Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

a mohla byste napsat nějakou urážku?

„Pane Moravče, to byste ale měl vědět, protože jste mladší a máte lepší paměť než já!“ tak tahle věta pokud někoho urazí... tak to musí být velký narcis...

0 0
možnosti
MH

Urážka je výrok nebo čin, který snižuje jinou osobu či skupinu a poškozuje její pověst nebo zpochybňuje její čest. [Wiki]

V tomhle pripade se daleko casteji jedna o uvedeni na pravou miru. Navic povest novinaru jakozto profesni skupiny je vinou jejich vykonu takova, ze ji jiz temer poskodit nelze - podobne jako u politiku. O cti nemluve :-P

1 0
možnosti
FL

A z tohoto důvodu se na projevy Zemana ani pindy Moravce raději nedívám a je mi lépe na duši. Proč se zbytečně nervovat, když to stejně neovlivním? A jen tak mimochodem Moravec Zemanovi nemá co vyčítat.

1 3
možnosti
ON

O83t77t57o 16N83o84v73a28k

3. 11. 2013 22:17

TV v CR kyda tolik hnoje ve zpravach a lze, ze zadna urazka neni dostatecna ;-)

Nejaky MZ me nezajima, ten asi si keca co chce, ale lzi CT jsou kolektivni.

Lzou, mlzi, nic podtatejsiho nereknou, cenzuruji dulezite veci a napomohaji organizovanemu zlocinu, stejne jako stat.

Problemy bloggerky bych teda chtel mit ;-))

2 2
možnosti
FT

Ten pohovor Zeman/Moravec jsem sledoval celý a na rozdíl od "bývalé novinářky" mám názor, že urážlivé byly otázky pana Moravce! Zeman se mu na jeho připravené invektivy snažil vždy odpovídat ve stejné úrovni. Pan Moravec vůbec nerespektoval potřebnou úctu k prezidentovi. Pan Moravec už nám tzv. "hodně vyrostl" a opravdu potřebuje  často ukázat, že je pouze komentátor a nemá svoji drzost přehánět!   Byla doba, kdy se i mně jevil jako odborně zdatný komentátor. Ale postupně u něj narůstá osobní, nezdravé a povýšenecké vystupování. I jemu a řadě dalších novinářů (např. Drtinová/TV) by více slušela objektivita, slušnost a pokora, která vychází ze znalostí ! Novinářům, nejvíce vadí na Zemanovi, že jim právě neznalost problematiky dává plně znát.   !

2 14
možnosti
JR

J79a93n 94R89e24r20a44b54e71k

3. 11. 2013 17:32

Můžete blíže specifikovat "potřebnou úctu k prezidentovi" ?

2 0
možnosti

Copak ten rozhovor - ten byl podle mě ještě v pohodě. Vidět ho perspektivou toho, co vyšlo najevo poté, tak to samozřejmě vyzní hůř. Horší je, že Zeman nedokáže zkrotit své mocenské ambice a smířit se s porážkou. To je smutné...

7 0
možnosti
JK

J66a56n 63K89o21l74i72á72š

1. 11. 2013 20:48

Dokonce ani při předávání státních vyznamenání neopomněl Zeman urazit - tentokrát komentátory. Tedy ani tento čas nezůstal nevyužit k prezidentově jedové slině....

11 0
možnosti

Zeman? Mně stačí, kolik urážek vychrlí za malou chviličku Babiš. A poté se tváří dotčeně, když někdo jeho postup použije proti němu. Najednou je prý sprostá lež, což teď třeba blábolí u Němcové. Opravdu se hodně bojím, co Babiš provede s MF DNES či iDNES. Podle všeho bude zcela zapovězeno psát o něm negativně. Tohle je konec kvalitních novin které jsem měl rád. Martin Komárek, můj oblíbený redaktor, se prostě nechal koupit, takže najednou už není liberál, jako býval, a nevadí mu komunisté ve vládě, korupčníci či estébáci. Karel Steigerwald bude brzy vyhozen, ostatní autoři se přizpůsobí. To je má předpověď, jak se Bureš zachová v nejbližších měsících,. Pravděpodobně s nakladatelstvím MAFRA skončím a přestanu mu přinášet část zisku.

5 1
možnosti
Foto

Pane Švadlenko, zcela s Vámi souhlasím a v tomtéž duchu jsem napsal i příspěvek na Novinkách. Pana Komárka jsem si vážil pro jeho vtipné glosy i kritické komentáře, padni komu padni, ale byl jsem strašně překvapen jeho kandidaturou do Babišova spolku. To jsem od něho doopravdy nečekal. Lakmusovým papírkem bude setrvání pana Steigerwalda v redakci, pokud ze stránek zmizí, zmizím i já, jako odběratel MFDnes.

3 0
možnosti
Foto

Pani Sinader, myslim, ze jste naprosto presne pojmenovala sebestrednost a jesitnost toho, koho bohuzel musim nazyvat svym prezidentem. A ted, po vsech skandalech, volbach a povolebnich taneccich si snad jen par lidi (jako pan FAltyn zde) muze myslet, ze zvolili dobre. Na ten porad s panem Moravcem jsem se nevydrzela divat ani pet minut, protoze se mi varila krev. Cetla jsem si radeji nejaky oddychovy horor.;-D

9 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->