Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Otázkou je, proč si plno důchodců udělá účet v bance (z toho min. polovinu k tomu dotlačí pracovníci banky, nebo pošty), když pak neumí používat ani platební kartu a chodí vybírat 1x měsíčně k přepážce. Kdyby jim důchod dále chodil na složenku, je to prašť jak uhoď. Nesledují ani výpisy, protože s internetem moc neumí (hlavně lidé nad 80let), ale! Pokud tam paní chodí jen důchod, ona ho každý měsíc vybírá, tak snad by úbytek 28tisíc byl znát, ne?

Nebo tam snad chodí synovi i výplata?:-)

Autorka by nám to měla blíže vysvětlit.

0 0
možnosti

Výběr hotovosti u mé banky se dělá proti OP a podpisovému vzoru u jediného pracovníka. Pokud to Fio banka dělá jinak, tak si troufnu tvrdit, že to dělá blbě.

0 0
možnosti
Foto

Také nevím, jak to dělá Fio banka,ale s tím OP a podpisákem máte pravdu. Pokladna bývá v bance jedna, max. dvě.

0 0
možnosti

P45a32v32e48l 76H73e47k

30. 1. 2016 0:02

mno, bude zajímavé číst pokračování, pokud nefejkujete

0 0
možnosti
Foto

A proč strká peníze takovému spolku? Pravda, jsou ještě horší.

0 2
možnosti
Foto

Pokud je tento případ pravda, tak očekávám, že se paní obrátí třeba na Černé ovce. Zvlášť, když banka údajně nereaguje.

0 0
možnosti

Taky mně to připadá trochu divné, vzhledem k tomu, že jí chodí výpisy přes internet. Za šest měsíců se nepodívat na výpis??? Zkouknout pár položek na výpisu může "jedním okem". Divná historka.

"Po šesti měsících při kontrole !!internetového bankovního výpisu z účtu !!zjistila, že ve stejný den byl z jejího účtu proveden další výběr v hotovosti, ale tentokrát to bylo mnohem více, 28.000 Kč."

1 0
možnosti
Foto

přiznám se, že ač používám elektronické bankovnictví docela často, tak měsíční výpisy kontroluji velmi zřídka. U takovéto částky bych si toho všiml docela brzy, ale pokud by mi tam někdo sebral něco malého, tak bych to taky možná přehlédl. ( a mám stejnou banku)

1 0
možnosti

"Píše mi pan inženýr Havránek z Marjánek. To sou same poplatky, že nemam na lázeňské oplatky...a vy ostatní piště, vam odpovim přiště..."

Smutné...

0 0
možnosti
Foto

V každé bance jsou kamery. Ovšem vytáhnout půl roku starý záznam bude asi problematické. Ten příběh mi prostě přijde podivný.

Přijít až po půlroce na to, že mi chybí 28tisíc na účtě, zvlášť,když jí chodí zřejmě jen důchod a není milionářka (nebo ano?), která by si takové chybějící sumy nevšimla, je divné. Sorry.

2 0
možnosti

Nekdy je v zaznamu vypisu psano, pokud neco nesouhlasi tak reklamovat do urcite doby. Po te "urcite" dobe se to povazuje v poradku.

2 0
možnosti

Zkuste ještě finančního arbitra, toho se banky většinou bojí - minimálně je to rozhýbe alespoň ke komunikaci.

http://www.finarbitr.cz/cs/

1 0
možnosti

komu ze ta banka patri? Obcas na ni vidim v tivi reklamu, ale Ted nevim jestli to je ten pan s akcentem, nebo ti dva KDE jeden se raduje z poplatku za ucet a druhy slibuje, ze zadne poplatky?

Ostatne podle mne zadna solidni banka nepotrebuje reklamu v tivi.

1 0
možnosti

tak hlavně majitel banky nebude hrát v střelený reklamě...

ale fakticky: společnost FIO založila skupina lidí, kteří se potkali při studiu na mat-fyzu, původně to bylo na obchodování s akciema, poté záložna a nakonec je z ní banka, v jejímž představenstvu zůstalo pár jedinců z původní zakládající skupiny

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->