Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Haničko, to je známá věc, že vysokoškolačky mívají větší problém "sehnat" manžela než ženy méně vzdělané. Muži prostě po příliš vzdělaných ženách netouží. Potřebují hlavně dobrou milenku a hospodyňku. A taky kamarádku.

Vzdělání je dobré spíš pro kariéru.

Možná byste měla trošku slevit ze svých nároků. Nikdo přeci nejsme dokonalý.

1 0
možnosti
Foto

Víte, Vlasti...ty diplomy máme s manželem taky někde po šuplatech a já jich mám víc (ale zdaleka nejsem tak hezká jako autorka blogu). Používáme je, když je potřebujeme kvůli práci. Doma rozum asi taky, i když každý po svém (on chce svět spočítat, já pochopit). A přesto si myslím, že v partnerství se setkáváme zejména jinde. Ten stůl s něčím dobrým u čeho se dá povídat, příjemné sdílení okamžiků a třeba i krajkové prádlo prostě patří výš než encyklopedie.

Manželka intelektuálka s níž se dá mluvit i milovat, která se nebojí postavit ke sporáku...copak jedno druhé vylučuje?

7 0
možnosti
ZH

Tón vašeho článku není absolutní. Říkáte jenom "radši pryč" a je to osobní názor. Zkušenost se nedá popírat. Snad jen povzbudit do budoucna. nesmíte uvěřit, že se ten pravý nenajde, protože pak se nenajde :-)

2 0
možnosti
Foto

Nakousla jste velmi výbušné téma, jež má mnohem hlubší kořeny, než se na první pohled zdá a navíc je v české společnosti tabu. Úcta ke vzdělání a vzdělanost Čechů je jeden z mnoha mýtů, který o sobě Češi rádi šíří. Opak je nejen pravdou, ale i příčinou mnoha historických peripetií českého státu za posledních 300 let a našeho pokulhávání za Evropou. Opakovaná ztráta elit, způsobená pěti emigračními vlnami během pouhých padesáti let / 1938 až 1988/, pak zdecimovala naši vzdělanost v míře v Evropě nebývalé. Zde je i zdroj toho, o čem píšete: vulgarizace a zhrubnutí, vede k opovrhování vzděláním a vzdělanci, jež je na veřejnosti latentní, ale v užší společnosti v podstatě "salonfähig".

9 1
možnosti
Foto

Teď vidím další diskuzní příspěvky a ty jen potvrzují mé obavy - otevřela jste velmi, velmi nepopulární téma !

3 0
možnosti

I65v64o 14Ž33á11č50e51k

16. 8. 2017 18:14

Vy máte několik škol? A jakých? A jak svoje vzdělání využíváte?

Já mám jednu vysokou školu. Prostě jsem se něco naučil a pak jsem to šel dělat.

2 0
možnosti
TH

Tak vysokoškolská vzdělání už máte a teď honem aspoň pár základních tříd selského rozumu. To už bude dřina.

Možná by Vám prospělo, kdybyste Vašim potenciálním partnerům dala nejdříve přečíst své blogy. Celé by se to zjednodušilo.

8 3
možnosti
JS

To je ubohost,ta samochvála strašně smrdí

3 0
možnosti
Foto

J93a41n78a 91M36a39j33o54v31á

16. 8. 2017 17:16

Fakt jste tak povýšena?

Asi jo...

8 0
možnosti

Tak ono mít schopnost naučit se, a inteligence, nemusejí jít nutně ruku v ruce.

4 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 19,49
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->