Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42a94r21t90i41n 49N75a30p96l10a23v86a 1638260233483

S mbank jsem skoncil po 7 letech ihned po zavedeni noveho bankovnictvi. V te dobe uz to byla jen posledni kapka, uz to nebyla ta mbank jako v roce 2007.

Ale... Za tech 7 let mi usetrili dost penez za poplatky (pouze jednou 25 kc za zmenu PINu) a spoustu casu na pobockach. Ale zase si neco stahli za platby v zahranici, v tom jsou snad nejhorsi (smenny kurz).

No a Vy se musite rozmyslet, co vlastne pisete. Bud jste teda takova socialka, ze platit 4000 mesicne je prilis moc (jidlo Vam asi kupovali rodice), anebo jste chtela druhou kartu, protoze vsechny platby provadite kartou. Tak bud jedno nebo druhe prosim.

0/0
25.8.2016 14:46
Foto

M65a60r73t14i72n 82K96o61k85e25š 3698814581960

U mBank jsem byl dlouho, a než jsem kvůli technickým věcem ohledně bankovnictví a výpisů, a šíleným kursům na platby v zahraničí odešel, poznal jsem, že je to jen skořápka modernosti, za kterou se skrývá mezinárodní zkostnatělý moloch. Jakákoliv oprava nějaké chyby, např. výpisy v el. formátu, trvala ne dny, týdny nebo měsíce, ale roky. Klasické rčení na klientském fóru bylo: Až to Bolek s Lolkem naprogramují... (bez urážky vůči Polsku). :-)

0/0
25.8.2016 7:55
Foto

M97a81r45t10i41n 71K30o82k49e78š 3168654771760

https://twitter.com/zhr3k/status/621357379037319168

0/0
25.8.2016 7:58
Foto

D37a90n80i46e26l 44V52a32l40e22n72t38a 4318385938

0,5% měsíčně je v dnešní době sakra dobrej úrok. Paní autorko, někde jinde mají na spořicím účtu víc?

+2/0
24.8.2016 11:50

D78a63n59a 60S24m50é25k88a80l80o23v16á 5927396893642

Myslím, že autorka výhodnost nerozporovala - problém je jen v tom, že tento spořící účet můžete "dostat" pouze při splnění podmínek (ona uvádí útratu kartou 4000 měsíčně, nevím zda je to správně nebo zda to má být jakákoli transakce), což ne každý splňuje...

Sama klientem mBank stále ještě jsem, ale také z toho od zmiňovaného roku 2014 mám smíšené pocity. Něco je na novém i-bankovnictví fajn, spousta mi tam toho nevyhovuje, zatím ale převládají spíš pozitivní pocity (navíc mi vyhovuje možnost dvou majitelů k účtu, máme ho společný s manželem a oba k němu máme stejná práva a přístup)... I když teď znovu řeším problém s kartou - banka z neznámého důvodu stále eviduje adresu mého trvalého bydliště, kterou jsem změnila v roce 2009 a nové karty vytrvale zasílají tam i přes to, že korespondenční adresu mají uvedenu správně. Vždy když mi skončí platnost karty a já horko těžko získávám tu novou, zaslanou do předchozího bydliště, požaduji znovu změnu a po dvou letech se opět dozvím, že nebyla provedena 8-o

0/0
24.8.2016 12:42

P93a76v41e83l 18K87u78r11f22ü79r63s39t 3228683295989

Zatím jsem ještě stále klientem, ale nutno podotknout, že se již porozhlížím po jiné bance, ačkoli z trochu jiných pohnutek.

