Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J39a82n22a 69M46a94j64o55v17á

17. 7. 2017 17:36

No, všichni se s věkem měníme. A vy jste prostě popřehazovala své hodnoty. Za to film, a to z žádné produkce, nemůže.

Někomu s věkem nadhled přibývá, někdo ho ztrácí. S tím se asi nedá nic moc dělat. Je nám dáno.

Jen škoda těch ztrát.

5 0
možnosti
Foto

Milá paní Majová,

děkuji za Váš názor :-)

Ano, přehodnocení je normální, protože se měním, mění se tím pádem i můj vkus.

Ale je mi líto, že tolik českých filmů má špatnou kvalitu, že do českých kin diváky nepřitáhnou.

Ztráty peněz mi líto není. Je lepší uvědomit si změnu nyní než nikdy, a přitom se celý život dívat na nekvalitní filmy a nevnímat to.

H. R. Šiander

0 0
možnosti
Foto

A69l78e16š 47P69r46a17g32e97r

17. 7. 2017 17:10

člověk se věkem učí, když je něco poprvé ve filmu ukázané, třeba vtipně podaná nevěra, tak se tomu člověk zasměje, ale když to vidíme v dalších a dalších filmech, (pak také v realitě okolo sebe a co to doopravdy dělá s lidmi), dokola se opakující situace jen s jinými kulisami, pak to začne člověka nudit, někdy i štvát a lze to lehce odsoudit, vidím jeden ze zásadních důvodů trapnosti našich filmů v tom, že jsou to jen kopie již několikáté kopie...

1 0
možnosti
Foto

Milý pane Pragere,

děkuji za Váš příspěvek. Souhlasím s Vámi.

Ta témata - manželská nevěra, rozvod, nemilovaná a opuštěná manželka, navázání nějakého bezhlavého flirtu s tím, že nám filmaři předkládají, že je třeba si užít tady a teď, nedívat se na následky...

Máte pravdu také v tom, že když pak člověk vidí kolem sebe rozpadlé rodiny, rozchody po deseti a více letech, nebo prožije rozvod sám, člověk už si z toho dělat legraci nemůže. A ještě na to chodit do kina a platit za to?

Přeji všechno dobré, H. R. Šiander

0 0
možnosti
Foto

Pokud se Vám zachtělo vidět šťastný návrat manželů, zkuste seriál Vyprávěj. Dočkáte se hned dvakrát. Jinak pro Vás budou již jen pohádky. Ja nové filmy také moc nemusím, ale pár výjimek se najde. Vcelku se mi líbily filmy Teorie tygra, Něžné vlny a Padesátka (jako oddechovka). Filmy jako Bezva ženská na krku či Seznamka jsou něco jako jednorázovky. Neurazí, můžou i pobavit, ale víckrát se na ně není důvod dívat. Nemají žádnou přidanou hodnotu, kvůli které by je člověk chtěl vidět znovu.

0 0
možnosti
Foto

J73a57n82a 31M31a68j97o43v26á

17. 7. 2017 17:40

Jo, Teorie tygra mne velmi mile překvapila. Sladkohořce.Měla jsem výhodu, šla jsem bez sebemenších očekávání a ta ukázka toho, jak mohou být lidé ve vztazích zcela mimoběžní po dlouhá desetiletí, aniž by jeden nebo druhý vnímali, že neexistuje jen jejich pravda, byla překvapivá :-).

(A Bartoška prostě okouzlující)

1 0
možnosti
Foto

I75v32a30n 58M12a10r23e11k

17. 7. 2017 16:34

Jsme na tom naprosto stejně p.Šiander. . . . . . .Moje sympatie k českému filmu skončily shlédnutím bombasticky propagovaného "filmu" Roaming. ;-( RvRvRv

0 0
možnosti

To je velice hrdinský a záslužný postoj, že po shlédnutí jednoho filmu, který vás neoslovil, nedáte šanci dalším.

2 1
možnosti
PT

P33e49t29r 32T45o43m30e19k

17. 7. 2017 16:29

A proč nám to vykládáte?

0 3
možnosti

Před přechodem by se každý měl rozhlédnout nejdřív vpravo a pak vlevo, aby nebyl překvapený, co se to s ním děje. I já se měl dobře rozhlédnout. Je nejspíš úplně normální, že se s věkem mění nejen vkus, ale i názory. Možná si za dvacet let budete dnes vyhozené filmy znovu pořizovat.

1 2
možnosti
PV

P96a22v17e21l 10V74é46b67r

17. 7. 2017 16:19

"

Proč se mi většina českých filmů nelíbí?

"

Že máte vkus?

3 0
možnosti
Foto

Milý pane Vébre,

děkuji za Váš názor.

Pokorně přiznávám, že k tomuto názoru dospívám. Vytříbil se mi vkus, a věřím, že k lepšímu.

Ale na druhou stranu je mi to velice líto! Vždyť Jan Svěrák, Jiří Menzel, Miloš Forman... všechno filmoví tvůrci, kteří obdrželi Oskara! To hovoří za vše!

Možná musíme počkat, až vyroste nová generace režisérů světového formátu...

H. R. Šiander

0 1
možnosti
Foto

Odpověď na Vaši otázku je jednoduchá.

Naprostá ztráta profesionality v oboru. S amatéry a diletanty dobrý film nenatočíte.

Ostatní je na delší diskusi.

Vím dobře, proč jsem se v r. 1991 vědomě vzdal kariéry filmového režiséra a nelituji toho. I kdyby mi dnes někdo nabídl oněch 10-30 milionů na film (jako že to se i před pár lety doslova stalo), tak to odmítám.

2 3
možnosti

U mne ztráta profesionality v oboru nehrozí. Až Vám zas bude někdo nabízet 10 - 30 miliónů na film, přehrajte to na mě ... už se s tím nějak poperu .-)

3 1
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 17,80
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->