Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

mohu ještě dodat, že člověka i každého jiného tvora řídí jeho mozek. Pamětí jsou neuronové spoje a vědomím komunikační proces mezi neurony a jejich sférami. Duše by nebyla schopna vyprodukovat a nasměřovat ani jediný biochemický synaptický impuls, jako povel pro svalové vlákno, či pro komunikaci. Duše s oním světem je středověkým tmářstvím, kdy se nevědělo o tom, že existuje neuron, DNA a dokonce ani ženské vajíčko, je jen komerčním a mocenským prostorem církví. Diskutovat o Bohu je pošetilost a zavlékat ho do mafiánských zájmů a praktik církve je zločinem proti němu.

1 1
možnosti
Foto

zde se spojuje Bůh s vírou v existenci duše a posmrtného života. Duše není ničím opodstatněna, nemůže existovat z důvodů gravitačních, energetických ani komunikačních. Ježíš nemohl být bohem, bylo by to v rozporu s prvním přikázáním.Dědiční hřích a posmrtný život je jen komerčním předmětem podnikání církve

1 1
možnosti
Foto

Ano, tohle je častý výklad "boží spravedlnosti" :) Víra v Ježíše Spasitele jako primární odpustek :)

1 3
možnosti
Foto

Pěkný večer, Pane Boháčku,

děkuji za Váš názor, ale jestli jste někdy četl Bibli (a teď se, prosím, neuražte, ale z toho, co píšete, to vypadá, že ne), pak byste věděl, B-ží spravedlnost je dar a je tedy zadarmo. Není možné si ji žádným způsobem zasloužit - ani modlením se modliteb, ani klekáním a vstáváním, křižováním, dobrými skutky či celkově dobrým chováním, slibem B-hu, že už budete jenom "sekat dobrotu"... Nijak, protože je to dar od B-ha a přijímá se ZDARMA A VÍROU.

Pojetí, které zmiňujete však vychází z katolicismu a já jsem protestant a učení katolické círve nezastávám, nevěřím mu (protože nevyplývá z Bibli).

Přeji dobrý večer, H. R. Šiander

0 2
možnosti

M41i46c52h71a35l 78R65y98b28a

27. 4. 2013 21:56

Paní autorko, dovolte abych se nejen za sebe ale i kolegy čtenáře zeptal na věc, které jako ateista nerozumím.

Jaký je důvod používání slova B-h?

Vynechávání samohlásek zřejmě nesouvisí s hebrejštinou  protože používáte i výraz B-ha popřípadě B-hu.

Děkuji za vysvětlení.

9 0
možnosti

M97i70l97a71n 34V91e16l75k72ý

28. 4. 2013 11:14

Asi to bude ten, jehož jméno se nesmí vyslovit ... nedejB-že, napsat.

_-1-_

2 1
možnosti

A vaše třetí kniha se bude jmenovat B-h?

Nějak jsem nepochopil toto označení, napoprvé jsem myslel, že jde o překlep, ale asi není.

Ale obecně jsem nepochopil, o čem Váš blog je.

To co jste napsala/opsala, je pouhá existenční krize - proč žiji? B-h a ani Bůh se slušným chováním nemá nic společného, možná u věřících je to ještě horší, ti zhřeší a pak se očistí zpovědí (to aleista nemůže, ten si svoje pochabení nosí stále a stále si ho uvědomuje - pokud je čestným člověkem). A proč milovat B-ha? Pokud je Bůh, je rád, když se mají lidé rádi - sami sebe, blízké a druhé. Pro lásku Boha či v Boha už umřelo dost lidí, takže mějme se rádi, buďme k sobě slušní a pomáhejme si tak, jak to Stvořitel zymýšlel. Nepoklamujme svou úžasnou víru v Jediného správného (těch je tak nějak moc těch "jediných"), jen dělejme to, co bychom rádi, aby se dělo i nám - nezabíhejme do extrémů, že při okradení o peněženku zaběhneme domů pro pokladničku a tu věnujeme zloději, nebo neděkujme za zabití blízké osoby (aneb kamenem /chlebem). Spravedlnost musí být a za života je v rukou lidí.

Jsem skeptik, ale snažím se chovat slušně bez ohledu na to, co mi slibují kdejaké víry.

Peklo by muselo být přeplněné, kdyby tam šli všichni nevěřící v jediného správného boha, ono je totiž možné, že jsme ho dosud nenašli (toho jediného správného B-ha)

11 1
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Horáku,

děkuji za Vaše názory.

