Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lela

4. 7. 2011 10:10
Možná to nebude věkem

Možná buď ráda, že odpadnou hned při otázce na věk a ne třeba až později, při otázkách dosavadního života. Nevím jak by se tvářili na to, že jsi ve 32 letech dvakrát rozvedená :-);-)

0 0
možnosti

vlasec

13. 6. 2011 14:51
taky by mě to odradilo

Jsem chlap a mám 25. Sympatickou slečnu, které je 32, bych se určitě nesnažil zapudit a vyhnat z okruhu svých přátel, ale taky by mě to odradilo pokud jde o navázání vážného vztahu. Ještě bych nechtěl být táta a předpokládám, že ty bys chtěla být už brzo máma, pokud najdeš správného chlapa :)

Kdyby mi taky bylo přes třicet, možná bych uvažoval jinak, nevím. Nepřipadá mi, že bych byl vyloženě zaměřený jen na mladé holky.

0 0
možnosti

umírněný realista

9. 6. 2011 11:10
děti?

Podle mě je to částečně v tom, že pokud je ženě přes třicet a nemá děti, je tu velká pravděpodobnost, že je bude vlastně už za pár let chtít. A když chlap ještě nebo vůbec rodinu nechce...

0 0
možnosti

maskovb

8. 6. 2011 21:26
Není to spíš lichotka?

Není to spíš lichotka, když je ti 32 a muži ti tipují 26??

A to že se neozvou může být v něčem jiným.

------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=2_mckkLuez0

0 0
možnosti

Janhura

8. 6. 2011 14:47
Dobře míněná rada

Hele Šiander, až budou o někom říkat, že je naivka, praštěnej a tak podobně, tak na to nic nedbej a chyť se ho.

Budete spolu šťastný, uvidíš.  V

0 0
možnosti

vit.kucik

8. 6. 2011 14:34
Nejlepší jsou ženský po čtyřicítce...

... těšte se, mládě... :))

0 0
možnosti

Saša

8. 6. 2011 9:12
Krásný věk.

Co bych za to dal, kdyby mi bylo zase 32 let...

To už jsem byl samozřejmě tatínkem, žádná bezbřehá svoboda se nekonala, ale přesto - hned bych to bral.

0 0
možnosti

Astaroth

7. 6. 2011 23:02
baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

Takto se muzete jmenovat i prez prechyleni. Hana Rebeka ovsem muze byt jen Sianderova.

0 0
možnosti

Fátima Vopršlíková

8. 6. 2011 0:13
Re: baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

nemecka narodnost? Tak proc neni Schiander? Nemci jaksi hacky nad jmenem neznaji.

Prostě Šiandrova tady pozuje.

0 0
možnosti

papaya.

7. 6. 2011 22:34
no já nevím

:-/ nefandíte si příliš ?

A jak čtu vaše odpovědi ... v dokonalé úctě, atd. Tak trochu pozérství a přebujelé ego, ne ?

0 0
možnosti

IfčaX

7. 6. 2011 22:37
Re: no já nevím

Nebo má spíš z diskutérů (některých) srandu... :-)

0 0
možnosti

Brainwashed Bunny

7. 6. 2011 21:19
32???

Podle fotky bych hádala spíš zachovalou pětačtyřicítku, ovšem podle psaní zas naivní dvacítku. Pravda, když se to zprůměruje, tak to těch 32 vlastně skoro dává.

h.c. DrKr. Monika Rossi, CSc.

0 0
možnosti

Viki007

7. 6. 2011 21:40
Re: 32???

Ahoj Mončo, rád Tě zase vidím :-). Hele, proč jsem pro Tebe tajtrdlík 8-o? Protože Ti natírám mamču ... ale notak, měla by ses už trochu osamostatnit, co říkáš ;-). mamča tu věčně nebude, aby Ti utírala nudli u nosu ..;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->