Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pracovala jsem v tomto obchodě když jsem žila v Manchestru v UK. Je pravda, že za vrácené zboží se peníze v tomto řetězci nevrací. Mají to tak nastavené. Přesně jak řekl pan vedoucí: Buďto voucher či jiné zboží ve stejné ceně. My u pokladny jsme to na to ale zákazníky museli upozorňovat a pokud byl problém, tak stačilo otočit paragon - tam to bylo pro zákazníky pěkně tučně vytištěno. Každopádně po sedmi letech žití a zkušeností s obchody v UK je zákaznický servis v ČR z mého pohledu totálně pod bodem mrazu. Absolutně neprofesionální přístup a zamrzlý někde v minulosti. Je to běs... A tady je hlavně problém ta šílená komunikace se zákazníky. Jak kdybychom jim byli na obtíž...

0 0
možnosti
DM

To že jste narazila je váš problém,neznalost neomlouvá skutečně není poviností obchodníka přijímat zboží zpět ,protože si nakupující neumí vybrat...

Navíc vzhledem k počtu personálu v těchto obchodech je skutečně někdy problém a čekání je prostě na místě.

Pokud chcete stoprocentní profesionalitu a exkluzivitu tak musíte chodit do speciálek,ale tam samozřejmě zaplatíte.

V bistru na nádraží se taky nebudte dožadovat medium rare za 45kč...

Kvalita stojí peníze...

1 0
možnosti
Foto

Takže si to shrňme. Paní autorka vždy vrací zakoupené zboží, ať se jedná o jakoukoli prodejnu. Pokaždé zjistí, že jí z nějakých důvodů nevyhovuje. Tentokrát holt narazila...

3 0
možnosti
OU
AF

ČESKÁ SPECIALITA V MNOHA OBCHODECH ;-)

Vizitka našich ochotných lidí - všeobecně známo. R^

0 0
možnosti

No, obchod nic moc, ale na vrácení skutečně nemáte nárok. Chtěla jste něco navíc a oni Vám to poskytli. Umožnili Vám z jejich dobré vůle vrátit zboží, ale udělali to přes dárkový poukaz. Na tom já osobně nevidím vůbec nic špatného. Nemuseli Vám povolit vrácení zboží vůbec a ničím by se neprovinili. Ani zákonem, ani proti dobrým mravům.

1 0
možnosti
JN

Mám obchod a neumím se představit, že bych zákazníkovi zboží nevyměnila, nebo mu nevrátila peníze (pokud je zboží nepoškozené a se všemi náležitostmi, jakou jsou visačky apod.) Postup, jaký je v blogu popisován, mi přijde tragický.

5 0
možnosti
MR

M35a95r70t97i23n 77R41a40m

8. 7. 2016 21:19

Děkuju za blog! Teď vím, kam nejít!

2 0
možnosti
JK

;-D;-D;-D to snad není možný ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
Foto

Ještě by to chtělo naznačit, jestli se ten Váš příspěvek týká zákaznice, nebo prodejny. Já teda svůj tip mám.....

6 0
možnosti