Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
N

nekronomicon2

18. 11. 2009 20:47
Nechte se očkovat a zničit si imunitní systém

TUPOUNI RvRvRvRvRvRvRvRvRv

0 0
možnosti
R

rojack

18. 11. 2009 20:43
Svatá prostoto!

Rebeko, opět blog, mírně řečeno, zmatený. Nechejte se očkovat a nabourat si tak imunitní systém.

0 0
možnosti
JN

Bubrak

18. 11. 2009 20:41
blbost

chripku sem mel, byla lehci nez normalni, tahle hysterie je nesmysl, nechapu ze to nekdo nezarazi uz Rv

0 0
možnosti
LH

Tryskomys Muf

18. 11. 2009 20:25
Uprimne receno

Uprimne receno, praseci chripka je podle meho laickeho pohledu mene zivotu nebezpecna nez klasicka chripka, soude dle statistik. Tudiz ockovani nema valny smysl, zvlast pokud je rizikove co se tyce postrannich efektu. No a az nedejboze virus praseci chripky zmutuje, pak vam bude toto ockovani taktez na dve veci.

0 0
možnosti
PK

kraken

18. 11. 2009 19:33
jak uz bylo receno nize,

stat nevyvazi, vyvazi soukroma firma.

Dulezitejsi je, ze vakcina je neotestovana a tedy riskantni (kdyz pominu, ze mnoho lekaru je i prti otestovane vakcine proti sezonni chripce). Jen medialni tlak (a da se rict bublina) zpusobuje, ze sokovani lide stoji fronty... a nevi, ze jsou mozna jen pokusnymi kraliky...

0 0
možnosti
JN

Bubrak

18. 11. 2009 20:42
Re: jak uz bylo receno nize,

A nekteri z nich diky tomu zbytecne zemrou, viz Svedsko.

0 0
možnosti
CI

Cocotus_Interruptus

18. 11. 2009 19:09
Mila Hanko

Tohle neotestovane svinstvo si muze nechat pichnout jenom blazen. Penize za vakcinu jsou naprosto promrhane a cela "pandemie" praseci chripky je medialni hysterie.

0 0
možnosti
JN

Bubrak

18. 11. 2009 20:43
Re: Mila Hanko

Totalni souhlas, chripku sem mel, ani me netestovali, pry je ted vetsina praseci. Ma lehci prubeh, hysterie je nesmysl, naopak na vakciny zbytecne umiraji lide.

0 0
možnosti
JN

tom-2718281828459

18. 11. 2009 18:42
Baxter - v ČR

Od kdy MY něco vyvážíme? on je to snad státní podnik? ne!! je soukromý a může si to prodávat komu chce.  To že se vyrábí na našem území vůbec nic neznamená, a žádné právo státu na zestátnění těch vakcín nedává. Rv

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

18. 11. 2009 18:14
Zdravotnictví smrdí od hlavy!

Víte proč? Protože paní ministryně je buď naprosto neschopná, nebo si pořádně namastila kapsy. Psal jsem o tom několikrát v blogu a situace je stále horší. Viz např:

http://preucil.blog.idnes.cz/c/97998/Co-to-na-nas-hrajete-pani-ministryne.html

;-€

0 0
možnosti
KA

krabi

18. 11. 2009 18:18
Re: Zdravotnictví smrdí od hlavy!

taky si necháváte vracet 30 kč ?

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

18. 11. 2009 18:05
Zrovna včera

Jsem na si na chatu povídal s jednou mladou dámou - po očkování proti chřipce sviní je už týden v pracovní neschopnosti s horečkami mezi 38,5-39,5 ...

0 0
možnosti
PP

Hvězdář

18. 11. 2009 18:22
Re: Zrovna včera

Pokud si jí koupila ne netu (protože u nás se ještě neočkuje), tak není divu!Rv

0 0
možnosti
VP

Profík

18. 11. 2009 17:28
Vakcína už tu je

Jsem zvědav, kolik lidí umře na následky očkování.

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,62
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->