Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
S

sisoj

19. 3. 2010 8:39
Jak to bylo...

Vzhledem, ze pracuju v ulici nad tim, tak vim, ze to auto tam takhle sikovne zaparkoval zlodej... v pul ctvrty rano... asi si, chudak, myslel, ze ty schody sjede... kdyz to naboural, zdrhnul... policajti tam byli dned pred ctvrtou, vytahli klice zevnitr, zavreli to a jeli sepsat protokol.... pres den se tam byli podivat jeste jednou a pak uz prijel odtah... ale veselice to byla pekna.. :))) PS: a ten sloupek sundalo to auto, byl odřenej a navic neni nijak divoce zapuštěnej... stacilo pinknout.:-)

0 0
možnosti
C

CarolusMagnus

19. 3. 2010 7:39
V německé televizi

ukazovali nedávno auto ve střeše kostela.  Vylétlo v zatáčce, prorazilo střechu a zůstalo stát na půdě kostela.  Kus z něj čouhal ven a řidiči se nic nestalo.

0 0
možnosti
S

stedrik

19. 3. 2010 7:47
Re: V německé televizi

řidiči v Německu to taky mají okoukaný od Simíra s Gerchánem;-D

0 0
možnosti
J

jeche

18. 3. 2010 19:21
Soudě podle spz

to byl někdo od Pardubic.Pak se nedivím.Bydlíval jsem v Hradci a do Pardubic jsem jezdíval a co tam se dalo vidět...

0 0
možnosti
G

Gmur

18. 3. 2010 17:48
i kdyz to SPZ by tam byt nemelo.

asi si nekdo spletl brzdu s plynem, nebo je to kradene.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

18. 3. 2010 13:46
Myslím, že to vím:

 Předseda ČSSD Paroubek a předseda ODS Topolánek dohadovali konečné znění Neooposmlouvy a když se smáli voličům Voleb 2010, naučili auto létat. ;-D

0 0
možnosti
RG

eizoeizo

18. 3. 2010 13:25
Chybně nastavil navigaci

(včetně tras Pouze pro pěší :)

0 0
možnosti
JB

monthy70

18. 3. 2010 13:19
Tak nevím

Ten sloupek se zdá být odstraněný lidskou rukou, předek auta je docela netknutý. Až na to světlo, ale to se rozbilo o ze´d. Spíš někdo moc bumbal a chtěl si zkrátit cestu do Ruské ulice (je to Ruská, nepletu se ?)

0 0
možnosti
M5

Martin 5

18. 3. 2010 13:26
Re: Tak nevím

Tak asi nemáte pravdu.

Odhaduji, že nějaký "vtipálek" vyndal sloupek a řidič, který zjevně není místní si myslel, že tam ta silnice pokračuje, jestli jel v noci stane se to hned. Pak už jen nedobrzdil...

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 17,24
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->