Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DX

Aldrin

18. 11. 2009 17:11
Autorka

je opravdu Rebeka. Vic se k tomu asi ani dodavat nemusi.  Predpokaldam, ze jeste vecer pred spanim chroupa tamiflu.

0 0
možnosti
TT

tolan

18. 11. 2009 15:10
Hloupoučký článek z neznalosti

Rv

0 0
možnosti
D

dedko

18. 11. 2009 16:59
Re: Hloupoučký článek z neznalosti

OK!R^

0 0
možnosti
KB

Kolokol

18. 11. 2009 15:01
Milá dámo

my nic nevyrábíme!! Baxter má s námi společného jen to, že zde leží jeho továrna. Bože to je logika, jako byste se podivovala, proč sem DOVÁŽÍME auta, když máme NAŠE Škodovky.

0 0
možnosti
AH

alex hart

18. 11. 2009 14:31
Milá Hano Rebeko,

Váš článek je vskutku obdivuhodný. Píšete, že si někdo namastil kapsu. A že u nás bude vakcina pozdě.  Píšete to takovým způsobem, jako byste měla k dispozoci všechny relevantní informace, tj. jaká byla cena a termíny v nabídce firmy Baxter, jaká je sjednaná cena a termíny s belgickou firmou. Jaké jsou další náležitosti smlouvy, tj. zodpovědnost, smluvní pokuty, a dělší věci. A tytéž parametry pro porovnání v nabídce firmy Baxter. Byl někdo uplacen? Nebo jinak zkorumpován? Máte aspoň nějaký doklad, či aspoň nějaké konkrétní dovodné podezření?

.

Říkáte, že ani jednu z takových informací nemáte? Nabídku od Baxterů ani smlouvu s belgickou firmou jste v životě neviděla? A ani neznáte obsah těchto dokumentů? Nemáte žádné důvodné podezření, že někdo dostal úplatek? A přesto píšete takovýhle článek? Tak to jste s prominutím  B L B E C nebo  D R B N A.  A pokud máte relevantní informace a ne jenom dohady, tak proč je proboha neuveřejníte? To by hodnota Vašeho článku prudce vzrostla.

0 0
možnosti
LD

Libcin

18. 11. 2009 14:12
Baxter-bléééé

Myslíte paní, že vakcína od teroristů z firmy Baxter je nějaké terno. Víte  že poslali do ČR kontaminované vzorky a jenom díky náhodě tu neřádila chřipka o půl roku spíše. Dokonce teď přesně nevím, jestli se nejednalo o ptačí chřipku. Vláda s firmou jednala, firma nebyla schopna zajistit bezpečnost. Na americkém trhu je firma krytá zákonem z doby Bushovy vlády, pokud vakcínou zabijí hromadu, právně jsou nepostihnutelní. Raději radím každý den trošku Slivovice. :-/

0 0
možnosti
ZS

Z-S

18. 11. 2009 14:09
Hmmm

Ano, nekdo si pravdepodobne "namastil kapsu" ve vyberovem rizeni na dodavatele vakcim proti praseci chripce z Belgie zatimco ty z Ceska by byly zrejme zadarmo, ze.

Skoda ze se neda ockovat proti blbosti, zde by byla potreba konska davka...

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,62
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->