Vše se změnilo po nedávné a nyní i poslední aktualizaci obchodních podmínek. Ona byla mBank (pro mne, nepočítám-li business účet) opravdu bezplatná. Spořící účet s hodnocením také bezva. Vedení karty zdarma, prostě 0 za vedení doslova. Ale po posledních změnách, to se člověk nestačí divit. Jak s výběry (nutno dodržet výši, jinak poplatek) tak s vedením účtu (resp. poplatkem za kartu - nutno hlídat výši provedených plateb), nyní omezení na převody mezi vlastními účty apod. Je jisté, že se k velké čtyřce nevrátím, tam se platí už i za otevření pusy.. ale něco se najít dá. Je otázkou, zda bude vedení účtů tak výhodné, jak uvádí jejich vábící texty a zda nakonec nebude lepší hlídat - i když omezující - limity u mBank, která za určitých podmínek bude stále bezplatná (a nebude nutné plnit, dle mého mnohem horší podmínky, jako třeba minimální příchozí platby apod.).. Také se mi po letech bude hodit vklad na svůj vlastní účet, což je nyní u mBank v takovém nedořešeném stavu..

P.S.: Za těch 6 let jsme byl pouze jednou na jejich info stánku (zablokoval jsem si svou hloupostí přístup do bankovnictví), mLinku jsem nepoužil nikdy. Takže jsem za ta léta vlastně komunikoval se svou bankou jenom dvakrát, v budoucnu už tedy možné jen potřetí a naposledy.

Uvidíme..

0/0
23.8.2016 20:42

D91a60n21a 84S36m11é27k25a22l49o64v57á 5457626383252

Doporučuju se u "velké čtyřky" minimálně informovat - pokud pro ně jste zajímavým klientem (což soudě dle vašeho příspěvku nejspíš budete), pak máte taky spoustu věcí zdarma... Já byla příjemně překvapená, když si mě vzala "pod křídla" nová privátní bankéřka a nastavila mi správně účet tak, jak má být...

0/0
24.8.2016 12:43

P47a81v82e73l 37H60e62k 8947546703811

Když už tahle haníte mBank, ke která bance jste přešla? Skoro by se dalo říci, že Vás někdo motivoval k napsání tohoto článku.

+1/0
23.8.2016 12:43

D23a38n44i35e50l 67K53r86a93u47s 4391523192494

Jsem přesvědčený, že Vy nebudete spokojená nikde. Bohužel Vás musím dopředu zklamat, že neexistuje ani banka, ani telekomunikační operátor, ani dodavatel energií, ani provozovatel kabelové televize, který by každého klienta vždy dokázal informovat naprosto o všem a navíc s takovým předstihem, jaký vy si představujete. Osobně chápu tento dlouhý a zbytečný blog jako přiznání především Vaší vlastní neschopnosti pracovat s informacemi. Možná Vám to připadá jako tvrdé odsouzení, ale holt je to tak.

+11/0
22.8.2016 0:50

J39a65n 92P75a38l45á63t 3445102108966

Hlavnim duvodem je, ze jste zestarla o 8 let.

0/0
21.8.2016 22:35
Foto

J31a47n25a 27M32a59j32o41v55á 4555432976203

A víte, že je to možné? Taky jsme se změnou vlastních nároků změnila banku...s věkem a nároky toho měním víc. Akorát si (to se s autorkou fakt neshodneme) nemyslím, že se mnou mají názory měnit všichni.

0/0
21.8.2016 22:52

J29i32t93k93a 84G38o53t43t52e30r28o21v32á 4381613949521

Myslím, že Váš největší problém je nepochopení klientského softwaru a neochota s tím něco dělat, tak jste raději odešla k jiné bance. Přeci se nebudete přizpůsobovat Vy, raději budete pátrat, kde se přizpůsobí Vám. Musím přiznat, že poté, co jste tady psala článek o tom, jak jste svého (bývalého) partnera přestala na noc líbat jen proto, že vám vadila jeho ústní voda (přitom by stačilo požádat ho, zda by mohl používat jinou), mě Váš způsob myšlení a Vaše konečné řešení s bankou fakt nepřekvapuje. Myslím, že problém není v bance nebo v tom, že jste starší generace, problém jste prostě Vy.

+10/−5
21.8.2016 6:33

M77a74r10t34i50n 70H32a48t77a29l16a 2915861178821

Nekompromisně a trefně shrnuto!R^

+1/0
21.8.2016 11:14

P20e58t76r 27S26k40á49c16e25l 6684779139

Čistě nestranně - platí u dotyčné banky heslo: "Náš zákazník, náš pán"? Pokud nikoliv, jak vyplývá z článku, dojde k jejímu zkrachování. Protože nad zákazníkem ještě nikdy nikdo nevyhrál, víte?

