Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

Hezkou noc.

Stačilo napsat anglicky do vyhledávače YAHOO a hned mi to vyskočilo. Nenapsal to pan Peroutka , ale řekl  Neville Chamberlain když se vrátil z Mnichova. Zde odkaz , který obsahuje dotaz čtenářky na tu větu a jak to pan Chamberlain vlastně myslel :

https://answers.yahoo.com/question/index?qid=20090901092256AACOpYQ

PS: Možná že pan prezident četl o této větě v článku věnovaném anglickému předsedovi vlády. Po čase si myslí, že větu napsal pan Peroutka. Nevím, nevím, mám se přihlásit o odměnu?

1 0
možnosti
Foto

;-D Vy si také myslíte, že jde o ,,nějakého" Peroutku?8-o:-P

3 2
možnosti
VV

Tak mne napada, ze pan prezident bude asi peknej lakomec. Za protektoratu byla na parasutisty vypsana odmena 10 000 000 protektoratnich korun.

3 1
možnosti
Foto

Nesrovnávejte naše parašutisty s mediálním ,,výkvětem", živící se bulvárním hnojem pro ,,lid mnohý hnoje lačný". Kdo se zaštitˇuje ,,nedotknutelnou ikonou", udílející si navíce za svá ,,díla" ,,své ceny"!A kdo je podporuje?Stačí podívat se, kdo jsou členové onoho sdružení a kteří z nich se navzájem již ocenili.8-o M.Z. necílil na F.P., ale právě na onu ,,elitu". A trefil;-D Nakonec proto takový humbuk,že. A ,,lid" hltá a hltá:-PRv

1 5
možnosti
JD

Jedina omluva tomuto narodu by byla abdikace.

3 1
možnosti
Foto

Milá paní, ono to začalo již v roce 2002 prohlášením tehdejšího ministra kultury Dostála. Mimochodem, kým víc může být pošpiněn spisovatel, než li ministrem kultury, který má k tomu nejblíže.  A kdyby tehdy novináři, badatelé či příslušníci rodiny chtěli, tak to mohlo i v roce 2002 skončit a my bychom to dnes neřešili. Jenže tehdy to neřekl Zeman, takže to nestálo za řeč :-/    https://www.facebook.com/newsroomct24/videos/1605251513045164/

2 0
možnosti
TG

R^Díky za připomenutí!

1 0
možnosti
Foto

je divné, že na Peroutkovi propagandě tolik záleží, o jiných lidech lze napsat téměř cokoli, aniž si toho někdo všimne

2 4
možnosti
VV

je divné, že na Peroutkovi propagandě tolik záleží -- eeeh

Tato veta mi nedava zadny smysl, muzete mi vysvetlit, co jste chtel diskuterstvu sdelit?

4 0
možnosti
Foto

;-D Co kdyby se, nedej bóže, něco takového opravdu našlo8-o Kdo by dal víc?:-P

2 3
možnosti
VV

Jakze se tenserial s Atkinsonem v Hlavni roli jmenoval? Ted by mohlo byt pokracovani yes Mr. Präsident.

2 0
možnosti
KT

Myslíte seriál Yes, Prime Minister ? V něm hráli Paul Eddington, Nigel Hawthorne, Derek Fowlds, John Nettleton a další.

Atkinson ne, ten hrál v seriálu Black Adder (Černá zmije), ale to mi na Ovara Slivoviče nijak nesedí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,87
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->