Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lela

Možná to nebude věkem

Možná buď ráda, že odpadnou hned při otázce na věk a ne třeba až později, při otázkách dosavadního života. Nevím jak by se tvářili na to, že jsi ve 32 letech dvakrát rozvedená :-);-)

0/0
4.7.2011 10:10

vlasec

taky by mě to odradilo

Jsem chlap a mám 25. Sympatickou slečnu, které je 32, bych se určitě nesnažil zapudit a vyhnat z okruhu svých přátel, ale taky by mě to odradilo pokud jde o navázání vážného vztahu. Ještě bych nechtěl být táta a předpokládám, že ty bys chtěla být už brzo máma, pokud najdeš správného chlapa :)

Kdyby mi taky bylo přes třicet, možná bych uvažoval jinak, nevím. Nepřipadá mi, že bych byl vyloženě zaměřený jen na mladé holky.

0/0
13.6.2011 14:51

umírněný realista

děti?

Podle mě je to částečně v tom, že pokud je ženě přes třicet a nemá děti, je tu velká pravděpodobnost, že je bude vlastně už za pár let chtít. A když chlap ještě nebo vůbec rodinu nechce...

0/0
9.6.2011 11:10

maskovb

Není to spíš lichotka?

Není to spíš lichotka, když je ti 32 a muži ti tipují 26??

A to že se neozvou může být v něčem jiným.

------------------------------------------------

http://www.youtube.com/watch?v=2_mckkLuez0

0/0
8.6.2011 21:26

Janhura

Dobře míněná rada

Hele Šiander, až budou o někom říkat, že je naivka, praštěnej a tak podobně, tak na to nic nedbej a chyť se ho.

Budete spolu šťastný, uvidíš.  V

0/0
8.6.2011 14:47

vit.kucik

Nejlepší jsou ženský po čtyřicítce...

... těšte se, mládě... :))

0/0
8.6.2011 14:34

Saša

Krásný věk.

Co bych za to dal, kdyby mi bylo zase 32 let...

To už jsem byl samozřejmě tatínkem, žádná bezbřehá svoboda se nekonala, ale přesto - hned bych to bral.

0/0
8.6.2011 9:12

Astaroth

baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

Takto se muzete jmenovat i prez prechyleni. Hana Rebeka ovsem muze byt jen Sianderova.

0/0
7.6.2011 23:02

Fátima Vopršlíková

Re: baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

nemecka narodnost? Tak proc neni Schiander? Nemci jaksi hacky nad jmenem neznaji.

Prostě Šiandrova tady pozuje.

0/0
8.6.2011 0:13

Astaroth

Re: baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

A neni vlastne svobodna, kdyz tu lovi ty tricatniky? 8-o

Nejlepsi je, kdyz nejaka napr. Anicka Doubravova si vezme eko-bio-etno americkeho lektora anglictiny pote co se seznamili popijejice krabicak na travniku u hlavaku a najednou je z ni Annie Doubrava-Taylor ;-D

0/0
8.6.2011 10:01

SYETEY-KOTZOUR

Re: baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

taky chci být CATzour, ale když angličanky jsou fakt nechutně nevzhledný;-DR^

0/0
8.6.2011 10:10

hugous.z.lipek

Re: baroness Hanz-Rebecca von Shiander de Walde-Rode

kocoure,tvoje příspěvky se mi fakt líbí.A nejenom tady;-D.Zdraví kocourek Ríša.;-D

0/0
30.6.2011 21:29

papaya.

no já nevím

:-/ nefandíte si příliš ?

A jak čtu vaše odpovědi ... v dokonalé úctě, atd. Tak trochu pozérství a přebujelé ego, ne ?

0/0
7.6.2011 22:34

IfčaX

Re: no já nevím

Nebo má spíš z diskutérů (některých) srandu... :-)

0/0
7.6.2011 22:37

Brainwashed Bunny

Re: no já nevím

nejen to... taky zoufalství, který si ovšem šiandrová (zatím) odmítá přiznat. :-/

0/0
8.6.2011 9:04

Brainwashed Bunny

32???

Podle fotky bych hádala spíš zachovalou pětačtyřicítku, ovšem podle psaní zas naivní dvacítku. Pravda, když se to zprůměruje, tak to těch 32 vlastně skoro dává.

h.c. DrKr. Monika Rossi, CSc.

0/0
7.6.2011 21:19

Viki007

Re: 32???

