Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Důvod je stejný jako u žen: nedostatek sebevědomí.

0 0
možnosti
Foto

Tento můj příspěvek patří dolu, pod příspěvek Terezy Prasličkové.

0 0
možnosti

K16a40r26e63l 96B42o48č51e46k

19. 2. 2014 19:36

Já jsem nepochopil, oč autorce jde. Tolik řečí kolem toho, že doufá, že se na ni někdo mrkne? Já jsem dolňák, takže je mi fuk, co kdo má nahoře, ale ocením prostě hezky vyzývavě (ale ne přehnaně) oblečenou ženskou, která se samo nehrbí a nemá chůzi jako chlap. Celý článek mi připadá  intantilní, zírání na prsa je snad aktuální v pubertě, tohle si autorka prostě musí vyřešit sama nebo se svým psychologem. Na druhé straně je věřící, takže mne překvapuje, jakými pozemskými nesmysly se zabývá.

4 0
možnosti

K84a64r44e57l 85B98o37č62e38k

19. 2. 2014 19:48

Nechápu, čemu se divíte. Podívejte se na její jméno, Karle.

2 0
možnosti
Foto

Tak už víme, proč se hrbí ženy a teď by mě teda zajímalo, proč se hrbí i muži?

4 0
možnosti

Těžkej pytel, nebo malý ženský a krátkozrakost ;-)

3 0
možnosti
Foto

Já Vám nějak nevím, možná jsem mimozemšťan a ne žena, ale mně zpravidla při rozhovoru civí muži do očí. Pokud mi koukají na ňadra či na nohy, tak jen proto, že to bylo mým záměrem. ;-)

10 0
možnosti
Foto

On nám to brzy Dienstbier zarazí.

1 1
možnosti

Beky předně zdravím a přeji hezký večer. Řekl bych ale, že se dnes v blogu zbytečně pozastavbuješ nad něčím, co je přirozené a co k našemu pohlaví tisíciletí patří. Odborníky je "zírání" chlapů na poprsí či pozadí žen vysvětleno dávno - muž automaticky hodnotí ženu jako potenciální samičku vhodnou pro založení rodiny, tudíž hodnotí pozadí (pánev) a poprsí, byť velikost ňader nesouvisí se schopností kojení.

Ženy obecně inklinují k vystavování svých předností a to bohužel i v případech, kdy jsou ve stavu, kdy přednostmi nejsou. Není strašnější pohled než třeba v létě na padesátnici, oblečenou v dívčích šatičkách a pod nima pushupku a vní se to přelévá všemi směry. Ale holt některým ženám, stejně jako chlapům, chybí soudnost.

Připadá mi poněkud na hlavu, pokud se žena s hezkou postavou oblékne tak, že ukáže své přednosti, aby si pak stěžovala, že je muž zaregistruje pohledem. Nemám namisli pochopitelně několikaminutové zírání s otevřenou pusou a tupým pohledem. Ale od mnoha žen vím, že je vnitřně potěší, pokud si muž pohledem všimne jejich předností a pokud žena zaznamená, že se líbí.

Kdysi dávno jsem se při rozhovoru s mojí známou zasekl pohledem na jejích nohou. Byla to sice chvilka, ale byla. Když jsem zvedl oči, viděl jsem, jak mne pobaveně pozoruje. Zrudl jsem přestože rudnu a omluvil se (měla ale fakt krásný dlouhý nohy). Usmála se a řekla: "proto tu sukni nosím".

A tak by to Beky myslím mělo být. Oboje s mírou. Myslím si, že je naprosto přirozené a hezké, pokud nám ženy ukazují své přednosti (pokud přednostmi jsou) a je stejnbě hezké, když pohledem dáváme najevo, že si těch předností všímáme.

2 0
možnosti

Stárnoucí upocený a malý promluvil.

"namisli" :-)

2 1
možnosti

Přeji příjemný večer a jsemv dokonalé úctě.

V. K. Petrik

1 0
možnosti

:-)  Vážená autorko! Článek je lepší, než pořád dokola omílaná politika ! JSem už věkovitý, ale pohled na pěknou dívku a její hrudník, je pro mně pořád motivací k životu !  Jinak celý život tvrdím....jen muži bez fantazie potřebují velká prsa !  R^VR^

0 0
možnosti

Paní Šiander, zajímané zhodnocení sama sebe. Na co hledíte Vy u muže a nebo také někdy i civíte?

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,68
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->