Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
H

hnupobijce

25. 11. 2009 2:42
Baxter

pokud dobre vim, je americka firma tudiz vam do jejich businessu je, s prominutim,bohuzel, prd, ikdyz vyviji aktivity na nasem uzemi.Je mi lito ze to tak musim rict.

0 0
možnosti
H

hnupobijce

25. 11. 2009 2:46
Re: Baxter

... proste tohle je kapitalizmus jenz jsme s nadsenim? prijali a tak si na nasem uzemi muze nekdo vyrabet pro nas nedostatkove zbozi a mi muzem drzet tlamu ... alespon maji lide praci ...

0 0
možnosti
H

hugous.z.lipek

24. 11. 2009 23:35
nevěřím

na žádné očkování proti chřipce-jakékoliv.Znám více případů,že po očkování dostali chřipku v mnohem horší formě než bez očkování.Osobně věřím tomu česneku,životosprávě a v neposlední řadě se v době epidemie vyhýbat MHD a dalším lidským "slezinám".Zatím o sobě mohu říci,že to funguje.Nikdy bych se očkovat nedala!;-D

0 0
možnosti
JN

5alfa

24. 11. 2009 20:01
Madame...

Rakušáci si objednali u firmy (nikoliv u našeho národního podniku), která vyrábí vakcíny u nás. Prostě si koupili a předplatili celou výroby Škodovek na rok.

Pak naši zastupitelé a vláda tak dlouho přemýšleli, zda by to náhodou nemohli celé "tzv. očůrat", až už bylo prodána "skoro" všechno. Pak se ukázalo, že jestě někdo v Belgii by něco vyrobil a dodal. Tak jsme tedy zakoupili nějaká belgická auta.

Škodovky jsou hotové, zaplacené a už dlouho se posílají k zákazníkům, Ti jsou spokojení a děkují za dodavky. V Belgii se to zaseklo, jednak jsme objednali pozdě a za další, než se naši úřednici napakují na úplatcích a vyhotoví seznamy (zase budou politici ti nejdůležitější pro chod státu?) to bude chvíli trvat.

Navrhujete Rakušaným zabavit jejich objednané a zaplacené Škodovky, ať si místo toho počkají na "naše" belgická auta? 8-o

0 0
možnosti
K

kevyn.cyrany

22. 11. 2009 17:29
Paní, jste mimochodem velmi půvabná,

to jsou zákony kapitalismu. Kapitalismus se neřídí etikou, národnostní a geografickou empatií, i kdyby kolem lidé umírali v hejnech.

0 0
možnosti
JS

Spring-peace

22. 11. 2009 8:44
Brainwashing

Jak jinak nazvat celou hysterii kolem jedné chřipky? Je to cílené vymývání mozku lidí. Média účinně působí. Vždyť občane letos už 3 osoby zemřely na mex.chřipu !!! Ale o tom, že minulý rok zemřelo takřka 3000 lidí na obyč.chřipku se již přestalo hovořit.

0 0
možnosti
ŠS

CHYREN

22. 11. 2009 0:27
To je neuvěřitelné!

8-o[>-]

0 0
možnosti
LH

ant.

19. 11. 2009 18:29
...škoda, že nejde jednorázově očkovat proti hlouposti...

...vám by stačilo jít tak 5x....;-D

0 0
možnosti
G

GalileoGalileovič

19. 11. 2009 10:27
proboha, vakcíny nejsou a pandemie je tu!!

Udržujte paniku, bude hůř.

Je naprosto nestydaté, jak nás manipulují. To nehorázné přesvědčení, že pandemie tu koncem listopadu bude. Již tu měla být 14dní, ale to nevadí, ono to jednou vyjde! A těšte se, kdesi se již formuje nebezpečná chřipka velbloudí a velrybí

0 0
možnosti
JM

Jana11

22. 11. 2009 19:16
Re: proboha, vakcíny nejsou a pandemie je tu!!

No nazdar, od zítřka nejím velbloudí maso, to je tragédie!!

0 0
možnosti
P

perc

19. 11. 2009 10:26
Šnajdr

Na vše se zeptejte nejlepšího odborníka a ředitele zeměkoule náměstka pana Šnajdra. Když je průser na spadnutí, tak o něm není ani slyšet.

0 0
možnosti
JC

Naked and petrified

19. 11. 2009 10:19
Pani siander, mozna vam to uniklo, ale Narodnich Podniku

uz u nas prilis neni. Takze vakciny nevyrabime "my", ale jista soukroma spolecnost, ktera je proste pak zase nekomu dodava. Ze si CR vakciny neobjednala od ni, ale od jine, je veci CR, ptejte se tam!

Nebo byste navrhovala vakciny ve verejnem zajmu pri expedici rovnou zabavovat??

0 0
možnosti
VK

Kestrel

21. 11. 2009 22:58
Re: Pani siander, mozna vam to uniklo, ale Narodnich Podniku

To mate sice pravdu, ale jen castecne. V kapitalismu byva zvykem, ze soukromy mjiyel plati vystavbu te tovarny sam. Tady jsme ji zaplatili my vsichni ze svych dani: http://www.czechinvest.org/sp-investice.

Viz : http://kares.bigbloger.lidovky.cz/c/99262/Do-not-panic.html

0 0
možnosti
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->