Ahoj Mončo, rád Tě zase vidím :-). Hele, proč jsem pro Tebe tajtrdlík 8-o? Protože Ti natírám mamču ... ale notak, měla by ses už trochu osamostatnit, co říkáš ;-). mamča tu věčně nebude, aby Ti utírala nudli u nosu ..;-D

0/0
7.6.2011 21:40

Fátima Vopršlíková

Re: 32???

Protoze Rossi nazyva veci a lidi pravym jmenem. Cili tajtrdlik je tajtrdlik. Nikomu to tady nenatirate, akorat se tady porad o nekoho otirate. Fuj. Takovy stary clovek a chova se jako 15leta pubertacka.

0/0
8.6.2011 0:22

Viki007

Re: 32???

Wendulko, s tebou mě baví svět :-). A s Mončou taky - jste obě ve své naštvanosti na celý svět zábavné.

0/0
8.6.2011 15:48

SID09

A co tím chtěla básnířka říci ?

Vím, že bych to neměl říkat tak otevřeně, ale možná si jen moc fandíte. Ti chlapi byli velcí kavalíři. Misto aby vám na rovinu řekli na kolik vypadáte, tak vám chtěli jen uděli radost a vy z toho hned děláte závěry, jak jsou nadržení na mladý zeječice. ;-)

0/0
7.6.2011 20:07

Fátima Vopršlíková

Ja vas nevidela v realu, ale fotka rika jasne 30+

Takovy clanek na mne dela dojem, ze je napsan, aby si pisatelka zvedla sebevedomi, ze vypada mladsi.  Nesetkala jsem se s muzi, kteri po zjisteni praveho veku vycouvali, pokud teda nehovorime o vekem pod zakonem. Nekomu se libite, nebo se hodite do prace, a nekdo si myslel, ze vas vek je 26 a pritom vam je 32 a on najednou zmenil nazor? Nesmysl. Normalni clovek poblahopreje, ze to je skvele, ze vypadate mladsi a jde se dal. Vekem to nebude, mozna je to vymluva, mozna si lzete sama sobe.Jiste otazka zustava, kdo si mysli, ze vypadate na 26, kdyz z fotky kouka 30+. Navic jste driv mlzila, jak jste svobodna, rikate si single, a skutecnost je, ze jste 2x rozvedena.

0/0
7.6.2011 19:22

Viki007

Re: Ja vas nevidela v realu, ale fotka rika jasne 30+

Rebčo, tady máš svou Wendolene, na druhé straně máš u Astarotha podrobnější rozbor :-);-).

0/0
7.6.2011 19:28

martin pinc

Co na to říci?

Rebeko, nejspíš potřebujete potkat někoho, kdo vás bude opravdu milovat - takovou, jaká jste. Takovému muži nebude záležet na tom, kolik vám je, ale bude vás chtít pro vás samu. Jste krásní a inteligentní žena, takže doufejte a věřte. A také (možná především) se za to modlete (ale to vy asi víte)...

0/0
7.6.2011 18:29

mevak

Dívčí mládí je krásná věc, ale ......

.......ještě krásnější je ta nádhera věku třicátého. Bohužel ale  trvá ukrutně krátce , ještě méně, než to mládí.

0/0
7.6.2011 17:38

100dukátů

Co takhle

zkusit návštěvu u psychologa. Třeba něco poradí.

0/0
7.6.2011 15:53

Beky

Re: Co takhle

Zdravím Vás, 100dukátů :-)

dovolte, abych Vám vysvětlila pravý smysl článku (je totiž zřejmé, z toho, co píšete, že jste jej nepochopil!).

Zamýšlím se nad tím, jak je zajímavé, že muži považují ženu ve 32 letech za neatraktivní, jenže když se mylně domnívali, že je jí 26 let, tak o ni stáli. Jak jste jistě pochopil z mého článku, jsem se svými 32 lety spokojená a cítím se nejlépe ve svém životě. Vaši radu - vyhledat psychologa (navíc, když jsem psychologii studovala) - považuji za zbytečnou.

Pěkný den přeje a je v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
7.6.2011 16:28

oslik

Re: Co takhle

No, jestli jste slyšela cosi o Felixovi Holzmannovi, pak možná budete znát tuto nesmrtelnou myšlenku: když si ve čtyřiceti vezmu dvacetiletou holku, pak budu mít v padesáti na krku třicetiletou bábu.

Tak, tady máte to vysvětlení. ;-D

0/0
7.6.2011 17:42

Fátima Vopršlíková

Re: Co takhle

;-D;-D

0/0
7.6.2011 19:58

Eglund

Nebude to věkem

Ono hodně udělá to jméno. Když i průměrně inteligentní chlap uslyší, že si ženská przní jméno do mužské podoby, pomyslí si, že je kráva. Možná ani není, ale rozhodně ji ze sebe dělá.

