Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Kdyby proti Zemanovi kandidoval v druhém kole satan, půjdu a podpořím satana. R^

4 1
možnosti
Foto

Se satanem už by to nebyla žádná legrace, byla by to apokalypsa.

0 0
možnosti
IS

Já Miloše Zemana nemusím, ani ho nebudu volit (ani jsem ho nevolil), ale vyčítat mu, že jezdil za lidmi mně přijde přece jen trochu přehnané...

10 0
možnosti
JZ

Ale mohla by mu ty cesty platit prezidentská kancelář.

3 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

4 8
možnosti
Foto

A proč z našich kapes? Protože jsme si ho zvolili.

Zkuste ještě zjistit, kolik obnáší státní příspěvek na činnost politických stran. Ty kdyby si měli všechnu reklamu platit za svých příspěvků ....

15 1
možnosti
Foto

Prezident žádný státní příspěvek za volbu nedostává.

3 0
možnosti
JS

Vy očekáváte od prezidenta České republiky, že bude sedět na hradě a nebude mluvit?

12 0
možnosti
VK

Očekáváme, že se bude chovat v souladu s paragrafem 16 volebního zákona a svou kampaň nekampaň alespoň započítá do volebních nákladů.

11 4
možnosti
JN

Těch devatenáct milionů je prkotina, když si uvědomíte, kolik peněz z našich daní jde na dávky pro nepřizpůsobivé.

8 4
možnosti
IR

I22v32a 29R17a77k16o58v68á

7. 11. 2017 13:04

A výlety poslanců apod.

2 0
možnosti
KN

Myslíte si, že tato politická agitka Vám pomůže k vydání nové knihy ?

Jinak si to neumím vysvětlit.

Běžte na to náměstí se Zemanem, a řekněte svůj názor. Nepochybuji, že Vám dá prostor, když o to budete usilovat. Zkuste tam civilizovaně sdělit svůj názor.

Zeman na rozdíl od jiných, kteří sedí v kanceláři, chodí mezi lidí, riskuje a diskutuje.

7 4
možnosti
DS
TH

omyl...melo byt plus.

0 0
možnosti
Foto

Předpokládejme, že Zeman bude v druhém kole a kdyby proti němu kandidovali marťani, dávám hlas marťanům

9 7
možnosti
Foto

R^ Moje řeč. V druhém kole komukoliv, jen ne Zemanovi. Nic horšího nás potkat nemůže.

12 5
možnosti
MB

No, když budete výkon jeho práce posuzovat jako volební kampaň, pak byste měla pravdu.

Jenže... tohle přece k prezidentovi patří..a on to nedělá jen před volbami ale po celou dobu..

Je pravdou, že stávající prezident (všude po světě) má určitou výhodu před svými protikandidáty, tím že je více vidět v médiích, že cestuje, že se z titulu své funkce setkává s více občany.. Ale co navrhujete? Omezit výkon prezidentské funkce na několik povinných a schválených projevů k určitým výročím, případně přivítání zahraniční návštěvy? (obávám se, že právě o tohle si koledujeme).

Myslím, že pláčete na špatném hrobě.

Zkuste se na to podívat z té pozitivnější stránky,... prezident (ať je to ten nebo ten) vám za vaše peníze dává možnost se s ním setkat ..a příležitost říci mu svůj názor.;-)

10 1
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->