Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

já mám spíš pocit, že problémem poslední doby je, že jsme se přestali tak nějak vzájemně potřebovat :-/

Spousta chlapů má dobře placené zaměstnaní, koníčky, kamarády, cestují po světě, jezdí s partou stejně smýšlejících kamarádů a nepotřebují se vázat, proč taky?

Sex - no, problem, nějaká do postele se najde vždycky

Dítě? No, někdy možná, ale proč pospíchat! Dítě může mít chlap klidně ve 45,

jenže ženské vaječníky moc trpělivosti nemají že...

Jeden známý se dokonce přiznal, že je tak rád, že se rozvedl, má dítě (což tedy chtěl), ale vidí ho jednou týdně a to mu prý úplně stačí a k tomu si užívá nezávazných vztahů a říká otevřeně: co víc si můžu přát!

Uznávám, že takové jsou i některé ženy...

Autorka chtěla hlavně říct, že ještě stále se na svobodnou ženu ve věku 30+ nahlíží automaticky jako na tu, co nesplňuje jakousi společenskou normu, jako kdyby žena, která nezplodila děti a neměla na ruce prstýnek, nebyla dostatečně žena!

já dítě rozhodně chci, ale prostě ne za každou cenu a udělat si dítě na ,,objednávku,,? Určitě by to řešení bylo, ale tak trochu mám pocit, že by to znamenalo, že se stane rukojmím mé biologické touhy a kromě toho, dítě je závazek na celý život a já si musím být jistá, že ho dokáži nejen finančně zabezpečit...8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->