Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Daniel P.

Chcete mít kolem sebe gentlemany?

Snadná pomoc - začněte se chovat jako dámy. :)

+1/0
6.7.2011 9:39

Bouše

Něco bych k tomu možná i napsal,

ale když je to diskuse jenom pro dámy ... :-P

0/0
5.7.2011 9:17

stedrik

já bych tenhle krok ze starých pověstí vynechal

nově bych zavedl líbání rovnou na přirození. Ušetřilo by se tím spousta peněz a času. (za večeře, kytky a tak). Stejně ten krok k tomu směřoval, tak o co jde, no ní?;-D;-D

0/0
5.7.2011 8:31

carolusI

Ručka se líbá dámě

feminismen načichlé stvoření, které vypadá jako drsný motorkář většinou dámu moc nepřipomíná. Tam, kde řádí feminismus gentlemani houfně vymírají. Děvčata je to na vás.

+2/0
4.7.2011 22:43

Astaroth

Re: Ručka se líbá dámě

Ted jsi ji dobre popsal ;-DR^ Fakt motorkar!

0/0
6.7.2011 10:55

váš účet byl vzrušen

Ale líbají

To jenom Vy je neznáte. Zamyslete se nad tím, proč.

+1/0
4.7.2011 18:54

Beky

Re: Ale líbají

Pěkný večer,

jako obvykle, tak téměř v každé diskusi pod každým blogem se najde někdo, kdo se do mě hodlá navážet a svými emotivními výpady mě urážet. Zdá se, že tentokrát padl los na Vás ;-D Víte, abych byla upřímná, nemůže mě urazit někdo, kdo se skrývá za anonymním nickem a není schopen "jít s kůží na trh".

Příjemný večer, blogerka H. R. Šiander

0/0
4.7.2011 21:28

Daniel P.

kdo se skrývá za anonymním nickem

Je fajn, že Beky každý zná. :)

0/0
6.7.2011 9:41

_-1-_

Hodně záleží na tom, jaký vztah k tomu muži máte ....

.... kdyby to udělal někdo, koho upřimně nesnášíte, tak by vám to jako milé a romantické gesto nepřipadlo. .... Nebo snad ano?

0/0
4.7.2011 18:01

parnassius

Já líbám ruce pravidelně babičce i mamce,

ale ne tak, jak si asi představujete. Při každém setkání dostanou nejdříve jednu štípanou na rty, a pak uchopím oběma rukama jejich ruce, jemně je sevřu, lehce se skloním, přitom je pozvednu k ústům a obě políbím. Tyhle dva páry ženských rukou totiž pro mě moc a moc znamenají.

Jinak na polibek na ruku, musí být příležitost, prostředí a dokonce si myslím, že i druh šacení a pochopitelně typ dámy.

Považuji se za umírněného gentlemana, ale když nedávno dorazil můj kamarád se svým novým objevem před divadlo, které jsme hodlali navštívit a kde jsme měli sraz, tak mě nějaká galantnost přešla. To stvoření mělo na nohou martensky, k tomu patřičně ohrnuté jeansy, krátké tričko, levačku od ramene po zápěstí pokérovanou, piercing v pupíku v uších a další smetí po obličeji a v tu chvíli jsem ji nejen neměl chuť políbit ručku, ale ani jí ruku podat. Spíš mě v tu chvíli napadlo něco jako plácnout ji kamarádsky po rameni a říct ji: "Čus, woe!"

0/0
4.7.2011 13:20

Astaroth

Re: Já líbám ruce pravidelně babičce i mamce,

Levicova anarchistka VR^

0/0
4.7.2011 13:26

hugous.z.lipek

Re: Já líbám ruce pravidelně babičce i mamce,

Souhlas,ono líbat ruku dnešním holkám,tak se vám akorát vysmějí,že jste sto let za opicemi;-D.Myslím,že pro dnešní mladé je to přežitek a dají vám za tu slušnost jen posměch.A také doba se změnila,souhlasím s vaším závěrem.;-D

0/0
4.7.2011 20:54

Beky

Re: Já líbám ruce pravidelně babičce i mamce,

Pěkný den, parnassiusi,

díky za Váš zajímavý příspěvek. Umím si představit, že se mamince a babičce líbají ruce poněkud jiným způsobem než ženě, na které člověku záleží. Ale i tak se mi to velmi líbí!

