Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

W48a33l27d92a 52W45i36n81t31e95r 6497189491429

R^

Filosofií reklamy není prodat pěkný příběh, ale produkt. Možná vás to udiví, ale právě ty nejpitomější reklamy jsou úspěšné právě v tom, že dávají povědomí o produktu, např. nějaký jogurtík nepřirozeně a trapně držen v ruce, aby šlo vidět logo a tvář konzumenta, pro kterého není na světě nic důležitějšího než produkt z tuku. Říkáte si : "Pěkně blbá reklama", ale jednoho krásného dne se procházíte mezi regály a ejhle, mezi ostatními se nachází právě takový, který byl v té stupidní reklamě a s vysokou pravděpodobností po něm sáhnete, třeba na zkoušku. Reklamní průmysl tedy splnil a tam kde nesplnil, byla např reklama známá jako "bóbika" - to bylo obrovské reklamní fiasko - národ se bavil příběhem, ale propagovaný produkt si nikdo nepamatoval. :-) Reklamní průmysl očekává, že se budete rozhořčovat nad stupiditou reklam, protože tím se buduje asociace s názvem produktu, který si budete pamatovat a neomylně jej identifikujete mezi ostatními podobnými. Reklamou je tedy ovlivněn každý, i takový, který tvrdí že ne - stačí, když na reklamy nadává :-) Ochránit se proti těmto vlivům je těžké, ale ne nemožné. S nástupem dálkových ovladačů TV nám to televizní stanice ztížily vzájemnou domluvou tak, abychom nepřepínali kanály. Stejně tak se domluvili na nabídkách programů po reklamě - to není kvůli tomu, aby jste si vybrala pořad a týden na něj čekala, ale je to informace pro inzerenty reklamy a klidně za toto dají další blok reklam, tedy obrana spočívá v tom, že takový kanál vymažete. Dále je možné se z reklam vykoupit placenými kanály anebo použít technické řešení, které hlídá logo stanice a pokud zmizí (na reklamy se logo nedává kvůli distanci), spustí se vám z Flash nějaký záznam.

0/0
19.12.2016 23:28

Z24b25y10n23ě62k 34H39l98á88s65n11ý 3204367165939

Popsal jste to přesně. Taky nevím na co vlastně Bobík verboval. Ovšem na mě má některá reklama opačné účinky. Když ze mě někdo dělá blbce, tak si ten výrobek just nekoupím ani na zkoušku. :-)

+1/0
20.12.2016 6:02
Foto

W92a14l89d92a 32W43i95n72t65e36r 6577209571599

:-)To ano, souhlasím a pokud nekoupíte Vy, pak se slušnou pravděpodobností koupí někdo jiný, řekněme více senzitivní nebo ovlivnitelný. Proto se reklama vyplatí i když ji nepodlehne významné procento z cílové skupiny a proto se v ní točí obrovské peníze. ;-)

0/0
20.12.2016 8:38
Foto

D56a35g85m38a23r 36F54o14ř34t70o86v66á 8496441605904

Zabruslila jste na reklamy zahraničních OD, doufala jsem, že budou z naší TV.

Při některých našich přepínám už při prvních slovech. Moc mi nevadí Alzák,

ale nejhorší je, že při reklamě přepínám na jiný program, ale všechny stanice se sjednotily a mají reklamy současně, takže si mnohdy řeknu - končím s vámi - a jdu si číst.

+1/0
19.12.2016 20:04

Z42b18y29n87ě38k 90H58l25á26s97n28ý 3524447855159

Jsem na mobilu, tak si to nemůžu pustit. Ale ta reklama s trampolínou si žije na Facebooku vlastnim životem. Ale i u nas se občas zadaří. Já nemůžu zapomenout na ty první reklamy na Oskara. Občas se u nás doma někdo bací na schodech rukou do hlavy a a s výkřikem "lyže" ze pro něco zapomenutého vrací;-D

+1/0
19.12.2016 17:42

M24a81r49i42e 40Š25í80p22k78o48v87á 5792292154657

I na mobilu si to můžete pustit. Musíte tu adresu zkopírovat do prohlížeče, třeba Google:-))

0/0
19.12.2016 23:38

Z61b21y73n93ě48k 89H69l31á64s76n70ý 3214257185129

Mých 15 giga je u konce, až ve středu doma :-)

0/0
20.12.2016 5:50

M69a47r65i72e 83Š10í11p30k75o60v95á 5502482494217

Došlo mi to - ale pozdě, že nejsou asi data.:-)))))

0/0
20.12.2016 8:01





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.