Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já chápu,že vaším hlavním záměrem bylo kopnout si do Miloše Zemana.

Nicméně, shledávám váš záměr naprosto pokleslý a celkově ubohý.

Ve výčtu takto nemocí postižených lidí jste zapomněla na Karla IV, některé Habsburky ... a k podobně strádajícím státníkům a osobnostem minulého i tohoto století, počínaje středním východem ;-) a arcibiskupem konče, se nebudu vyjadřovat a klesat na vaši úroveň.

Pro vás mám jedné slovo: styďte se!

7 7
možnosti
JB

J72a88n 93B94u31r56i77a38n

22. 3. 2017 19:24

Jenze ti jmenovani feudalove to meli stejne jako ten papez - jejich mandat byl zpravidla ukoncen az smrti.

Zadne volebni obdobi a dalsi mandat na pet let!

6 0
možnosti
JB

J26a30n 61B92u49r38i71a53n

22. 3. 2017 19:17

Primer s papezem opravdu nesedi. Papez neni jen nejaky voleny urednik. Katolici hi vnimaji jako sveho otce. A je to podobne, jako s tatou v rodine. Ten taky muze byt sebevic nemocny a porad je tatinkem.

9 0
možnosti
MR

M39i40l14a21n 56R41a71d19e53k

22. 3. 2017 19:04

S papezem v tom mate gulas, papez je papezem az do konce zivota. Ratzinger byl prvni ktereho poslali do duchodu

7 0
možnosti
VV

Neni, to jste si vymyslel. uz papez Coelestin V. odstoupil roku 1294. Nikde nestoji, ze by byl volen do konce zivota.

3 0
možnosti
SB

Brežněv byl tyran, Wojtyla uměl jenom pronášet krasořečnické prázdné fráze. Neškodil, ale lautr ničemu nepomohl.

Zeman je oproti nim skutečná osobnost a Pan Státník.

3 14
možnosti
Foto

Smíchala jste, bohužel, dva jedince, karikatury státníků, s člověkem, který byl po celou dobu svého pontifikátu přínosem.

Přes fyzický hendikep měl Jan Pavel až do konce svých dnů jasnou hlavu a měl stále co říci

U dvou ostatních se dá o jejich přínosu pro lidstvo pochybovat od samého počátku jejich veřejného působení.

18 2
možnosti
VV

Ano, Jan Pavel II byl nemocny a ke konci pontifikatu pusobil ponekud zmatenym dojmem. Ovsem jeho prinos pro lid byl nepopiratelny, Ti dva druzi, tezko hodnotit bez ztraty kyticky, ti jen skodili a skodi.

3 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,00
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->