Rovněž souhlasím, že kdybych byla na místě muže, že bych asi také nelíbala někoho, koho jste potkal před divadlem. Máte pravdu, líbání rukou by mělo patřit ženám a ne drsným ženám či ženám převlečeným za muže. Ale položme si ruku na srdce, ty by o to ani nestály! Ostatně se domnívám, že ženy by měly být více ženské. To je to, co se mi líbí na počátku XX. století, nebylo možné si je splést s muži, měly své kouzlo a šarm.

Přeji všechno dobré a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
5.7.2011 8:00

vladimir.t.gottwald

Prokrindáčka!!!

Tak ono už to není obvyklé? - Pak tedy nejvyšší čas, abych už zesnul...

0/0
4.7.2011 13:10

Beky

Re: Prokrindáčka!!!

Milý Vladimíre T. Gottwalde,

prosím, zůstaňte sám sebou!!! Je Vás takových víc třeba!

Jsem v dokonalé úctě, Vaše kolegyně blogerka, Hana Rebeka Šiander

0/0
4.7.2011 21:30

vladimir.t.gottwald

Re: Prokrindáčka!!!

Nápodobně a nápodobně (a nebojte, co živ přestat nehodlám). ;o)

0/0
4.7.2011 22:57

Astaroth

musi ji poznat

Kdyz ma nejaka muzske prijmeni, tak at se nedivi, ze se k ni chovaji jako k muzi.

0/0
4.7.2011 12:49

Kozel_

Líbají se ruce, mužům

Jedná se o katolické nebo pravoslavné kněze. Co jsem si párkrát všiml, tak ani náhodou nejde o polibek 1 cm na dálku. Babka políbila farářovi ruku, jen to mlasklo a musel mít její hřbet pěkně oslintaný. Já ovšem nejsem ani katolickým ani orthodoxním knězem, takže se vážně obejdu bez toho, aby mi někdo líbal ruce.

0/0
4.7.2011 12:44

Pepan A2

Jak mám políbit ruku stvoření,

které hulí  na ulici jednu cigaretu za druhou a slovníkem si nezadá s horníkem z OKD?

0/0
4.7.2011 12:29

SID09

Re: Jak mám políbit ruku stvoření,

Ale paní by se to móóóóóc líbilo, kdybyste líbal i ty smradlavý pracky ;-D!!

0/0
4.7.2011 12:52

hugous.z.lipek

Re: Jak mám políbit ruku stvoření,

R^;-D!!

0/0
4.7.2011 20:55

hugous.z.lipek

Re: Jak mám políbit ruku stvoření,

Aby nedošlo k omylu,souhlasím jen s příspěvkem a nemyslím i blogerku.

0/0
4.7.2011 20:57

APEG

Tedy

stalo se mi to víckrát, asi jsem se pohybovala v těch správných kruzích, je to jako se vším, je to příjemné od člověka, který je Vám milý, v opačném případě jsem z toho byla spíše v rozpacích, a v maximálním případě se mi to fyzicky nelíbilo vůbec, to už bych fakt radši, aby mi oblizoval ruku baset. Dávám proto přednost stisku ruky, a pokud chcete postaru, stačí mírná úklona.

0/0
4.7.2011 11:43

Renatus Karmín

Ach

kde jsou ty doby, kdy muži ženám líbali ruce. A ženy vařily mužům teplé večeře. :-(

0/0
4.7.2011 11:21

Pepan A2

Re: Ach

R^

0/0
4.7.2011 12:27

Janhura

Prosím citovat raději Gutha-Jarkovského než komunistu Špačka

Komunista Ladislav Špaček "sa prekabátil" a ve svém životopise členství v KSČ (do listopadu 1989) zamlčuje, nyní je za pana Etiketu.

.

No a jak to Šiander vypadá dál , tedy už máš chlapa?

A co se týče líbání rukou - v Maďarsku naprosto běžný pozdrav, a bylo tomu tak i za komunistů.

0/0
4.7.2011 11:13

FenyAMG

Re: Prosím citovat raději Gutha-Jarkovského než komunistu Špačka

No a, že byl v KSČ? Že je dnes úspěšný, umí se chovat a etiketu učí národ snad nevadí :-)

0/0
4.7.2011 12:50

Janhura

Re: Prosím citovat raději Gutha-Jarkovského než komunistu Špačka

Že by zrovna komouši měli učit národ se mi nijak nelíbí. A když už, tak maximálně ti, kteří čestně přiznali, že tam byli.

To, že to Špaček členství v KSČ dodnes tají, mi moc etické nepřijde. Rv

Takže pokud etiketa, tak je to Soudruh Etiketa a nikoliv Pan Etiketa.

0/0
4.7.2011 13:14

FenyAMG

Re: Prosím citovat raději Gutha-Jarkovského než komunistu Špačka

Pokud by pan Špaček učil národ o demokracii, pak by to asi bylo divné, ale pokud etiketu, tak mi to rozhodně nevadí. Nehledě na to, že v etiketě má spoustu lidí velké mezery...

0/0
4.7.2011 17:38

Lobo - obchodník s mozky

Protože

jsme v 21.století.

0/0
4.7.2011 11:01

FenyAMG

Re: Protože

To jsme teda v pěkný kaši...

0/0
4.7.2011 11:07

Jsem v Ječný

No, důvodem může být také to, že ženy

přebírají zvyky amerických "krůt" a jsou schopny toto gesto označit za harašení. :-(

0/0
4.7.2011 10:28

FenyAMG

Re: No, důvodem může být také to, že ženy

;-D;-D

0/0
4.7.2011 10:35

Janhura

Re: No, důvodem může být také to, že ženy

Ano, v USA je naprosto zvláštní dát ženě ve dveřích přednost.  8-o

0/0
4.7.2011 11:15

FenyAMG

Re: No, důvodem může být také to, že ženy

O důvod víc, proč považuji za hloupé ty, kteří USA vynášejí do nebes...

0/0
4.7.2011 12:48

MiroTR

Re: No, důvodem může být také to, že ženy

R^ Přesně tak.  Kdysi byla děvčata z našeho VT dotčená, když jsem jim nepochválil nové oblečení, nebo nezaregistroval, že hubnou.  Dnes to vypadá, že za pár let to bude trestné. :-/

0/0
4.7.2011 10:50

Beky

Re: No, důvodem může být také to, že ženy

Pěkné odpoledne,

děkuji za Váš příspěvek.

Souhlasím s Vámi, pokud by muž mohl mít pocit, že to "drsňáckou" a naprosto emancipovanou ženu odradí, pak bych asi do toho (být na místě muže) taky nešla ;-D Ale souvisí to s tím, jak chce být žena vnímána. Věřte mi, že když nosím jen džíny, tenisky a pruhované triko, že mi ruku taky nikdo nepolíbí (prostě se to k tomu tak nějak nehodí). Když si vezmu šaty, kabelku a lodičky, je to hned snazší :-)

Přeji příjemný den, blogerka H. R. Šiander

0/0
4.7.2011 10:52

Michaell

Podáním rukou nic nezkazíte,ale polibkem můžete

Vy píšete,že Vám dotyčný políbil ruku. Co si pod tím máme představit? Dotkli se jeho rty vaší kůže na ruce? Potom by to bylo nehygienické. A nebo to jen předstíral,jak pan Špaček radí?

Ale i on to opsal od Guth Jarkovský.

Prý se mají ruce líbat starším dámám. Takovým gestem by mohl muž i některou ženu urazit.

0/0
4.7.2011 10:28

Beky

Re: Podáním rukou nic nezkazíte,ale polibkem můžete

Pěkné dopoledne, Michaelli,

děkuji za Váš příspěvek.

K Vašim otázkám - ano, muž mě políbil ruku a jeho rty se dotkly mé kůže. Podle společenské etikety to správné není, nicméně já spíš vidím gesto onoho muže víc než že to neudělal správné. O tom, že to není hygienické ani neuvažuji (ostatně oproti podání ruky je to mnohem hygieničtější, to mi věřte! Rukou šaháme na kdeco...). Nevidím nic špatného na tom, že pan Špaček navazuje na tradici J. G. Jarkovského. Pokud argumentujete tím, že se ruce mají líbat starším dámám dokazujete, že jste nečetl ani knihu od L. Špačka ani od J. G. Jarkovského (ani můj blog). Velmi doporučuji.

Přeji pěkný den a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
4.7.2011 11:04

Michaell

Re: Někdo je z polibku nadšený a jiný tím trpí

Ano, políbit ženě ruku a přitom se dotknout její kůže je už dvakrát více nehygienické, než jen podat ruku. Ženy mají většinou natřené ruce nějakým krémem,který nemusí být muži na jeho rtech příjemný. A co má potom dělat? Utírat si ústa před ženou,kterou právě políbil? Nebo prskat? Ne,to neudělá,raději trpí a čeká na moment,kdy se dotyčná nedívá a utře si ústa třeba jen hřbetem své ruky.

Víte, mně je nepříjemné,když dostanu polibek na tvář a ne jenom jeden,od ženy,která se mně ani moc nelíbí a nebo mně není sympatická. Jejich make up cítím na mém obličeji,ale musím to z trpět. Jsou to cizinky. A jejich zvyk.

0/0
4.7.2011 18:35

FenyAMG

Jooo...

...kde jsou ty staré časy...

0/0
4.7.2011 10:23

bruselátor

jednodychá odpověď

protože ženy nenosí rukavice

0/0
4.7.2011 10:20

Beky

Re: jednodychá odpověď

Pěkné dopoledne, bruselátore,

myslím, že tím to není. Kdyby nosily ženy rukavice, byla by to další překážka k tomu, proč jim ruku nepolíbit. Bylo by to spíš složité.

Přeji všechno dobré a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
4.7.2011 11:07

bruselátor

Re: jednodychá odpověď

ačkoliv jsem mladší ročník, rád koukám na "filmy pro pamětníky" a z nich mám odkoukáno, že žena měla rukavičky. Posílám stejné přání:-)

0/0
4.7.2011 12:43

Paja_jaja

Jednoduchá odpověď

Dobrý den, mám pro vás velmi jednoduchou odpověď: Protože nám ženy dovolily líbat je na ústa. :-)))

Tak proč se spokojit hřbetem ručky? :-)))

0/0
4.7.2011 10:09

SID09

Re: Jednoduchá odpověď

R^!!;-D

0/0
4.7.2011 10:22

Beky

Re: Jednoduchá odpověď

Pěkné odpoledne, Pajo_jajo,

díky za Váš příspěvek do diskuse :-) Je zajímavý, asi máte pravdu. Polibek na ústa je zajímavější než na ruku. Nicméně na ruku může ženu políbit mnoho mužů a prokázat jí tak úctu. Ale líbat na rty by měl dle mého jen jeden muž.

Přeji pěkný den a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
4.7.2011 11:10

kočkavlázních

Poprvé

První muž který mi políbil ruku mně na to dostal ;-). Bohužel dál už to až tak romantické nebylo. Gesto krásné,ale později jsem byla opatrnější.

0/0
4.7.2011 10:05

blecha v psím kožichu

mně je tohle gesto nejen

z duše odporné, ale připadá mi farizejské, hnus

0/0
4.7.2011 10:05

Beky

Re: mně je tohle gesto nejen

Pěkné odpoledne, blecho v psím kožichu,

děkuji za Váš názor. Ano, každému to nemusí být příjemné.

Ale trochu Vás musím poopravit, farizejské není správný výraz, neboť farizeus je člověk (Žid), který dodržuje Starý Zákon a snaží se dodržovat všech 613 přikázání. Etiketa je o slušnosti a dodržování je na každém z nás.

Přeji pěkný den a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
4.7.2011 11:14



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.