Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JV

Jan Vrana

14. 10. 2011 18:01
Inteligence a krasa maji hodne spolecneho,

zejmena to, ze jsou mnohovrstevne a mnohofazetove. Inteligence napriklad netkvi pouze ve schopnosti dosahnout v urcitem testu co nejvice bodu, stejne jako krasu nelze vmestnat do mnoziny nejakych biometrickych parametru. Projevem inteligence je napriklad urcita zdrzenlivost, pokud jde o obstastnovani okoli vlastnimi vysledky uz zminenych testu, s krasou souvisi velmi uzce prirozenost osobniho projevu, ze ktereho krasa nevycniva coby ustredni motiv. Bereme-li to takhle, zadna opravdu krasna a soucasne blba zena asi neexsistuje.

0 0
možnosti
KV

_-1-_

14. 10. 2011 17:28
V první řadě bych chtěl ženskou, která podobné otázky neřeší

.... vybral jsem si dobře, i když vlastně nebylo co řešit.

0 0
možnosti
PS

WetSinglet

14. 10. 2011 17:13
mrcha muze byt i blba

...hodna holka muze byt i ne moc krasna....a tak jak jsou zenske vychytrale, chytre, naivní nebo hloupe..tak takovi jsou i chlapi....takze co zenska, jiny nazor, co chlap, jiny nazor..."když milujeme, tak jsme slepí, nevidíme žádné chyby, jenom čas pak prověří, zda neviděné nebolí"...

0 0
možnosti
H

habit-.!..

14. 10. 2011 17:12
... je to úplně jednoduché...

... člověk chce vždycky něco jiného než má - a to platí jak pro muže, tak pro ženy... to, že se řada lidí spokojí s tím co má, je jen otázka morálky...

0 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

14. 10. 2011 17:40
Re: ... je to úplně jednoduché...

...nebo času...

0 0
možnosti
KL

Tipeq

14. 10. 2011 16:55
Mimochodem

není zrovna "projevem inteligence" dost okatě naznačovat, že jste krásná a inteligentní. ;-)

2 0
možnosti
KK

katastrofální krupobití

14. 10. 2011 19:10
Re: Mimochodem

Může to mimo jiné znamenat, že je to ve skutečnosti úplně jinak...;-)

0 0
možnosti
KL

Tipeq

14. 10. 2011 16:53
Upřímně?

první věc, které si všimnu je její vzhled, obličej, vlasy, ústa, oči, krk, nadra, zadek, držení těla, mimika. Inteligence stačí průměrná, tak abych se nemusel za ní stydět, když promluví. Průměrně inteligentní žena už umí i dobře se svým tělem zacházet a to mi bohatě stačí. Znalost integrálů nebo příčin druhé světové války je ve vztahu podružná.

0 0
možnosti
AAP

AndreaAnna

14. 10. 2011 17:37
Re: Upřímně?

;-)R^

0 0
možnosti
V

vmt

14. 10. 2011 15:45
Taky ba se Vám mohlo stát,

že za 20 let si ten Váš najde místo Vás škaredou, blbou, ale mladou, která by mohla být jeho dcera. Tak, se to stalo mně.;-D

0 0
možnosti
R

RIHAND

14. 10. 2011 15:44
čtenářky jistě odpustí...

ale dlouhatánský článek na toto téma může skutečně napsat pouze žena....(mimochodem já jsem také žena, aby nedošlo k omylu)

1 0
možnosti
Q

QQ.

14. 10. 2011 15:43
Nikdy si nezvyknu

O zene ma chlap rici, ze je hezka, nesnasim, kdyz zena o sobe rika jak je hezka...Rv

2 0
možnosti
M

martina111

14. 10. 2011 19:03
Re: Nikdy si nezvyknu

Něco na tom je že? Ne že bych přímo měla ráda lidi s nízkým sebevědomím, je fajn, když se někdo vidí realisticky a má zdravé sebevědomí, ale jak o sobě začne žena vyhlašovat, že je krásná, tak je něco špatně...

1 0
možnosti
MM

myskamiki

14. 10. 2011 15:42
nevim

co si predstavit pod pojmem chytra. Preferuju prirozenou inteligenci (taky fajn skatulka :-)) a je mi putna, jestli ma dotycna jen ZS nebo dve VS. Poznal jsem dost lidi, kteri proste nebyli obdareni schopnosti naucit se to, co spolecnost povazuje za nezbytne, ale byli tak nejak prirozene inteligentni, nebyly to skety, dalo se na ne spolehnout

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,28
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->