Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Díky za tip, můj oblíbený autor, u kterého se dokážu smát, až slzím, a to i opakovaně, ráda si přečtu.

Káplan, ustupte o píďu a pamprésor, už se moc těším na jidiš!!

2 0
možnosti
Foto

Pěkný den, paní Hrdinová,

já jsem od Leo Rostena knihu "Pan Kaplan má třídu rád" slyšela několikrát, mám ji v podobě audioknihy. Je vynikající!

Stejně tato kniha, opět nezklamala.

Leo Rosten napsal celkem asi na 40 děl, patrně nebyly ještě přeloženy do češtiny a tak myslím, že tento vynikající autor zůstal víceméně neodhalen a neoceněn. A myslím, že je to škoda.

Mějte se pěkně! H. R. Šiander

0 0
možnosti
Foto

:-)Krásný příspěvek, čtu tedˇzřejmě první díl "Jidiš pro radost" a určitě si přečtu i tuto knihu, nyní jsem u aramejského"halevaj" neboli "kéž by..." Halevaj, atˇ ji seženu!R^

1 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, paní Jarošová,

knihu "Jidiš pro ještě větší radost" sice vydalo nakladatelství Garamond, ale již je to od roku 2004 celkem 12 let, to je dost dlouhá doba. Já jsem knihu zcela náhodou objevila v Levných knihách. Zkuste to tam! Možná ji ještě budou mít. Mazl tov! :-)

H. R. Šiander

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->