším a fakt mě mrazí. Ovšem knihy, každá z nich má asi 350 str., jsou neporovnatelné s filmy. Tam se prostě všechno nevejde.

Já mám ty první knihy v češtině, které se už nedají sehnat. Jestli se podíváte na internet, tak narazíte na desítky čtenářů, kteří tyto knihy shánějí. Ale myslím, že je vydali znovu, ale mají nový (jiný) přebal. Určitě to stojí za to!

Přeji všechno dobré a jsem v dokonalé úctě, H. R. Šiander

0 0
možnosti
Foto

Namlsala jste mne. Nečetl jsem ani ten první díl Ponecháni napospas takže po Novém roce vyrazím do knihkupectví... Díky za tip

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS