Diskuse

Proč už muži nelíbají ženám ruce?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Daniel P.

6. 7. 2011 9:39
Chcete mít kolem sebe gentlemany?

Snadná pomoc - začněte se chovat jako dámy. :)

1 0
možnosti

Bouše

5. 7. 2011 9:17
Něco bych k tomu možná i napsal,

ale když je to diskuse jenom pro dámy ... :-P

0 0
možnosti

stedrik

5. 7. 2011 8:31
já bych tenhle krok ze starých pověstí vynechal

nově bych zavedl líbání rovnou na přirození. Ušetřilo by se tím spousta peněz a času. (za večeře, kytky a tak). Stejně ten krok k tomu směřoval, tak o co jde, no ní?;-D;-D

0 0
možnosti

carolusI

4. 7. 2011 22:43
Ručka se líbá dámě

feminismen načichlé stvoření, které vypadá jako drsný motorkář většinou dámu moc nepřipomíná. Tam, kde řádí feminismus gentlemani houfně vymírají. Děvčata je to na vás.

2 0
možnosti

Astaroth

6. 7. 2011 10:55
Re: Ručka se líbá dámě

Ted jsi ji dobre popsal ;-DR^ Fakt motorkar!

0 0
možnosti

váš účet byl vzrušen

4. 7. 2011 18:54
Ale líbají

To jenom Vy je neznáte. Zamyslete se nad tím, proč.

1 0
možnosti

Beky

4. 7. 2011 21:28
Re: Ale líbají

Pěkný večer,

jako obvykle, tak téměř v každé diskusi pod každým blogem se najde někdo, kdo se do mě hodlá navážet a svými emotivními výpady mě urážet. Zdá se, že tentokrát padl los na Vás ;-D Víte, abych byla upřímná, nemůže mě urazit někdo, kdo se skrývá za anonymním nickem a není schopen "jít s kůží na trh".

Příjemný večer, blogerka H. R. Šiander

0 0
možnosti

_-1-_

4. 7. 2011 18:01
Hodně záleží na tom, jaký vztah k tomu muži máte ....

.... kdyby to udělal někdo, koho upřimně nesnášíte, tak by vám to jako milé a romantické gesto nepřipadlo. .... Nebo snad ano?

0 0
možnosti

parnassius

4. 7. 2011 13:20
Já líbám ruce pravidelně babičce i mamce,

ale ne tak, jak si asi představujete. Při každém setkání dostanou nejdříve jednu štípanou na rty, a pak uchopím oběma rukama jejich ruce, jemně je sevřu, lehce se skloním, přitom je pozvednu k ústům a obě políbím. Tyhle dva páry ženských rukou totiž pro mě moc a moc znamenají.

Jinak na polibek na ruku, musí být příležitost, prostředí a dokonce si myslím, že i druh šacení a pochopitelně typ dámy.

Považuji se za umírněného gentlemana, ale když nedávno dorazil můj kamarád se svým novým objevem před divadlo, které jsme hodlali navštívit a kde jsme měli sraz, tak mě nějaká galantnost přešla. To stvoření mělo na nohou martensky, k tomu patřičně ohrnuté jeansy, krátké tričko, levačku od ramene po zápěstí pokérovanou, piercing v pupíku v uších a další smetí po obličeji a v tu chvíli jsem ji nejen neměl chuť políbit ručku, ale ani jí ruku podat. Spíš mě v tu chvíli napadlo něco jako plácnout ji kamarádsky po rameni a říct ji: "Čus, woe!"

0 0
možnosti

Astaroth

4. 7. 2011 13:26
Re: Já líbám ruce pravidelně babičce i mamce,

Levicova anarchistka VR^

0 0
možnosti

vladimir.t.gottwald

4. 7. 2011 13:10
Prokrindáčka!!!

Tak ono už to není obvyklé? - Pak tedy nejvyšší čas, abych už zesnul...

0 0
možnosti

Beky

4. 7. 2011 21:30
Re: Prokrindáčka!!!

Milý Vladimíre T. Gottwalde,

prosím, zůstaňte sám sebou!!! Je Vás takových víc třeba!

Jsem v dokonalé úctě, Vaše kolegyně blogerka, Hana Rebeka Šiander

0 0
možnosti

Astaroth

4. 7. 2011 12:49
musi ji poznat

Kdyz ma nejaka muzske prijmeni, tak at se nedivi, ze se k ni chovaji jako k muzi.

0 0
možnosti

Kozel_

4. 7. 2011 12:44
Líbají se ruce, mužům

Jedná se o katolické nebo pravoslavné kněze. Co jsem si párkrát všiml, tak ani náhodou nejde o polibek 1 cm na dálku. Babka políbila farářovi ruku, jen to mlasklo a musel mít její hřbet pěkně oslintaný. Já ovšem nejsem ani katolickým ani orthodoxním knězem, takže se vážně obejdu bez toho, aby mi někdo líbal ruce.

0 0
možnosti