0/0
7.6.2011 14:22

NewDorianGray

Re: Nebude to věkem

Někdy se mi stává, že si ještě před kliknutím na tlačítko odeslat všimnu, že jsem napsal hodně debilní příspěvek. Nelituju těch marně stisknutých kláves a ten text smažu. Proč to neděláš taky tak?

0/0
7.6.2011 15:09

Astaroth

Re: Nebude to věkem

Protoze bychom prisli o pravdivy Eglunduv prispevek.

0/0
7.6.2011 15:44

Beky

Re: Nebude to věkem

Pěkné odpoledne, Eglunde,

že se mě do mě bude navážet člověk, který navíc vystupuje pod anonymním nickem, mě opravdu neodrovná!!! Zkuste vylézt z anonymity a řekněte po pravdě, jak se jmenujete Vy !! Jestli to nebude Vocásek nebo tak nějak (omlouvám se tímto všem slušným pánům jménem Vocásek...).

Navíc neznáte důvod, proč nepřechyluji své příjmení, takže kritizovat něco, o čem nic nevíte, je opravdu tristní!

Pěkný den, blogerka H. R. Šiander

0/0
7.6.2011 15:54

Astaroth

Re: Nebude to věkem

Jeden blogger tu taky kdysi porad rikal "kdybyste znali duvody" a "jdou po me tajne sluzby celeho arabskeho sveta" a nakonec bublina praskla ;-D

0/0
7.6.2011 15:56

Fátima Vopršlíková

Re: Nebude to věkem

kdyz ona chce byt zajimava aspon tim prijmenim! Neco jineho je vyvdane prijmeni bez ova, ale slecna Siandrova proste chce byt IN a COOL a TRENDY single person

0/0
7.6.2011 19:58

DADAnce

Jelikož už tyhle společenský hry nehraju,

přestávám je kapku chápat... Většinou to potkávám jako podlé lichotky nebo bezelstnou upřímnost těch dvacítek... Třeba když nám jeden Turek chtěl mermomocí prodat koberec a vzal to přes ješitnost: "Kolik ti je?" Já :"Hádej." Přimhouřil oči, zkušeně odhadl, ubral mi tak deset let a vypálil numero. "No přesně! Jak´s to uhodl?!" Co tomu se stalo s obličejem...

0/0
7.6.2011 13:47

stedrik

nezoufejte,

animátoři na jižních plážích čekají jen na vás, potřícátníce.:-) Rozbijte prasátko, jiné zvířátko už čeká.;-)

1) Jsou krásní a mladí.

2) Jsou nespoutaní, rádi si užívají (jak mnoho žen říká – experimentují).

3) Jsou bezstarostní, roztomilí a nebojí se (na zkušenostech nezáleží).

4) Chtějí se vázat.

0/0
7.6.2011 13:37

Viki007

Re: nezoufejte,

Stedriku, nebuď na Rebču tak zlej! Radči ji běž nabalit, když už se tak inzeruje ;-)! Určo neprohloupíš, už to není žádná hloupá husička a ví, co chceš :-P.

0/0
7.6.2011 18:04

NewDorianGray

Přemýšlím, jestli se cítit blbě.

Jsem totiž ještě starší než autorka. Ještě ráno jsem se cítil dobře, ale pak jsem si přečetl tenhle článek... Je to dobrý, četl jsem nepozorně, tohle se týká jen ženskejch. Sláva, už je mi zase líp. :-)

0/0
7.6.2011 12:33

Beky

Re: Přemýšlím, jestli se cítit blbě.

Pěkné odpoledne, NewDorianGray :-)

děkuji za humorný příspěvek, ale nenechte se zmýlit, i na Vás časem dojde ;-D Ale máte pravdu, u mužů se to tak neřeší jako u žen. A já nevím proč? Je to trošku nespravedlivé...

Příjemný letní den přeje blogerka H. R. Šiander

0/0
7.6.2011 12:36

Renatus Karmín

Re: Přemýšlím, jestli se cítit blbě.

Tak asi to má původ v samotných požadavcích na toho druhého. Zatímco ženy mají na muže požadavků spoustu a věk zrovna nepatří mezi ty hlavní, tak mužům stačí pouze hodně sexu a málo problémů. Nejspíš je tento poměr u mladších žen lépe nastaven. :-)

0/0
7.6.2011 13:17

Jarcho

Je to normální a bylo to tak vždycky.

