Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Co se týče toho cestování mám jednu drobnou připomínku. Letos jsem byl 2x v tureckém Beleku a cítil jsem se tam naprosto bezpečně. Určitě bezpečněji než v západních metropolích ;-)

0 0
možnosti
Foto

Ano, je to bohužel přesně tak!

A ti, kteří tuto změnu zapříčinili a připustili, by se měli "smažit v pekle"! ;-€Rv

1 0
možnosti

Opravdu Váš tatínek, který opustil tento svět v roce 2009, nevěděl vůbec nic o terorismu?

Během jednoho desetiletí minulého století zavraždili teroristé z německé Frakce Rudé armády, italských Rudých brigád a irské IRA více než šest tisíc lidí.

O něco dříve, v roce 1972, na letních OH v Mnichově, zmasakrovalo palestinské komando zvané Černé září izraelské sportovce.

A co ruská škola v Beslanu v roce 2004, kde bylo 394 mrtvých, z toho polovina dětí?

Nebo moskevské divadlo Dubrovka 2002 (850 rukojmí a téměř 200 mrtvých), londýnské metro, moskevské metro, vlak v Madridu...

A co česká masová vražedkyně Olga Hepnarová, která v r. 1973 najela na Letné nákladním autem do lidí čekajících na tramvajové zastávce a usmrtila osm lidí, když tři roky před tím podpálila dům, v němž spali tři lidé...

3 1
možnosti

Muslimové mají jediný životní cíl, a to rozšířit ISLÁM do celého světa. Klidně i násilím, tak jim velí Korán. Prostě nastala doba, kdy v Evropě vládnou slaboši a muslimský svět to rychle pochopil. Běda nám.AMEN.

8 0
možnosti

Souhlas, karma.

5 0
možnosti

P92e36t86r 10T52o15m39e73k

29. 9. 2017 0:08

Bohužel máte pravdu a stále víc si myslím, že se to dá s úspěchem vyřešit velice těžko hlavně proto, že není vůle to řešit. Tu vůli by muselo projevit vedení EU, které je však soustředěné na to trestat ty státy, jejichž představitelé projevují s těmi zaťatými mozky vedení EU nesouhlas. Už i v Německu přední představitel CSU chce zastropovat počet příchozích nepřispůsobivých. Každý teroristický útok, při kterém umře člověk je strašná tragedie, ale pro mě je ještě větší tragedie skutečnost, že Evropa se svojí současnou imigrační politikou spěje k nevratné islamizaci. A je jedno jestli se to stane za 10 nebo za 50 let.

7 0
možnosti

Nic se nedeje a na parlementni pude se take nic dit nebude. Priliv milionu muslimskych migrantu je cileny utok na zmenu civilizace v Evrope. Zacina to brainwashingem deti uz v materske skole, rozkladem rodiny (homosexualni manzelstvi, adopce deti, gay pride,,,), kampani lzi v mediich, odzbrojenim obcanu. . Pokud si to evropane nechaji libit (volby), tak bude v budoucnosti individualni terorismus nahrazen masovym.

12 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->