0/−1
21.8.2016 17:44

K72a96r14e48l 98N13o92v60á90k 4309456280977

dle fotografie paní nevypadá na "starší generaci"....kolik je Vám....?! :-///

0/0
24.8.2016 9:33

J53i33t61k88a 74G24o45t37t40e13r48o28v13á 4271343609431

proč se ptáte kolik je mně? Já na rozdíl od autorky nikde nepíšu, že patřím ke starší generaci (viz článek)!:-///:-)

0/0
27.8.2016 20:20

J60a28n 34F11r54o44l14í32k 6116530865144

Vážená autorko. Mám účet u mBank od jejího vzniku, dále u Air, obsluhuji účet našeho SVJ u FIO a před tím jsem si prošel desítkou bank včetně tzv. velké čytřky takže mohu srovnávat. MBank má pro mě velkou výhodu v tom, že umí jako jediná rovnocené vlastnictví účtu pro oba manžele a také lze bezplatně, libovolně a on-line měnit limity pro kartu a to samostaně pro všechny druhy možných zpúsobů plateb. (To třeba u Air neuděláte). Je zcela logické, že pokud banka změní klientské software nebude dlouhodobě provozovat obě platformy, zvláště když nemá příjem z poplatů. Nový systém se mě také nelíbil, ale celkem snadno jsem ho pochopil a to co potřebuji bleskově najdu. Nejsem IT, ale všechny systémy mě nedělají žádný problém. Chápu, že ne každý je na tom stejně. Na mLink jsem volal jen když se mě pokazila karta a nevím co bych tam 20 minut vykecával. Vešel jsem se do dvou. Docela by mě zajímalo kterou zázračnou banku s vyhovujícím software, nízkými úroky z kontokorentu a vysokými ze spořáku nyní máte. Pochlubte se nám neznalým.8-o

+13/0
20.8.2016 15:29

V88l58a67d56i80m96í42r 94H81o62l78ý 8124881366687

Také mám účet u mBank (od roku 2009) a jsem celkem spokojen.

Změna klientského softwaru byla trochu nepříjemná záležitost, ale třeba v historii plateb lze stále použít staré zobrazení a jinak jsem si na novou podobu zvykl. S mLinkou jsem také nikdy problém neměl.

Jsem OSVČ, takže jsem si musel založit nějaký bankovní účet kvůli platbám kartou našimi zákazníky.

Na začátku jsem byl nemile překvapen, že z mBusiness konta nebylo možné provádět zahraniční platby ( někdy v roce 2010, nebo 11 jsem potřeboval zaplatit fakturu do Maďarska), ale nyní již lze platby posílat nejen na účty v zemích EU, ale i do civilizovaných zemí hodně daleko, kde ještě nekontroluje vaše finance na účtu Velký Bratr a kde ještě dávají banky úroky.

Takže, i když je pro mně účet v bance nutné zlo, mít účet v mBance je ještě ucházející.

+1/0
21.8.2016 18:23
Foto

V73l45a59s84t89a 42F65i68š12r67o78v29á 3317173530693

Haničko, když bych pracovala v nějakém obchodě nebo bance, tak bych měla docela obavu, když byste k nám zavítala. S čímkoliv. Protože pak ta story, když nebude vše dle Vašich představ, jak by se k Vám měli chovat. K Vám - tak důležité zákaznici. Přemítám nad tím, čím to je, že to někdo má takto "nastavené" a jiný ne. Tahle různorodost povah. Toho, co považujeme za důležité a proto tomu věnujeme svou energii. Myslíte, že je v tom nějaký "boží záměr"? Už jste tady dlouho nepsala o B-hu. Pamatuji, jak jste používala onu pomlčku a vysvětlovala to.

+15/0
20.8.2016 7:34

P90e44t83r 52S97k58á68c45e69l 6534629109

Takže je štěstí pro všechny, že v bance nepracujete. Protože i tam by měli vždy nalézt řešení se zákazníkem tak, aby obě strany byly spokojeny. Nebo se mýlím?

K Vašemu přemítání - každý jsme jiný, v tom je kouzlo žití a zážitků.

0/−1
21.8.2016 17:47
Foto

M64a45r71c32e52l 54M77a63t37u17š37á29k 4987254129863

Vsechno stoji a pada na kvalitnich lidech. Vsechno...

+2/0
20.8.2016 7:33

J78a39n 62F75r60o54l34í41k 6976910835304

Za málo peněz málo muziky. Nelze očekávat, že banka, která má příjmy pouze z karetních plateb a úroků hypoték bude zaměstnávat inženýry na call centru. Nakonec nejsou ani v bohatých energetických nebo telekomunikačních firmách. Cvičené opice za pár peset Vám přečtou to co mají v manuálu a každý vážnější problém předávají k řešení do back office. Tak to prostě chodí.

0/0
20.8.2016 15:34

M47i10l26a54n 72S22t15e11h12l43í56k 7980649983911

Já mBank používám už několik let jako elektronickou peněženku. Mám tam jen běžný účet, na kterém udržuji finanční rezervu jen asi do 5 tisíc Kč na běžné nákupy, kterou pravidelně doplňuji ze svého účtu u ČS. Mohu tak bez obav z "vyluxování" konta platit kartou i na internetu a nemusím se nijak zvlášť obávat ani ztráty či odcizení platební karty. Neplatím žádné poplatky a měsíčně mám 3 výběry zdarma z libovolného bankomatu, nehledě k tomu, že menší hotovost si mohu vybírat přímo při placení kartou v obchodě. Nový SW mBank pro internetové bankovnictví je sice složitější, než ten původní, ale dá se na něj velmi rychle zvyknout (jako koneckonců na každý nový SW). Myslím si, že i když nemám u mBank žádné velké peníze, jsem pro ně dobrým klientem, protože přes jejich platební kartu protočím v obchodech měsíčně kolem 8 tisíc Kč, takže jakýsi "vejvar" ze mne mají. A já jsem taky spokojen, protože všechno funguje naprosto bez problémů a nestojí mě to ani kačku. R^

+2/0
19.8.2016 15:57

Z37d16e76n25e78k 59B52o43h81a73c33e46k 1888837267969

V 21.stoleti je písemná komunikace /list. i elektr./ zcela rovnocenná komunikaci ústní. V CR je cca 0,5 mil sluchove postizenych lidi. Je minimalne s podivem, ze nektere banky, operatori, atd. tvrdosijne trvaji na pouzivani jen tel. linek, nebo na osobnim kontaktu pro reseni vybranych problemu /a evidentne by sly resit elektronickou komunikaci/.

+3/0
19.8.2016 10:17

J20a56n 84F78r17o69l36í12k 6546520895814

Banky na ničem netrvají, spíše její klienti a pisatelka blogu je toho zářným příkladem. Musím se smát jejímu postupu rušení účtu. Proboha otevřu nový, na tom zadám trvalky a na starém si je sám on-line a bezplatně zruším, deaktivuji kartu a účet nechám stát. Nic to nestojí. A pokud mám nutkavou potřebu tak ho prostě prázdný zruším a je mě srdečně jedno kdy se tak stane.

0/0
20.8.2016 15:40

Z76d37e29n28e61k 89B35o48h69a84c17e14k 1678507727219

Tak trvaji na fonicke komunikaci, nebo ne? Ja tady ctu napr.: "Žádost o zrušení mSpoření je možné podat prostřednictvím mLinky na čísle 222 111 999". Asi blbe chapu. Poradte; dekuji. Dtto je treba u Vodafonu pri zmene nekterych tarifu, atd.

0/0
20.8.2016 22:32

J89a47n 81F63r23o58l39í12k 6536510165584

Dosud jsem to spoření nerušil, ale použil bych kontakt@mBank.cz jestli by to na mail nezrušili. Je faktem, že většinu operací si banka ověřuje (aby je nemohla provést neoprávněná osoba). U m linky se identifikujete heslem a u internetových aplikací jednorázovým kódem zaslaným SMS. Díval jsem se teď na mspoření a v aplikaci lze jen měnit systém spoření nikoliv zrušit. Takže bych to změnil na 10 kč z transakce a občas jednorázově převedl na BÚ když nechci volat.

0/0
24.8.2016 15:33

Z98d17e88n75e14k 98B53o10h96a95c27e69k 1328367707709

Jiste, ze si i neslysici dovede poradit. Jde o to, ze mohu-li neco zridit elektronicky, pak nema vubec logiku, ze to stejnou cestou nemohu zrusit. Proc psat @? Na co je IB? O mobilnich operatorech a jejich fonic. linkach radeji nehovorim.

0/0
24.8.2016 16:14

J86a98n 71M12r11k85v39i43č62k51a 9983226235698

U mBank jsem kartu zrušil už v r.2014, nenechám se buzerovat nějakým nařízením, kolik musím kartou utratit v obchodě. Ještě tam mám nějaký inkaso, takže tam občas přepošlu nějaký drobný, ale jinak ty účty nepoužívám. Přešel jsem k FIO.

+2/−1
19.8.2016 9:52

J87a59r45o83s41l21a85v 10H25o91r45á72k 8672884495859

U FIO je podmínka útraty v obchodě na kartě ještě přísnější (pokud si tedy nevystačíte s jejich bankomaty, kterých je ale hodně málo). Jinak u mBank jí právě zrušili. Jedinou podmínkou bezplatného výběru je teď to, že musíte vybrat aspoň 2000,-.

+1/0
19.8.2016 18:32

J46a52n 36F13r40o82l64í17k 6856950155124

1500;-)

0/0
20.8.2016 15:45

J46a70r46o11s11l84a81v 57H80o72r90á85k 8382744235709

Děkuji za upřesnění.

0/0
22.8.2016 10:46

J86a19n 49M65r75k72v12i23č75k70a 9433846285618

Vystačím s FIO bankomatem. :-)

0/0
21.8.2016 18:28

R29a34d34i88m 93S22r54a74m36e65k 2864634139873

Což při sedmi bankomatech pro Jihočeský kraj asi každému vyhovovat nebude :-P

0/0
22.8.2016 9:07

J70a62n 22F53r53o88l92í25k 6196950625804

Ta "buzerace" je přímým důsledkem evropského socialismu, který bankám a karetním firmám nařizuje výši svých marží. Tito dobroserové se chtějí zalíbit voličům a při tom dobře ví, že si to zaplatí jinak. Proto je neomezený počet výběrů z bankomatů provázen minimálním obratem realizovaným kartou. Air má podmínku pěti plateb v měsíci a ostatní banky se jistě brzy také přizpůsobí.

0/0
20.8.2016 15:44

D93i72e97t87m19a21r 23K94o54l38d66e13r 5494337755738

Dobrý den,dle popisu vašich problému jste si svou naivitou zavinila sama.Přeji Vám v nové bance těch problému méně,přesto věřím,že při Vašem přístupu jich nasbíráte ještě mnohem víc. Kolder

+8/−10
19.8.2016 9:52

H63u74g38o 19S85c47h19r86ő98p79f72e73r 4186390413196

Tak slušně a decentně bych to nenapsal. :-)

+3/−2
19.8.2016 9:54

O79l97d59ř73i79c62h 67H98o54r91á74k 2754189821855

jako bych četl odpověď banky

s úctou D.Kolder

oddělení styku (či spíše vyje.ávání) se zákazníky

0/0
19.8.2016 15:24

B49o49h69u48m44i41l 87M51i84c86h59a77l 3325214425321

Když se podíváte na autorčiny blogy a vynecháte z toho recenze knížek, tak vám zbudou jen stížnosti, jak někdo s někým někde vyje.ává. Takže se přiznám, že podobně, jako D.Kolder výše, očekávám, že zde zanedlouho bude autorčin blog, jak šílené to je v nějaké jiné bance.