Mladého kluka žádná nechce (přestože v 18-20 mají muži nejvyšší sexuální apetenci i schopnosti), ale jak muž stárne, jeho možnosti se stále zvyšují a stále se zvětšuje počet žen, mezi nimiž si může vybírat: každý rokem jeho života přibyde jeden ročník žen mladších než on!

Naopak o mladé dívky je velký zájem a každý je chce (přestože nejvyšší sexuální apetenci mají ženy až mezi 30 až 40 lety) a jak stárnou, jejich možnosti se stále zmenšují, neboť každým rokem klesá počet disponibilních mužů starších než ony.

Je divné, že si toho dvacítky nejsou vědomy. Kdyby si toho byly vědomy, neodkládaly by výběr stabilního partnera pro založení rodiny až na dobu po své třicítce, kdy je již jejich možnost výběru značně omezena.

Ženy na odkladech sňatkového výběru prodělávají, muži na tom naopak vydělávají.

Tak to bylo vždy, co společenská paměť lidstva sahá.

0/0
7.6.2011 12:26

SYETEY-KOTZOUR

Re: Je to normální a bylo to tak vždycky.

kam sahá lidská paměť nevím, ale jistý je, že ruka chlapa šahá po dvacítkách;-DR^

0/0
7.6.2011 12:34

SYETEY-KOTZOUR

Re: Je to normální a bylo to tak vždycky.

samozřejmě, že moje ne........já jsem ten filatelista;-D

0/0
7.6.2011 12:34

Viki007

Re: Je to normální a bylo to tak vždycky.

Jojo, známky stojej moc peněz :-P, pak nestojí to ostatní, viď ;-D?

0/0
7.6.2011 18:07

Beky

Re: Je to normální a bylo to tak vždycky.

Pěkné odpoledne, Jarcho,

děkuji za pěkný a výstižný (a také věcný) příspěvek do diskuse.

Obecně se dá říci, že s Vámi souhlasím, jenže ono si taky nejde štěstí jen tak naplánovat a ne vždy všechno vyjde napoprvé...

Příjemný letní den přeje  a jsem v dokonalé úctě, blogerka H. R. Šiander

0/0
7.6.2011 12:39

Jarcho

Má se s tím počítat.

Víte, oni ti muži 30-40 si vynahrazují to, co jim neposkytly ty dvacetileté dívky v době, kdy i jim bylo dvacet. Proč by se měl třeba 35 letý muž věnovat č32 leté ženě, když ve dvaceti letech držel nedobrovolný sexuální půst a žádná dvacítka o něj nestála? Teď o něj některé dvacítky stojí a stojí o něj skorot všechny pětadvacítky, tak si to přeci musí vynahradit.

Ostatně 32 letá žena se přeci také může poohlédnout po mladším. Proč to neuděláte? Po světě běhá plno dvacetiletých kluků, co nemohou žádnou dívku pro radost sehnat, a přitom mají tolik síly! Když o ně nestojí vrstevnice, vezmou rádi za vděk i Vámi.  Tedy nehledejte starší, ale hledejte mladší.

0/0
7.6.2011 13:09

SYETEY-KOTZOUR

Re: Má se s tím počítat.

to podepíšu;-D

0/0
7.6.2011 13:18

Renatus Karmín

Re: Má se s tím počítat.

Obávám se, že dvacetiletý kluk, který nemůže sehnat holku, bude pro třicetiletou ženu dost pod její úroveň. Nepůjde nejspíš o inteligentího krasavce, ten by asi problém se sháněním holek mít neměl. :-)

0/0
7.6.2011 13:25

IfčaX

Re: Má se s tím počítat.

No, nevím... dvacetiletý kluk, co o něj nestojí žádná vrstevnice? Mám stejně staré syny a že by trpěli nedostatkem zájmu děvčat, to fakt ani náhodou.

To možná platilo za vašich (tj. i za mých) mladých let, kdy se jaksi většina manželství uzavírat "musela" a holka si to přece jen musela dost rozmyslet, než s někým riskla těhotenství. Dnes, když každá patnáctka zobe HA? Dvacetiletý jen trochu ucházející kluk má občas co dělat, aby davům zájemkyň utekl.

0/0
7.6.2011 13:27

IfčaX

Re: Má se s tím počítat.

Na druhou stranu - v této věkové kategorii mám i jednu dceru. A že by ona či její vrstevnice stály o čtyřicátníky? Možná některé, co to berou jako džob, jinak ani náhodou.

0/0
7.6.2011 13:29



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.