Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P35e25t33r 72H93a32h16n

4. 8. 2016 15:55

Užitečné a šikovné. Díky! R^

0 0
možnosti
Foto

Zažil jsem sám, jaké to je, dusit se jídlem...strašná bezmoc.

http://bohacek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=222038

1 0
možnosti
RJ

Jestli se nemýlím, tak Heimlichův chvat zachránil v USA stejný počet lidí (50 000), kolik padlo ve Vietnamu Američanů...

A propos, neexistuje nějaká varianta tohoto chvatu, kterou by mohl postižený provést sám na sobě, pokud není nikdo poblíž?

1 0
možnosti
JR

J60a28r55a 94R68a24n84k

9. 6. 2016 18:37

Existuje, tlacite diaframem na zidli, dnes se to uci i v kazdem kurzu prvni pomoci, ktery by mel mit kazdy. Karma za blogR^

3 0
možnosti
JK

Děkuji za užitečný blog.R^

2 0
možnosti
Foto

Vážený pane Komárku,

jsem ráda, že je to užitečný a praktický blog. :-)

Mějte se pěkně, H. R. Šiander

1 0
možnosti
Foto

R^!!Potkalo mmě to. Bramborový knedlík. Nebýt partnera vnučky, už bych o tom dnes nemohl psát;-)

2 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Jiroudku,

děkuji za Váš příspěvek!

Na Vás je vidět, jak je důležité mít kolem sebe lidi, kteří se nejenom dívají, jak se druhý dusí, ale jak mu dokáží i pomoci!

Jsem ráda, že Vám partner Vaší vnučky pomohl a můžete tady být s námi dál!

:-) Vaše H. R. Šiander

PS: opatrně na bramborové knedlíky!

1 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->