Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
EK

fitzie

27. 1. 2011 19:32
průkazku na jméno

vyhotovovanou centrálně, a tudíž i s evidovanými údaji, měly už před časem České dráhy. Anonymní variantu neměly. Vzhledem k tomu, že sleva na jízdné byla dost výrazná (už ani nevím, snad 25%), byli lidi dost výrazně motivováni své osobní údaje poskytnout.

myslím si, že Praha je ještě dost benevolentní a zbytečně si tím dělá problémy. Kdyby byla Opencard jen na jméno (alternativou by byly jednorázové jízdenky, které si každý může svobodně platit), bylo by po debatách.

0 0
možnosti
LS

Lesní sběř

28. 1. 2011 2:17
Re: průkazku na jméno

A teď považte, oč rychleji by bylo po debatách, kdyby byla opencard jen anonymní. :-P

0 0
možnosti

Clara Shot

27. 1. 2011 19:29
Přemýšlel jsem o tom samém..

Nicméně svoje údaje jsem magistrátu poskytl, stejně tak jako když jsem je poskytoval za účelem vydání průkazky s kuponem..

0 0
možnosti
A

AAA2

27. 1. 2011 20:28
Re: Přemýšlel jsem o tom samém..

A stejne tak existovala anonymni, ale drazsi papirova prukazka. A nevim o tom ze by tenkrat nekdo protestoval.

0 0
možnosti
PS

P.S

27. 1. 2011 18:23
Nic divného

Na tom, že je přenosná předplatná jízdenka dražší než nepřenosná, není nic divného, tak to bylo vždy a je všude.

Podle návrhu ÚOOÚ by ale měl vzniknout třetí druh, Opencard, na které by bylo jméno a fotka, ale tyto údaje by nebyly uloženy u vydavatele karty.

0 0
možnosti
PN

Plesard

28. 1. 2011 10:42
Re: Nic divného

Je to divné... za stejnou službu platím víc. Může na ni v daný čas jet stejně jen jeden člověk. Tak proč stojí víc?

0 0
možnosti
PH

petrph

27. 1. 2011 17:28
napadá mne zajímavé využití anonymní Opencard

Co se stane,když Vás chytne v Praze revizor  a řeknete že jste nechal průkazku doma? Máte nějaký čas, aby jste došel na dopravní podnik a tam ukázal že tu průkazku máte a tím se pokuta smaže,možná zaplatíte nějaký malý manipulační poplatek). Ale platíte to i když máte vydanou anonymní kartu?

Pak by stačilo mít jednu anonymní kartu vydanou pro celou rodinu (nebo pro celou třídu, celý panelák), všichni by si jezdili zadarmo, a jenom kdyby někoho chytili,tak by si tu kartu půjčil a jel jí na dopravní podnik ukázat,že měl vlastně placeno :-)

Ale asi je to takhle nepůjde...

0 0
možnosti
K

Kozel_

27. 1. 2011 18:21
Re: napadá mne zajímavé využití anonymní Opencard

Myslím, že průkazka, kterou si můžete zapomenou a máte výrazně nižší pokutu je poze na jméno. A že tak to bylo i dřív. Před celou opencard šlo revizorovi říci, že mám průkazku a pak jít doplatit jen malou pokutu. U přenosné jízdenky, kterou např. užívají ve firmě pro občasnou služební cestu, nebo v domácnosti na ni jezdí víc lidí, toto nešlo a ani nyní nejde.

Autorka nechápe, proč je anonymní jízdenka dražší. Chápe to snad každý, kdo jen trochu chce. Možností, že na ni jezdí víc lidí tu dojde k většímu využití, příp. je tu ta možnost. Např. manžel jezdí denně do práce, o víkendu nebo večer půjčí ženě na nákup nebo k cestě do divadla.

Opencard je asi lepší než jízdenka s vkládanými kupony. Ale je zas technicky náročnější. Problém zde byl v nehorázné ceně, ne v projektu jako takovém.

0 0
možnosti
M

martin.plus

27. 1. 2011 17:26
Jak z toho ven?

OpenCard-CloseBem

0 0
možnosti
S

Subberman

27. 1. 2011 17:57
Re: Jak z toho ven?

czechglish - tohle spojeni cech pochopi ale rodily anglican nikoliv. Ale souhlasim - arrest Bem

0 0
možnosti
BM

BořekŠikula

27. 1. 2011 16:31
přenosné jízdenky byly a jsou dražší vždy a všude

Stačí se podívat do ceníků jinam. Tohle zrovna OpenCard vytýkat není oprávněné.

0 0
možnosti

Gaspard

27. 1. 2011 15:51
Já CHCI anonymní OC

za stejných podmínek jako tu osobní i s tím důsledkem, že ji nemohu použít jako průkazku do knihovny.

0 0
možnosti
A

AAA2

27. 1. 2011 15:48
ovšem jaká je to výhoda, když ji může mít v daný okamžik

vždy jen jeden člověk??? - to je proste madam, porad to vyjde levneji nez kdyby si porizoval kazdy svou. Nebo si zaridite pujcovnu opencard - denni jizdne vyjde na 17 Kc, pritom jednorazova denni jizdenka stoji stovku.

Je velice zajimave, ze anonymni travajenka byla drazsi i za ery parirovych prukazek. Ze vam to uz tenkrat. Holt kopnout si do opencard tak nejak patri k bontonu, ze...

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->