- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pracovala jsem v tomto obchodě když jsem žila v Manchestru v UK. Je pravda, že za vrácené zboží se peníze v tomto řetězci nevrací. Mají to tak nastavené. Přesně jak řekl pan vedoucí: Buďto voucher či jiné zboží ve stejné ceně. My u pokladny jsme to na to ale zákazníky museli upozorňovat a pokud byl problém, tak stačilo otočit paragon - tam to bylo pro zákazníky pěkně tučně vytištěno. Každopádně po sedmi letech žití a zkušeností s obchody v UK je zákaznický servis v ČR z mého pohledu totálně pod bodem mrazu. Absolutně neprofesionální přístup a zamrzlý někde v minulosti. Je to běs... A tady je hlavně problém ta šílená komunikace se zákazníky. Jak kdybychom jim byli na obtíž...
To že jste narazila je váš problém,neznalost neomlouvá skutečně není poviností obchodníka přijímat zboží zpět ,protože si nakupující neumí vybrat...
Navíc vzhledem k počtu personálu v těchto obchodech je skutečně někdy problém a čekání je prostě na místě.
Pokud chcete stoprocentní profesionalitu a exkluzivitu tak musíte chodit do speciálek,ale tam samozřejmě zaplatíte.
V bistru na nádraží se taky nebudte dožadovat medium rare za 45kč...
Kvalita stojí peníze...
Takže si to shrňme. Paní autorka vždy vrací zakoupené zboží, ať se jedná o jakoukoli prodejnu. Pokaždé zjistí, že jí z nějakých důvodů nevyhovuje. Tentokrát holt narazila...
ČESKÁ SPECIALITA V MNOHA OBCHODECH
Vizitka našich ochotných lidí - všeobecně známo.
No, obchod nic moc, ale na vrácení skutečně nemáte nárok. Chtěla jste něco navíc a oni Vám to poskytli. Umožnili Vám z jejich dobré vůle vrátit zboží, ale udělali to přes dárkový poukaz. Na tom já osobně nevidím vůbec nic špatného. Nemuseli Vám povolit vrácení zboží vůbec a ničím by se neprovinili. Ani zákonem, ani proti dobrým mravům.
Mám obchod a neumím se představit, že bych zákazníkovi zboží nevyměnila, nebo mu nevrátila peníze (pokud je zboží nepoškozené a se všemi náležitostmi, jakou jsou visačky apod.) Postup, jaký je v blogu popisován, mi přijde tragický.
Ještě by to chtělo naznačit, jestli se ten Váš příspěvek týká zákaznice, nebo prodejny. Já teda svůj tip mám.....