Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MF

falm

13. 12. 2011 2:41
Špatně a prázdně

Snažila jste se nám prodat statistiku spojením rádoby odborných informací a sentimentálních doslova žvástů. Navíc jste trapná a urážíte svým psaním ty, kteří si šli pro výsledky testů. :-/

"Bylo evidentní, že mi chtěli udělat radost a kvůli mně sehráli divadlo. Poděkovala jsem jim za to."

PRO VÁS NIKDO hrát divadlo nebude. VY JSTE TOTIŽ NA ZÁDNÉM TESTU NEBYLA. Vy jenom lžete svým "čtenářům."

Když si jde člověk pro výsledky testů, je vždycky nervózní, protože se Smrtí se nežertuje. A když se dozví dobrý výsledek, tak je zcela odán sobě a svým pocitům a nevnímá své okolí natolik, že by hrál pro někoho nějaké divadlo.

Shrnu to: lžete. A jestli je takhle špatně falešně neupřímná i Vaše kniha, nikdo ji číst nebude ani v r. 2012 ani nikdy jindy. Škoda stromu na ten papír... Rv

8 0
možnosti
SM

Susy

13. 12. 2011 14:05
Re: Špatně a prázdně

Netuším jestli se autorka článku nechala otestovat či ne, ale to ještě není důvod k odsouzení...

Taky jsem byla na testu HIV (kvůli dlouhodobému zahraničnímu vízu) a nechápu proč bych si měla jít pro výsledky nějak extra nervózní.. Snad každý ví co v životě dělal..

A jako jo napadlo mě, že bych asi měla být nervózní nebo tak, ale nestalo se, protože jsem prostě byla přesvědčená, že jsem ok. Nervózní bývají spíše lidé co k těm testům mají nějaký "vážnější" důvod....

2 0
možnosti
FM

fr-mottl

12. 12. 2011 22:11
'Ištván byl vyštván, to si piš'

zpival kdysi Vodnansky se Skoumalem, tak sem si rikal, odkud pritel asi je.

0 0
možnosti
ŠF

Štefan

12. 12. 2011 23:15
Re: 'Ištván byl vyštván, to si piš'

Dobrý večer, dovolím si Vám vysvětlit svůj původ ve stručnosti :-). (jsem "ten" István, snoubenec autorky článku).

Mé kořeny jsou Maďarské, pocházím ze středního Slovenska. Jméno István je maďarská varianta jména Štefan, Štěpán, Steve, Stephen, Steven, atd...Sdělte mi prosím, jestli toto vysvětlení postačuje. Rád doplním, když mi upřesníte co Vás zajímá. S úctou. István

0 0
možnosti
JN

osvobozeni

12. 12. 2011 20:30
Slečno,

děkuji za článek.

0 0
možnosti
AJ

astrudina

12. 12. 2011 20:08
Vy jste měli nějaký problém?

nebo je to jen propagace testu?

Neposmívám se, je to chválihodné, jde jen o to, zda na test chodí lidé, kteří by ho skutečně potřebovali... anebo zda ti, kteří se bojí případného pozitivního výsledku, to raději nepodstoupí.....

no alespoň vědí, kam jít a co dělat, to se taky počítá.. Díky!

0 0
možnosti
VP

věrnostní program

13. 12. 2011 0:18
Re: Vy jste měli nějaký problém?

Chvályhodné je též umět česky.

1 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->