Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

TondaN

15. 10. 2011 21:50
v mém věku

každou,jen ne blbou;-D

0 0
možnosti
H

hugous.z.lipek

15. 10. 2011 19:54
no takhle jsem se

tedy nezasmála dlouho..;-DLepší jak vtipy z Dikobrazu.Ale můžeme také pogratulovat nejen k hotovým státnicím(to je nakonec zmíněno,že;-D),ale taky k řidičáku?Je jedno hezké a výstižné české přísloví ,že samochvála smrdí a dobrá věc se chválí sama.To ale platilo dříve,dnes už asi  ne;-D.

0 0
možnosti
NSNS

Axlboy

15. 10. 2011 13:06
..

Klid.... Do kategorie "sexy" bez potreby mozku nepatrite, to je jina liga ;)

2 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

15. 10. 2011 12:59
chlapi jsou zkrátka obětavější už tak ňák od přirození

;-D oni ví, že chytrá je správně.....ale říkají si, no co, tu lepší nechám těm, co si ji fakt zaslouží....obětuju se a vezmu si tu sexy blbku;-D

0 0
možnosti
ZK

SID09

15. 10. 2011 21:40
Re: chlapi jsou zkrátka obětavější už tak ňák od přirození

No jo, ale zkuste říct ženský do očí, že je sice chytrá, ale šeredná jak nepřítel. 8-o!!

I té škaredé manželce musíte říkat, že je pořád krásná, jinak vám neuvaří, nevypere ........ a uteče uražená k mamince  !!;-D

No a ony si pak nakonec fakt všechny asi myslí, že dáváme přednost krásným, před chytrými ;-D!!

0 0
možnosti
IB

isabell

15. 10. 2011 11:24
...

Krásnou ženskou si chlap může "vybrat" prostě od pohledu, jestli je i chytrá, to zjistí až o něco později (blbost o něco dřív) a to platí samozřejmě i opačně.

A samozřejmě, že prvotním impulzem seznámení často bývá hlavně viditelný design té druhé osoby, chytrost, inteligenci, ani smysl pro humor neobjevíte na první pohled, takže tyhle úvahy- jestli chytrou a pěknou, nebo krásnou a blbou- jsou celkově postavené na hlavu.

 Pokud jde chlap hlavně po pěkné tvářičce, těžko kdy bude řešit rébus, jestli si má nechat průměrně hezkou, ale inteligentní, nebo hloupou krasavici, když neustále "balí" jen ty druhé- bude holt přebírat krásky, až dokud nějaká nesplní jeho další nároky :-P 

Navíc- krása je relativní a každý má jiný vkus.

PS: moc sem nepochopila to, na čem zkrachovaly ty vaše partnerské vztahy, ale vyznělo to tak, že byla vždy chyba jen na druhé straně, u vás nikdy- opravdu si to myslíte?

0 0
možnosti
KSD

krokodýlův smrdutý dech

15. 10. 2011 11:54
Re: ...

Dozajista - má na to přeci certifikát od psychologa, kde podstoupila několikahodinové testy, takže chyba prostě NEMŮŽE být na její straně. Vždyť je tak krásná a chytrá...;-)

3 0
možnosti
FH

Bouše

15. 10. 2011 9:24
Nejvíc záleží na povaze.

Když je ženská krásná a chytrá, ale protivná jak činže, nevede to k ničemu. Naopak, když je milá, praktická a má smysl pro humor, nemusí být žádná kandidátka na MISS a člověk ji odpustí i sem tam nějaký ten blbý nápad, nebo výrok. Totéž se ovšem týká i mužů. :-)

0 0
možnosti
VV

SYETEY-KOTZOUR

15. 10. 2011 9:27
Re: Nejvíc záleží na povaze.

R^

0 0
možnosti
P

papaya.

15. 10. 2011 9:13
zamindrákovaná Rebeka na pokračování...

a proto vytrubuje, jak je chytrá a krásná. Potřebujete o tom přesvědčit hlavně sama sebe, že ? Prozrazujete o sobě víc než byste chtěla. A není to ani moc lichotivé.

2 0
možnosti
DN

diskutujte neslušně

15. 10. 2011 8:26
Většině mužů jde hlavně o to,

0 0
možnosti
DN

diskutujte neslušně

15. 10. 2011 8:27
Re: Většině mužů jde hlavně o to,

aby byla vysoká 120 cm, měla placatou hlavu (aby se na ni dal postavit půllitr) a o půlnoci se proměnila v basu piva.

0 0
možnosti
TP

assco

15. 10. 2011 7:21
Zvlastni,

na jedne strane tolik sebevedomi a na druhe z toho sameho mindrak... Cit se neda naplanovat ani logicky oduvodnit. Cit si nemuzete omotat kolem IQ, vetsinou si totiz cit omota vase IQ kolem prstu :). Ta volba neni mezi krasou+IQ, nebo krasou-IQ a divila byste se kolik muzu nebude povazovat to co vy mate za dukaz krasy, za podstatne. Hloupe reci do sebe zamerenych muzu u piva take nejsou meritkem muzskeho pohledu na vec. Ja to vidim takto: jake jsou vase ambice a na kterem miste je vytvoreni rodiny? Ale vazne. Za peknym bytem uspechem v praci atd..? kolik tomu obetujete? A jake jsou ambice vaseho partnera? A nakolik vy respektujete jeho, nakolik k nemu mate uctu a udelate mu misto ve vasem vztahu, aby mel prostor stat se opravdu chlapem, protoze sam fakt, ze mu kladete tyhle otazky ukazuje, ze si tim nejste moc jista. A nakolik on si vazi vas a respektuje vas a slevi ze sveho "ega"..? No nic. Odpovedi si musite dat sama, tak drzim palce. Jen jedinou zkusenost. Prilis mnoho konzumu podle meho nazoru vztahy spolehlive zabiji.

1 0
možnosti
FH

Bouše

15. 10. 2011 6:58
Taky máte vtíravý pocit, že se nám autorka snaží sdělit,

že je krásná a chytrá? :-P

2 0
možnosti
MV

marka40

15. 10. 2011 7:15
Re: Taky máte vtíravý pocit, že se nám autorka snaží sdělit,

jo.jo.taky.  Abych byla upřímná, nikdy by mne nenapadlo vytrubovat do světa, jajk jsem krásná a chytrá. Musí v tom být fakt nějaký komplex. Na skutečně krásné a chytré ženě to totiž každý pozná, ta o tom nemusí informovat ;-D

4 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,45
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->