Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RW2

Roger Wilco 2

14. 10. 2011 15:34
.

Hmm... já radši chytrou, se kterou si můžu večer povídat. A to se mi splnilo. Navíc je moje žena i přiměřeně hezká.:-)

2 0
možnosti
MV

marka40

15. 10. 2011 6:33
Re: .

R^ není nd to, když se vyplní starédobré přísloví - jalý šel. takovou potkal.:-)

0 0
možnosti
RK

Renatus Karmín

14. 10. 2011 15:33
Ideální

je žena, která je pěkná a natolik chytrá, aby ta chytrost na ní nebyla poznat.

2 0
možnosti
KK

katastrofální krupobití

14. 10. 2011 19:12
Re: Ideální

Přinejmenším pak natolik chytrá, aby si nemusela dokazovat svou inteligenci několikahodinovým testováním u psychologa...R^

2 0
možnosti
ZP

zzzdenek13

14. 10. 2011 15:29
No....

..tenhle článek spíš vypovídá o prostředí, ve kterém jeho autorka žije. Moje prostředí tyto problémy neřeší, tedy rozhodně ne v této otevřené podobě a ani jinak jsem si toho nevšiml. Ale pokud bych kolem sebe měl takového zjednodušené osůbky, které podobnými "problémy" žijí, tak abych se tím nezačal podobně jako autorka zabývat, změnil bych prostředí. Nebo jde o vnitřní, nutkavý pocit, že mě lidé-chlapi neberou, protože jsem i chytrá?;-D

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

14. 10. 2011 15:28
...

já bych nechtěla ani jednu;-D

0 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

14. 10. 2011 17:39
Re: ...

japato? ;-D

0 0
možnosti
PS

Petr-007

14. 10. 2011 15:27
Hodná, milující, oddaná a poslušná.

Myslete si o mě co chcete, ale moje nejdůležitější kritéria pro ženu jsou aby byla hodná, milující, oddaná a poslušná. Super je taky dobrá hospodyně a kuchařka. Krása je taková ta višnička na dortu. Nemusí být, ale když je potěší. Chytrá, proboha nač? Nějak mi chytrrost u ženy nevadí, ale když se tak koukám po známých mi připadá, že čím chytřejší žena, tím horší život mužův.

1 0
možnosti
ŠA

s.m.

14. 10. 2011 15:28
Re: Hodná, milující, oddaná a poslušná.

takže taková slepička;-)

1 0
možnosti
LS

Pepinie

14. 10. 2011 15:26
?

Krásná a chytrá? Já bych to spíše viděla na přebujelé ego...

2 0
možnosti
JM

Maraiser

14. 10. 2011 15:16
Nerozumím tomu

V životě jsem se nesetkal s názorem, který se zde prezentuje, ale asi bude pravdivý, protože ženský o tom rády mluví. Ale nezapomínejme, kolik existuje žen, kterým je naopak jedno, jak ten jejich vypadá, hlavně, že mu šustí bankovkama v kapse a s tímto jsem se naopak setkal mnohokrát.

0 0
možnosti
JD

Krokodyl1

14. 10. 2011 15:12
No nevím

Kde se bere ta jistota, že hezká ženská = dobrý sex. :-P

1 0
možnosti
JM

Maraiser

14. 10. 2011 15:19
Re: No nevím

To nevím, podle mne je to blbost. Naopak krásná žena nemusí být dobrá v posteli.;-D

2 0
možnosti
DP

Daniel P.

14. 10. 2011 15:00
vzhled a IQ?

A co povaha? Podle mě je to docela důležitá věc. Jinak vzhled je to nejdůležitější kritérium a stojí mimo ostatní kritéria, tím přebíráte vhodné protějšky na skupinu těch, se kterými byste něco mohla mít, a těch, se kterými určitě nic mít nebudete. A z té první skupiny pak vybíráte pomocí dalších kritérií, což je třeba ta povaha nebo IQ.

1 0
možnosti
N

NewDorianGray

14. 10. 2011 14:59
Hezká je lepčí.

Když si vyberete hezkou a blbou, dycky si můžete jít pokecat jinam. Když chytrou ale ošklivou, musíte si jít... A jó, tak ta ošklivá bude asi lepčí. ;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,10
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->