Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

P74a60v90e37l 37R68y53s

15. 2. 2013 10:45

Vždycky mi bylo úplně jedno, co je na známce, to je naprosto nepodstatné.

Jinak se už s tím buď smiřte nebo zorganizujte převrat. Užírat se nemá smysl.

3 0
možnosti
TS

Ale jó, kupovat je budou všichni... otázka je, ze který strany na ně budou plivat ;-)

5 4
možnosti

I50v56o 14Ž53á95č54e98k

15. 2. 2013 11:00

Já jsem na známky nikdy neplival, ani na ty s Husákem (to byl první prezident, o kterém jsem tento vtípek slyšel). Vždycky jsem je olizoval.

3 0
možnosti
JS

Cituji autorku: "Jde tedy o nesouhlas s Milošem Zemanem jako prezidentem napříč společností."

A volby? To bylo podle Vás co? Souhlas nebo nesouhlas napříč společností?

Hodně o tom všem vypovídá tato Vaše věta, kdy podle Vás Zemana neuznávají "lidi, kteří výrazně ovlivňují české dění." Možná právě těchto lidí už mají voliči Miloše Zemana tak akorát dost.

Dokážu pochopit, že MIloš Zeman není Vaší volbou. Já jsem se například druhého kola voleb prostě nezúčastnil. Ale když už se zabýváte takovou podružností jako je nákup poštovní známky s portrétem MZ, tak to zkuste vzít jinak. Než tu známku nalepíte, tak nejprve musíte vypláznout jazyk. To by Vás iritovat nemělo, ne?

6 0
možnosti
PD

Používám DHL a PPL, tam známky nemají.

2 0
možnosti
PJ

Rebeko, koukám, že jste to ještě nerozdýchala.

6 0
možnosti
HH

Ti co vykřikují, že Zeman není jejich prezidentem mi připomínají malé děti, které se urazí a otočí zády k rodičům a dělají, že tam nejsou. Výsledný efekt je stejný.

7 2
možnosti
MM

Nevím proč slintat na Zemana, když sociální sítě fugují líp, rychleji a pohodlněji. Nevím proč bych se měl trmácet na poštu kvůli nějaké pitomé známce.;-D

3 0
možnosti
PK

Češi neumí řešit "velké" problémy - Quo vadis, národe a tak se zabývají blbostmi (tím nemyslím Vás). Jednou byl Zeman zvolen tak by to měl respektovat i pan Hřebejk či Svěrák. Vysvětlí mi někdo, proč měl být kníže mužem budoucnosti?

7 3
možnosti
JL

Muž budoucnosti snad proto, že pomýšlí na další budoucí restituce pro svůj rod?

3 1
možnosti
JS

Ne, já jedině s Fifinkou ;-D

6 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 19,44
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->