Já jsem jen napsala perex, svědectví o víře pana Karla Šustka je autentické, tak jak ho sepsal sám. Já jsem jej pouze zveřejnila, jak jsem avízovala na začátku týdne.

Nesouhlasím s Vámi v tom základním, co je ústředním tématem Bible (SZ i NZ) a to, že člověk je sám o sobě špatný, není schopen činit dobré (možná si to přeje a snaží se o to), ale v porovnání s B-hem a s tím, jak si to On představuje, toho opravdu jako lidé schopni mnohdy nejse. Důvodem je hřích, na který právě dává odpověď Ježíš - vzal ho dobrovolně zástupně sám na sebe, umřel za nás, abychom se pak mohli od Něj naučit milovat, odpouštět, dávat, darovat... tak, jak si to B-h přeje.

Souhlasím s Vámi, že mnohdy se chovají věřící hůře než ti, kteří B-ha neznají, a musím napsat, že je mi ze srdce líto, protože je to naprosté selhání těchto jedinců. Ježíš totiž říkal, že jeho učedníky poznají podle lásky (a to takové, jakou On miloval nás). Možná mnozí křesťané tomuto přikázání Ježíšovu rozumějí myslí, ale srdcem jsou daleko.

Přeji příjemný večer a jsem v dokonalé úctě, Vaše Hana Rebeka Šiander

2 9
možnosti

Co se to tu sakra stalo? Kde jsou staré dobré blogy? 8-o;-(

14 1
možnosti
Foto

Pěkný večer, paní Strauss,

:-) vydržte do příštího týdne, pak napíši něco normálního jako dříve ;-D

Přeji příjemný večer a jsem v dokonalé úctě, Vaše Hana Rebeka Šiander

1 12
možnosti
Foto

J54i59ř56í 10N23ě21m86e51c

27. 4. 2013 20:07

No paní spisovatelko, styl jakým jste vše popsala ...

Eh, co budu chodit kolem horké kaše. Vaše knihy - pokud jsou obdobné - ve mně nenaleznou nového čtenáře. 8-o

14 0
možnosti
Foto

Pěkný večer, Jiří,

děkuji za Vaši upřímnost.

Nedělám si iluzi, že každý autor bude oblíben u všech názorových a věkových skupin.

Moje knihy jsou nicméně o něčem úplně jiném. Píši rodinné romány pro ženy, ale mám i mužské čtenáře.

Přeji příjemný večer, Hana Rebeka Šiander

1 11
možnosti

M42i19l42a12n 88V90e60l84k27ý

27. 4. 2013 20:04

Je předčasné se k tomu vyjadřovat ......... počkáme, už budou zveřejněna všechna :o)

1 9
možnosti

M28i40l81a86n 24V80e50l41k81ý

28. 4. 2013 10:32

:-) Přátelé, mínuskáři ..... přeci nechcete, abych zhodnotil hokejové utkání po první třetině .... vždyť se může ještě všechno otočit, a další setkání s Ježíšem by mohla být vysloveně deprivační ... fakt bych vyčkal, jak tento seriál dopadne, doufejme, že dobře :-)

_-1-_

0 4
možnosti

Bohu díky za každé svědectví. Co na tom, že někteří jej neslyší či nechtějí slyšet. Nikde není psáno, že i ten největší nevěrec jednou neuvěří. A stává se to častěji, než by si kdo myslel.

7 14
možnosti

Svědectví je mnoho, umění je vybrat takové, které podporuje tzv. "moji pravdu".

8 0
možnosti

Mně to připadá jako agitace ve třicátých letech minulého století  o zemi kde již  zítra bylo včera (SSSR), kde navíc byl i kontrast u nás díky velké hospodářské krizi.

11 8
možnosti
Foto

Pěkný večer, pane Rodene,

díky za Váš názor.

Víte, možná bych těch svědectví neuváděla tolik, kdybysme nebyly jako Česká republika jedním z nejateističtějších národů na světě, kdybychom VŠICHNI nevnímali takový úpadek morálních hodnot, rozpady manželství a rodin, korupci a politiku, která nenabízí žádná řešení.

Já sama vidím odpověď na naše problémy v B-hu. 

Přeji příjemný večer, Hana Rebeka Šiander

1 10
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->