Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

K čemu ta evangelizační kampaň je? Stejně to z nich nedostane jejich barbarské zvyky, dál budou provozovat ženskou obřízku a nechráněný sex a umírat na AIDS. A dětí, které neuživí, budou rodit ve jménu křesťanského boha ještě víc.

0 0
možnosti
Foto

paní Korbelová vy se mi snad zdáte8-o to už jste zapomněla jak před časem Wojtyla vzbudil nelibost celého světa když při své misijní cestě po Africe se negativně vyjadřoovat opoužití kondom.?

A není to právě církev která brojí proti potratům.když už antikocepce selže?

a nebyly to právě největší farmaceutické společnostize Západu které bojovaly proti použiití levnějších léků proti AIDS.čímž tiíce lifdí, které na dražší variantzú nemají, prakticky odsoudily k smrti? Asi málo čtete co se děje ve světě-místo studia Bible možřná víc sledujte co se děje kolem vás

0 0
možnosti
RP

Byl jsem na něm v roce 1992 v Bratislavě, kde měl evangelizační shromáždění. Byla to první evangelizace, kterou vysílala ČT. Byl jsem tam jako pomocník a pomáhal jsem nemocným dopředu, aby na ně spočinula Boží moc a oni byli zázračně uzdraveni. Někteří z nich, kterých se Bůh dotkl a poprvé ve svém životě začali chodit, se z toho počůrali. Nikdy nic takové jsem neviděl na vlastní oči, až tam.

To hlavní, ale bylo, že mnoho lidí uvěřilo v Pána Ježíše Krista.

Bůh Vám požehnej... R.P.

2 0
možnosti
RP

Díky Bohu za Reinharda a jeho srdce pro ztracené.R^R^R^

2 0
možnosti
Foto

Zdravím pane Pešorno,

ano, také děkuji za Reinharda Bonnke B-hu! V

Je mi líto, že si neužije ty LED obrazovky na všech následujících evangelizačních kampaních... Ale je mu už 77 let a po více jak 40 letech služby a cestování napříč Afrikou má nárok jít do "kazatelské" penze.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti
Foto

Když se sejdou tři.............což teprve v takovém počtu. :-) Pro někoho je to k neuvěření. Ale "malé" zázraky se dějí každý den všude ve světě. I na terapeutických sezení, kde se lidé o sobě často dozvědí něco zásadního od terapeuta, který to sděluje člověku, kterého nezná a nemohl to o něm vědět. On ne, ale On ano.:-)

0 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Herdo,

děkuji za Váš příspěvek.

V zásadě souhlasím. Kamkoliv půjdeme, tak chce B-h jednat prostřednictvím nás a zasáhnout lidi a ukázat jim, že je zná, miluje, ví o nich a nabízí jim naději. Proč by to nemohlo být právě na terapeutické skupině, kdy je psycholog křesťanem a žije každý den s B-hem? Možná že právě tam, kde jsou "rozbití lidé", je to třeba o to víc.

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 14,04
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->