Pokud jsou témata blogu reprezentativní, má autorka docela smutný život.

+3/0
21.8.2016 8:28
Foto

J79a29n37a 71M40a53j76o24v89á 4935742516853

Jak vy to děláte, že na co sáhnete, to se prapodivně komplikuje?? To musí být ale složitý život...

+16/−1
19.8.2016 9:49

Z92d26e22n33ě71k 88N86e67č89a70s 2691442662705

Nechápu, že při rušení účtu musela paní na pobočku. Já zašel do nové banky, ta mi zrušila učet u bývalé a sama převedla veškeré trvalé platby.

+5/0
19.8.2016 8:55

H31u94g75o 17S31c31h79r41ő52p37f62e58r 4766180263706

Možná je to tím, že umíte logicky myslet. ;-D

+7/−1
19.8.2016 9:13

J30a50n 92K75u43č11e65r60a 2207872696423

Anebo tím, že mBanka nemá kodex mobility...

+2/0
19.8.2016 12:47

Z92d61e47n11ě69k 18N20e52č68a98s 2981432642715

To o bance také něco vypovídá.

0/0
19.8.2016 14:54

Z45d79e79n44ě36k 38N89e80č54a98s 2241262772545

Navíc kodex mobility znamená, že za Vás banka, kterou chcete a připojila se k němu, vyřídí převod veškerých služeb. viz niže.

Které banky přistoupily na Kodex mobility klientů?

K usnadnění přechodu mezi jednotlivými bankami se zavázaly níže uvedené společnosti. Dodržování jejich závazku pravidelně kontroluje Česká bankovní asociace. V praxi to znamená, že pokud přestoupíte k některé z těchto bank, přechod za vás zařídí. (pozn. mBank mezi nimi neni)

Co když chci přejít k mBank?

Samozřejmě můžete, nicméně veškeré zařizování bude na vás. mBank se ke kodexu nepřipojila, a tak nemá za povinnost vám s převodem např. trvalých příkazů či inkas pomoci.

Takže podle meho názoru je přechod k mBank, nikoliv odchod.

Je samozřejmě možné, že jsem to špatně pochopil.

0/0
19.8.2016 15:01

Z61d74e50n69ě21k 91N70e20č43a11s 2201752482175

...je problém přechod k...

0/0
19.8.2016 15:02
Foto

V60á76c81l93a76v 98C46h93u25c39h17m35a 6165641708666

Co znamená kodex mobility? Že nebudete muset myslet a zadávat si znovu pár příkazů? No pro nemyslící je to jistě přínos, ale jinak jako kritérium pro výběr banky to mohou brát opravdu jen ti nepříliš myslící.

0/0
22.8.2016 11:24

Z55d70e93n93ě74k 23N46e34č91a94s 2591532192695

Nevim proc by to melo byt pro neprilis myslici lidi. Mam dost pojisteni, na sebe i na rodinu, ktere platim pomoci trvalych trvalych prikazu, to nemluvim o hypotece a najmu, vyhledavat a zadavat veskere informace, jako cislo uctu, variabilni symbol, konstatni, specificky je otravne. Samozrjme pokud nekho bavi prepisovat spoustu cisel, nic proti nemu nemam, ale rozhodne ho nebudu nazyvat "myslicim clovekem".

0/0
22.8.2016 15:57

J11a34n 27F24r42o47l48í46k 6446820775614

Na co potřebujete kodex debility? Neumíte si sám na netu zadat potřebné údaje. Mě přechod na jinou banku t.j. založení on.line účtu a zavedení trvalých příkazů + jejich zrušení u té staré netrvá déle jak půl hodiny včetně kávy a dezertu.;-)

0/0
20.8.2016 15:49

Z37d56e53n81ě83k 44N13e78č40a53s 2291772222665

Samozrejme umim, ale proc bych to delal, kdyz to za mne muze vyridit banka? Opravdu nepotrebuji travit cas u zakladni ca 10ti trvalch prikazu. viz vyse o vyhledani veskerych smluv a potrebnych informaci k zadani prikazu.

0/0
22.8.2016 16:00



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.