Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

J58a15n 86B11u52r63i57a16n

7. 11. 2017 10:11

Tak návštěvy v jednotlivých krajích bych mu nevyčítal. Je to prostě jeho styl prezidentování a má na to tak nějak nárok.

Jenže svoji kandidaturu na další období oznámil někdy v lednu tohoto roku. Od té doby tedy vede kampaň za svoje znovuzvolení a měl by tedy letošní výlety po vlastech českých započítat do limitu na kampaň.

8 2
možnosti
JB

J95a43n 96B66u17r67i75a43n

7. 11. 2017 10:22

Oprava - Zeman to oficiálně oznámil až v březnu - tudíž bych mu to započítával od března.

0 2
možnosti
TB

Rebeko, kdybys věděla co se z tvojí kapsy platí, budeš ubezpečena, že toto vůbec nestojí za hloupý článek...

9 3
možnosti
KB

Všude ve Světě má prostě stávající prezident výhodu proti svým protikandidátům, že jeho každodenní činnost je vlastně jeho kampaň.

Jenom malý český človíček pořád hledá nějakou naivní čistou spravedlnost.

21 4
možnosti
VK

malý český človíček žádá dodržovat zákon.

5 11
možnosti
PD

cokoliv dobré ke kopnutí si do Zemana, že:

18 8
možnosti
AM

A40d62a54m 90M79a18l80ý

7. 11. 2017 7:38

Zvláště, když je to pravda, že. Ale když tomu vy říkáte kopnutí ... prosím ;-D

8 13
možnosti
ZJ

To jsou zase hloupé žvásty. Běžte k volbám a změňte to, jistě jste velká demokratka.

11 5
možnosti
AM

A43d72a14m 64M70a69l20ý

7. 11. 2017 7:39

Ano to je pravda. U voleb je možné vyměnit prezidenta lháře za někoho jiného. A mezi všemi těmi kandidáty je těžké najít lháře většího než Zeman.

7 11
možnosti
Foto

A jak má pan prezident se chova t, aby tu kampaň za své znovuzvoení nedělal?

12 0
možnosti
VK

Započítat si jí do limitu.

6 5
možnosti
Foto

Přimlouvám se za následující postup: v druhém kole prezidentské volby hlas komukoliv jen ne Zemanovi. Nic hroznějšího než dnes na Hradě sedět nemůže.

17 16
možnosti
Foto

Může, třeba Topol.

9 4
možnosti

Pokud president ČR Miloš Zeman

dělá kampaň čtyři a půl roku, tak je skvělý president, protože jiní v této pozici jsou zalezlí a vylezou pouze před volbami.

Přesto se domnívám, že si dovolil dráždit naší kavárenskou elitu i Evropu tak, že to rozhodně za volební kampaň nelze považovat.

Modlete se, Bůh vám jistě sešle jiného presidenta.:-P

12 7
možnosti
LC

Jj, prezident má po zvolení sedět zalezlý na Hradě, nemluvit s lidma, nemít na nic názor, občas položit někde věnec a hlavně bez keců podepisovat co mu strčí na stůl, co? Ideální by byl dobře vypadající notář.

15 6
možnosti
PD

no to bude nepolitik Drahoš

6 1
možnosti
SN

:-)......Myslel jsem, že jste rozumnější, ale vezete se na vlně nenávisti téměř všech médií vůči presidentovi této země. Od dámy jako jste Vy, bych čekal rozumnější přístup ! RvRvRv

11 11
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 14,04
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->