Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MM

Dr. MoreBit

18. 11. 2009 22:24
0 0
možnosti
CI

Cocotus_Interruptus

18. 11. 2009 23:56
Re: Na co se umírá...

R^R^R^

0 0
možnosti
PS

Hrdý Budžes

18. 11. 2009 22:20
Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Vyrabi je fa Baxter a ta je prodava svym odberatelum. Budte te dobroty a oprostete se od chapani vseho, co se nachazi na uzemi CR jako majetku v lepsim pripade statu, v horsim pripade majetku "vseho lidu". Diky.

0 0
možnosti
ZV

zdevy

18. 11. 2009 23:15
Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Jenže to autorka nechce nebo ještě přesněji řečeno neumí pochopit;-D  Typická volící ovce ČSSD:-P

0 0
možnosti
R

Rilian

18. 11. 2009 22:15
Ještě k "potřebě" vakcinace

Kongresman Ron Paul se koncem října ptal, proč - oproti prezidentovým snahám dosáhnou, aby se veřejnost dala očkovat proti prasečí chřipce - prezident Barack Obama nedovolil, aby proti ní byly (běžnou vakcínou) očkovány jeho dcery. Ačkoli v USA vyhlásil celostátní pohotovost v souvislosti s chřipkou H1N1, on osobně ji očividně nepovažuje za hrozbu do té míry, aby nechal proti ní očkovat vlastní rodinu. Ron Paul tento očkovací program označuje za "selhání" a kritizuje prezidenta, že sám se nedrží rady, kterou dáva své zemi. Obama není tak hloupý, aby nechal svým dětem vpíchnou stejnou toxickou "polévku", kterou doporučuje veřejnosti a bude se snažit získat speciální vakcínu bez přísad, kterou se nechávají očkovat příslušníci elit. Podle časopisu Spiegel německá kancléřka Angela Merkelová a vládní ministři (sttejně jako příslušníci armády) dostali vakcínu proti H1N1 bez squelénu a rtuti.

0 0
možnosti
R

Rilian

18. 11. 2009 21:45
O vakcínách od firmy Baxter...

Zpráva Idnes z února 09: Smrtelná ptačí chřipka se ocitla v České republice a jen díky náhodě se

jí nenakazili lidé. Společnost Biotest v Konárovicích na Kolínsku

testovala vakcínu rakouské farmaceutické firmy Baxter, která ji vyvíjí.

Jenže vakcína obsahovala i agresivní virus ptačí chřipky H5N1. Rakušané to zjistili několik týdnů po začátku testů. Ale to už bylo pozdě...Divím se v této souvislosti, že k vakcínám od fy Baxter mají v Rakousku stále důvěru. Ostatně na toto téma je i dosti děsivé video: http://www.youtube.com/watch?v=PelTWCUmTsU

0 0
možnosti
J

jeche

18. 11. 2009 21:32
Teď mě napadlo-

spousta farm.firem testuje své výrobky na zvířatech a ochránci(často oprávněně)protestují.České firmy je tastují na Rakušanech a ještě je za to kasírují.Zlaté české ručičiky,ať žije EU,tralala!

0 0
možnosti
J

jeche

18. 11. 2009 21:21
Téměř do každého jídla

si dávám štědře česneku.Když už na mě něco leze,požívám propolis a jsem fit.Prasečí,ptačí,ani jakoukoli jinou chřipku jsem neměl už spoustu let.Občas nějaká virosa-2-3 dny doma-propolis,česnek,pocení a klid.

0 0
možnosti
VH

Amper77

18. 11. 2009 23:19
Re: Téměř do každého jídla

A co je chřipka jiného než viroza. Po 3 dnech chřipky je už schopen vyrazit do práce každý druhý. Asi tak.

0 0
možnosti
J

jeche

18. 11. 2009 21:10
Čemu se divíte?

Vždyť jde jen o kšeft.Už jen to šílenství kolem prasečí chřipky,je jen kolosální reklamní kampaň.Vzpomeňte si,jak to bylo s tou ptačí...Kolik lidí na světě zemře na "obyčejnou" chřipku,nemluvě o malárii a spoustě dalších nemocí...

0 0
možnosti
B

blastula

18. 11. 2009 21:07
Dobře dělají že jí prodávají -vakcína je šmejd

horší než chřipka sama.je to jen dobrý byznys pro výrobce

0 0
možnosti
M

My.WinCleaner

18. 11. 2009 21:27
Re: Dobře dělají že jí prodávají -vakcína je šmejd

Otázka je, jestli je lepší domácí prodat a jinou dovézt sem...

0 0
možnosti
SJ

socanský jelito

18. 11. 2009 20:56
Zítra proberem v Lidovým domě,

jestli už maj všici napsanou závěť.

0 0
možnosti
SJ

socanský jelito

18. 11. 2009 20:53
A co vy všichni diskutéři,včetně autorky článku,

kdo z vás si nechá vakcínu píchnout, když mu jí nabídnou? Asi bych tu prasečinu nejraději dostal hned, protože teď ještě mi v nemocnici mohou poskytnout nadstandard. Za pár týdnů,až vypukne epidemie, po nás doktor ani nemrkne.

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,62
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->