Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Sport není a nebyl nikdy moje hobby. V mládí celý rok nic a v létě tři týdny v horách hřebenová turistika. Běhat? Ani náhodou. Zkusil jsem to jednou pět kilometrů lesem. Na otočce jsem našel hřiba. Víckrát tam neseděl. A tak když jsem si ověřil, jak lékaři mají pravdu, že pravidelně běhající člověk může snížit dávky léků na krevní tlak, a hřiby tam stále nebyly, tak převážilo moje pohodlí. Nikdy jsem nechytil druhý dech, natož aby se mi běhání stalo drogou.

S věkem však člověk tuhne ve svalech i kloubech a je dobré chodit. Organizoval jsem partu letitých a chodil si s nimi pro chléb přes les do sousední obce. Nějak nemám čas. Moc práce. Ani na to pivo se mi nechce chodit přes les, jak byli zvyklí Sudeťáci, když mám hospodu přes ulici. A pedometer? Budu o něm uvažovat. Leč mnoho mužů zůstane svobodných, když dlouho uvažují, že se ožení...

:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS