Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

S mbank jsem skoncil po 7 letech ihned po zavedeni noveho bankovnictvi. V te dobe uz to byla jen posledni kapka, uz to nebyla ta mbank jako v roce 2007.

Ale... Za tech 7 let mi usetrili dost penez za poplatky (pouze jednou 25 kc za zmenu PINu) a spoustu casu na pobockach. Ale zase si neco stahli za platby v zahranici, v tom jsou snad nejhorsi (smenny kurz).

No a Vy se musite rozmyslet, co vlastne pisete. Bud jste teda takova socialka, ze platit 4000 mesicne je prilis moc (jidlo Vam asi kupovali rodice), anebo jste chtela druhou kartu, protoze vsechny platby provadite kartou. Tak bud jedno nebo druhe prosim.

0 0
možnosti
MK

U mBank jsem byl dlouho, a než jsem kvůli technickým věcem ohledně bankovnictví a výpisů, a šíleným kursům na platby v zahraničí odešel, poznal jsem, že je to jen skořápka modernosti, za kterou se skrývá mezinárodní zkostnatělý moloch. Jakákoliv oprava nějaké chyby, např. výpisy v el. formátu, trvala ne dny, týdny nebo měsíce, ale roky. Klasické rčení na klientském fóru bylo: Až to Bolek s Lolkem naprogramují... (bez urážky vůči Polsku). :-)

0 0
možnosti
Foto

0,5% měsíčně je v dnešní době sakra dobrej úrok. Paní autorko, někde jinde mají na spořicím účtu víc?

2 0
možnosti
DS

Myslím, že autorka výhodnost nerozporovala - problém je jen v tom, že tento spořící účet můžete "dostat" pouze při splnění podmínek (ona uvádí útratu kartou 4000 měsíčně, nevím zda je to správně nebo zda to má být jakákoli transakce), což ne každý splňuje...

Sama klientem mBank stále ještě jsem, ale také z toho od zmiňovaného roku 2014 mám smíšené pocity. Něco je na novém i-bankovnictví fajn, spousta mi tam toho nevyhovuje, zatím ale převládají spíš pozitivní pocity (navíc mi vyhovuje možnost dvou majitelů k účtu, máme ho společný s manželem a oba k němu máme stejná práva a přístup)... I když teď znovu řeším problém s kartou - banka z neznámého důvodu stále eviduje adresu mého trvalého bydliště, kterou jsem změnila v roce 2009 a nové karty vytrvale zasílají tam i přes to, že korespondenční adresu mají uvedenu správně. Vždy když mi skončí platnost karty a já horko těžko získávám tu novou, zaslanou do předchozího bydliště, požaduji znovu změnu a po dvou letech se opět dozvím, že nebyla provedena 8-o

0 0
možnosti
PK

Zatím jsem ještě stále klientem, ale nutno podotknout, že se již porozhlížím po jiné bance, ačkoli z trochu jiných pohnutek.

Vše se změnilo po nedávné a nyní i poslední aktualizaci obchodních podmínek. Ona byla mBank (pro mne, nepočítám-li business účet) opravdu bezplatná. Spořící účet s hodnocením také bezva. Vedení karty zdarma, prostě 0 za vedení doslova. Ale po posledních změnách, to se člověk nestačí divit. Jak s výběry (nutno dodržet výši, jinak poplatek) tak s vedením účtu (resp. poplatkem za kartu - nutno hlídat výši provedených plateb), nyní omezení na převody mezi vlastními účty apod. Je jisté, že se k velké čtyřce nevrátím, tam se platí už i za otevření pusy.. ale něco se najít dá. Je otázkou, zda bude vedení účtů tak výhodné, jak uvádí jejich vábící texty a zda nakonec nebude lepší hlídat - i když omezující - limity u mBank, která za určitých podmínek bude stále bezplatná (a nebude nutné plnit, dle mého mnohem horší podmínky, jako třeba minimální příchozí platby apod.).. Také se mi po letech bude hodit vklad na svůj vlastní účet, což je nyní u mBank v takovém nedořešeném stavu..

P.S.: Za těch 6 let jsme byl pouze jednou na jejich info stánku (zablokoval jsem si svou hloupostí přístup do bankovnictví), mLinku jsem nepoužil nikdy. Takže jsem za ta léta vlastně komunikoval se svou bankou jenom dvakrát, v budoucnu už tedy možné jen potřetí a naposledy.

Uvidíme..

0 0
možnosti
DS

Doporučuju se u "velké čtyřky" minimálně informovat - pokud pro ně jste zajímavým klientem (což soudě dle vašeho příspěvku nejspíš budete), pak máte taky spoustu věcí zdarma... Já byla příjemně překvapená, když si mě vzala "pod křídla" nová privátní bankéřka a nastavila mi správně účet tak, jak má být...

0 0
možnosti
PH

P72a93v80e84l 62H90e17k

23. 8. 2016 12:43

Když už tahle haníte mBank, ke která bance jste přešla? Skoro by se dalo říci, že Vás někdo motivoval k napsání tohoto článku.

1 0
možnosti
DK

Jsem přesvědčený, že Vy nebudete spokojená nikde. Bohužel Vás musím dopředu zklamat, že neexistuje ani banka, ani telekomunikační operátor, ani dodavatel energií, ani provozovatel kabelové televize, který by každého klienta vždy dokázal informovat naprosto o všem a navíc s takovým předstihem, jaký vy si představujete. Osobně chápu tento dlouhý a zbytečný blog jako přiznání především Vaší vlastní neschopnosti pracovat s informacemi. Možná Vám to připadá jako tvrdé odsouzení, ale holt je to tak.

11 0
možnosti
JP

J86a91n 88P63a24l87á60t

21. 8. 2016 22:35

Hlavnim duvodem je, ze jste zestarla o 8 let.

0 0
možnosti
Foto

J78a95n63a 12M69a51j19o25v53á

21. 8. 2016 22:52

A víte, že je to možné? Taky jsme se změnou vlastních nároků změnila banku...s věkem a nároky toho měním víc. Akorát si (to se s autorkou fakt neshodneme) nemyslím, že se mnou mají názory měnit všichni.

0 0
možnosti
JG

Myslím, že Váš největší problém je nepochopení klientského softwaru a neochota s tím něco dělat, tak jste raději odešla k jiné bance. Přeci se nebudete přizpůsobovat Vy, raději budete pátrat, kde se přizpůsobí Vám. Musím přiznat, že poté, co jste tady psala článek o tom, jak jste svého (bývalého) partnera přestala na noc líbat jen proto, že vám vadila jeho ústní voda (přitom by stačilo požádat ho, zda by mohl používat jinou), mě Váš způsob myšlení a Vaše konečné řešení s bankou fakt nepřekvapuje. Myslím, že problém není v bance nebo v tom, že jste starší generace, problém jste prostě Vy.

10 5
možnosti
MH

Nekompromisně a trefně shrnuto!R^

1 0
možnosti
JF

J16a66n 37F14r39o44l39í77k

20. 8. 2016 15:29

Vážená autorko. Mám účet u mBank od jejího vzniku, dále u Air, obsluhuji účet našeho SVJ u FIO a před tím jsem si prošel desítkou bank včetně tzv. velké čytřky takže mohu srovnávat. MBank má pro mě velkou výhodu v tom, že umí jako jediná rovnocené vlastnictví účtu pro oba manžele a také lze bezplatně, libovolně a on-line měnit limity pro kartu a to samostaně pro všechny druhy možných zpúsobů plateb. (To třeba u Air neuděláte). Je zcela logické, že pokud banka změní klientské software nebude dlouhodobě provozovat obě platformy, zvláště když nemá příjem z poplatů. Nový systém se mě také nelíbil, ale celkem snadno jsem ho pochopil a to co potřebuji bleskově najdu. Nejsem IT, ale všechny systémy mě nedělají žádný problém. Chápu, že ne každý je na tom stejně. Na mLink jsem volal jen když se mě pokazila karta a nevím co bych tam 20 minut vykecával. Vešel jsem se do dvou. Docela by mě zajímalo kterou zázračnou banku s vyhovujícím software, nízkými úroky z kontokorentu a vysokými ze spořáku nyní máte. Pochlubte se nám neznalým.8-o

13 0
možnosti
VH

Také mám účet u mBank (od roku 2009) a jsem celkem spokojen.

Změna klientského softwaru byla trochu nepříjemná záležitost, ale třeba v historii plateb lze stále použít staré zobrazení a jinak jsem si na novou podobu zvykl. S mLinkou jsem také nikdy problém neměl.

Jsem OSVČ, takže jsem si musel založit nějaký bankovní účet kvůli platbám kartou našimi zákazníky.

Na začátku jsem byl nemile překvapen, že z mBusiness konta nebylo možné provádět zahraniční platby ( někdy v roce 2010, nebo 11 jsem potřeboval zaplatit fakturu do Maďarska), ale nyní již lze platby posílat nejen na účty v zemích EU, ale i do civilizovaných zemí hodně daleko, kde ještě nekontroluje vaše finance na účtu Velký Bratr a kde ještě dávají banky úroky.

Takže, i když je pro mně účet v bance nutné zlo, mít účet v mBance je ještě ucházející.

1 0
možnosti
Foto

Haničko, když bych pracovala v nějakém obchodě nebo bance, tak bych měla docela obavu, když byste k nám zavítala. S čímkoliv. Protože pak ta story, když nebude vše dle Vašich představ, jak by se k Vám měli chovat. K Vám - tak důležité zákaznici. Přemítám nad tím, čím to je, že to někdo má takto "nastavené" a jiný ne. Tahle různorodost povah. Toho, co považujeme za důležité a proto tomu věnujeme svou energii. Myslíte, že je v tom nějaký "boží záměr"? Už jste tady dlouho nepsala o B-hu. Pamatuji, jak jste používala onu pomlčku a vysvětlovala to.

15 0
možnosti
PS

P74e23t17r 71S92k58á28c67e80l

21. 8. 2016 17:47

Takže je štěstí pro všechny, že v bance nepracujete. Protože i tam by měli vždy nalézt řešení se zákazníkem tak, aby obě strany byly spokojeny. Nebo se mýlím?

K Vašemu přemítání - každý jsme jiný, v tom je kouzlo žití a zážitků.

0 1
možnosti
  • Počet článků 623
  • Celková karma 18,72
  • Průměrná čtenost 3862x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->