Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

RvRv Mohla byste paní autorko z té nesmyslné částky odepsat částku, kterou dává Zeman na umořování dluhu? :-/;-):-)

2 0
možnosti

Autorka paní Šiander a řada zdejších diskutujících ignorují nezpochybitelná fakta:

1) podle zákona nelze započitat těch 19 milionů do volební kampaně i kdyby šly zcela na vrub prezidenta Zemana, protože byly vydány před datem vyhlášení voleb 28.8.2017.

2) pravidelné výjezdy do krajů po celou dobu výkonu funkce prezidenta patří k výkonu jeho funkce a nelze je započitat do nákladů, konstatuje ústavní právník Gerloch

3) na obědy a jiné akce zvaly přímo kraje řadu osobností a zúčastnili se jich i zastupitelé atd. Náklady na tyto osoby nelze přičíst přímo prezidentovi. Přímo prezidentovi a jeho doprovodu lze přisoudit jen část z celkových nákladů spojovaných s návštěvou prezidenta (na těch obědech nezbaštili všechno, debužírovala i řada lidí z kraje)

3 0
možnosti

vyčítáte prezidentu Zemanovi peníze za jeho výjezdy za občany? A není to náhodou jeho plus? Neziskovkám platit jejich podvratnou činnost vůči státu vám nevadí?

2 3
možnosti

Že všechny tyto návštěvy, výlety, výdaje na cestovné, občerstvení, květiny a dárky pro pana presidenta... (nezapomněla jsem na něco?) neplatil Hrad, který na to má zvlášť vyčleněné peníze na cesty presidenta po České republice, ale my, daňoví poplatníci. Byly to totiž peníze, které byly přiděleny krajům. A že 19 milionů korun není žádná malá částka!

Nechci se s vámi přít ohledně schopnosti pana Zemana, obstarat si finance k předvolební kampani, jen by možná bylo potřeba dovysvětlit, jaký je rozdíl mezi penězi z "našich kapes", které obhospodařují kraje a které má na provoz kancelář prezidenta.

Když si zkusíte zjistit, co tvoří příjem krajů a co příjem prezidentské kanceláře, musíte dojít k závěru, že převážná část byla a bude vždy z kapes daňového poplatníka.

1 0
možnosti

Všechno to jsou jen trapné výkřiky.

2 1
možnosti

B17o87r20e80k 74T91o97m18i63s

7. 11. 2017 15:12

Stejná rétorika jako za komunistů. Za naše dělnické peníze vystudovala a teď ....

4 1
možnosti

P11e59t75r 30N66e13d51o10m61a

7. 11. 2017 14:58

tim ze si pani Siander da jedno jmeno navic se ji v hlave nerozsviti. Cestovat po Cesku patri k prezidentove pracovni naplni

4 1
možnosti

líbil by se vám více prezident, který by za celou svou prezidentskou dobu jen seděl doma a díval se do rybníka????? předpokládám že ano..........ale nechápu proč? možná mi to můžete vysvětlit..........když vám tak mohutně vadí , že si jen plnil své prezidentské povinnosti..........

9 1
možnosti

Pan Prezident je jen Miloš Zeman i se všemi jeho chybami : Všimněte se velkého P

Ostatní kandidáti jsou jen nevýrazné figurky kteří by vypadali směšně před Trumpem,Putinem a ostatními prezidenty na světě.

6 3
možnosti
Foto

Tak tak. A čím více chyb má, tím je větší! ;-D

0 0
možnosti

Kdyby proti Zemanovi kandidovalo v druhém kole duo Ziegler-Vodvářka, půjdu a podpořím duo Ziegler-Vodvářka. R^

1 0
možnosti
Foto

To by ještě byla legrace do té doby, než by začali usilovat o znovuzvolení. A je možné, že bych to pak hodil okamuře, aby prosadila přímou odvolatelnost politiků.

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->