Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VM

Z vašich blogů je vidět že věříte v Ježíše. Měla by jste se toho držet. Také je napsá no :nesuďte aby jste nebyli souzeni.... atd... jistě to dál znáte. Držte se křesťanských vyznání a politiku nechte jiným...

0 0
možnosti
JN

Váš rozbor je zajímnavý, ale znáte v historii nějakého státníka, který dokázal odejít?

0 0
možnosti
VV

Richard Nixon, Willi Brandt, Horst Köhler, Christian Wullf, a byla by jich cela rada. Myslim v demokratickych statech.

0 0
možnosti
JR

J15a51r27a 85R13a74n48k

23. 3. 2017 2:53

Diky za video klip Velkeho bratra, hlavne za ty anglicke titulky, pobavilyR^

V podstate i dcera pana Zemana zde mela blog, psala: "chtela jsem ho servat".

0 0
možnosti
Foto

Souhlasím až na příklad papeže Jana Pavla II. Funkce náměstka pozemské církve není možné srovnávat s politickou osobou. Když se na to podíváte Z téhož pohledu, tak kdybychom uplatnili stejný metr na Ježíše Krista, tak od chvíle, co byl ukřižovan nemohl důstojně vykonávat "svou funkci" Mesiáše a Božího Syna, ale došlo k tomu, nikoli. Zůstal jim i nadále, protože to byla podstata jeho bytí.

2 0
možnosti
AR

Dříve to byla tradice v zemích kde jsou králové, že končili svou funkcí až smrtí. V totalitních zemích je to s šéfováním státu taktéž stejné. U papežů to je vlastně podobné. No a u nás teď se musíme připravit ohledně prezidenta na cokoli. Nejen na prezidentské volby.

1 0
možnosti
Foto

Obdivovatelé nemocných státníků a pod. nikdy nezaujmout stanovisko, že by měli ze zdravotních důvodů odejít. Budou je hájit do smutného konce i po něm.

Vlastní omyl se nerad přiznává.

6 0
možnosti
Foto

Co je to proti Václavu Havlovi. Ten vzal prezidentskou funkci s podmínkou, že to bude jen do svobodných voleb. Nakonec to trvalo 13 let a u moci se držel různými způsoby, vzpomeňme jak zavřel Miroslava Sládka a poté byl zvolen o jediný hlas Rv!!

4 8
možnosti

Přál bych vám, abyste jednou sama uměla včas odejít. A je úplně jedno, jestli budete odcházet z nějaké politické funkce či z funkce šéfredaktorky, nebo jen od plotny, resp. počítače, na kterém píšete své romány pro ženy. Mimochodem, psát zatím moc neumíte. Uvědomujete si to aspoň?

4 4
možnosti
Foto

S Janem Pavlem II jste šlápla vedle. Srovnáváte nesrovnatelné.

9 0
možnosti
JN

Souhlasím, vhodnějším příkladem byl Václav Havel.

0 0
možnosti
Foto

Mně tento článek připadá nesmírně ubožácký. Rv

Tématem, obsahem i výběrem osob, které nemají společného vůbec nic (a inteligenci či způsobilost k výkonu jejich funkcí a práce už vůbec ne)!

A pokud mají být takovým jediným pojítkem těchto osob neduhy stáří a údajná "neschopnost odejít" (např. u Papeže je takovým odchodem pouze jeho smrt - Ratzinger byl a je tuším jedinou výjimkou v dějinách, kdy sám odešel), pak je článek ještě ubožejší o to, že se jeho autorka ve svém profilu holedbá svou prací v televizi, rádiu, apod. Rv

8 4
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->