Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J60a42k42u60b 52R14o32t51h

26. 12. 2017 15:03

Jinak tedy musím říci, že jste statečná žena. Po minulých zkušenostech jsem se na pořad nedíval a uklidňoval manželku, která pobouřeně křičela, jak je možné, že to vysílají všude. ;-D

6 3
možnosti
Foto

Pěkné odpoledne, pane Rothe,

ne, presidentské volby ještě nebyly ;-D Ale budou brzy. A musíme toho, my, kteří jsme "antizemanovci", využít [>-]

Ano, byla jsem při proslovu presidenta M. Zemana vloni a předloni dost znechucená... Ale ono mi to nedá, takže jsem si to musela vyslechnout i letos. Přeci jenom to bylo naposledy. Což je svým způsobem velká úleva.

Na druhou stranu nemám TV, takže jsem poslouchala jenom rozhlasový projev a to musím přiznat, že není tak traumatizující záležitost, jako když se člověk dívá na TV a má spojena slova i obraz.

Přeji všechno dobré! H. R. Šiander

5 0
možnosti
JU

J26o77s26e37f 33U62l16m27a18n

26. 12. 2017 15:02

"Ovšem já jako křesťanka znající Bibli vím, že se na desítkách míst Písma píše, abychom se spoléhání na rozum vyhnuli a nedělali to. Kdo se spoléhá na rozum, na sebe sama a na vlastní kvality, obrací se k Bohu zády. Dokonce se v Bibli píše, že na svůj vlastní rozum může spoléhat jenom blázen..." - mi přijde jako šílenství spíše toto.

9 0
možnosti
Foto

Vážený pane Ulmane,

zkuste si přečíst Bibli a uvidíte sám... Konkrétně se jedná o 4. kapitolu Šalomounova přísloví.

Bůh samozřejmě stvořil rozum, ale zároveň varuje před tím, abychom se spoléhali jen to jediné. Jsem si jistá, že je to proto, že Bůh je větší než rozum a dělá na základě víry mnohem více, než si dokážeme představit, nebo víc, než za cokoliv se modlíme. Takže rozum je svým způsobem limitem, který nás může často zavést na scestí a v každém případě nás učí spoléhat na sebe samé a na vlastní kvality, což nás nevede ke spoléhání na Boha. To je největší problém víry. Snaha zachránit sebe sama ze svých sil, a třeba i rozumem - tím, co vím a co znám, co jsem si přečetl apod. To je pak hříchem v Božích očích.

Ale rozumím tomu, že bláznivá zvěst se může jevit mnoha "rozumným lidem"

jako bláznovství. To je také psáno v Bibli. Takže mě to nepřekvapuje. Asi ne tak, jako Vás.

Přeji všechno dobré! H. R. Šiander :-)

0 2
možnosti
JK

J97i32ř51í 22K52ö32n68i36g

26. 12. 2017 14:47

Pátý a poslední vánoční proslov presidenta.... a poté zase další čtyři.Bezva.ČR má prezidenta.

7 3
možnosti
Foto

J36a16k23u65b 80R36o85t73h

26. 12. 2017 14:58

Už byly volby? 8-o8-o8-o

4 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 20,78
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->