Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hnupobijce

Baxter

pokud dobre vim, je americka firma tudiz vam do jejich businessu je, s prominutim,bohuzel, prd, ikdyz vyviji aktivity na nasem uzemi.Je mi lito ze to tak musim rict.

0/0
25.11.2009 2:42

hnupobijce

Re: Baxter

... proste tohle je kapitalizmus jenz jsme s nadsenim? prijali a tak si na nasem uzemi muze nekdo vyrabet pro nas nedostatkove zbozi a mi muzem drzet tlamu ... alespon maji lide praci ...

0/0
25.11.2009 2:46

hugous.z.lipek

nevěřím

na žádné očkování proti chřipce-jakékoliv.Znám více případů,že po očkování dostali chřipku v mnohem horší formě než bez očkování.Osobně věřím tomu česneku,životosprávě a v neposlední řadě se v době epidemie vyhýbat MHD a dalším lidským "slezinám".Zatím o sobě mohu říci,že to funguje.Nikdy bych se očkovat nedala!;-D

0/0
24.11.2009 23:35

5alfa

Madame...

Rakušáci si objednali u firmy (nikoliv u našeho národního podniku), která vyrábí vakcíny u nás. Prostě si koupili a předplatili celou výroby Škodovek na rok.

Pak naši zastupitelé a vláda tak dlouho přemýšleli, zda by to náhodou nemohli celé "tzv. očůrat", až už bylo prodána "skoro" všechno. Pak se ukázalo, že jestě někdo v Belgii by něco vyrobil a dodal. Tak jsme tedy zakoupili nějaká belgická auta.

Škodovky jsou hotové, zaplacené a už dlouho se posílají k zákazníkům, Ti jsou spokojení a děkují za dodavky. V Belgii se to zaseklo, jednak jsme objednali pozdě a za další, než se naši úřednici napakují na úplatcích a vyhotoví seznamy (zase budou politici ti nejdůležitější pro chod státu?) to bude chvíli trvat.

Navrhujete Rakušaným zabavit jejich objednané a zaplacené Škodovky, ať si místo toho počkají na "naše" belgická auta? 8-o

0/0
24.11.2009 20:01

kevyn.cyrany

Paní, jste mimochodem velmi půvabná,

to jsou zákony kapitalismu. Kapitalismus se neřídí etikou, národnostní a geografickou empatií, i kdyby kolem lidé umírali v hejnech.

0/0
22.11.2009 17:29

Spring-peace

Brainwashing

Jak jinak nazvat celou hysterii kolem jedné chřipky? Je to cílené vymývání mozku lidí. Média účinně působí. Vždyť občane letos už 3 osoby zemřely na mex.chřipu !!! Ale o tom, že minulý rok zemřelo takřka 3000 lidí na obyč.chřipku se již přestalo hovořit.

0/0
22.11.2009 8:44

CHYREN

To je neuvěřitelné!

8-o[>-]

0/0
22.11.2009 0:27

ant.

...škoda, že nejde jednorázově očkovat proti hlouposti...

...vám by stačilo jít tak 5x....;-D

0/0
19.11.2009 18:29

GalileoGalileovič

proboha, vakcíny nejsou a pandemie je tu!!

Udržujte paniku, bude hůř.

Je naprosto nestydaté, jak nás manipulují. To nehorázné přesvědčení, že pandemie tu koncem listopadu bude. Již tu měla být 14dní, ale to nevadí, ono to jednou vyjde! A těšte se, kdesi se již formuje nebezpečná chřipka velbloudí a velrybí

0/0
19.11.2009 10:27

Jana11

Re: proboha, vakcíny nejsou a pandemie je tu!!

No nazdar, od zítřka nejím velbloudí maso, to je tragédie!!

0/0
22.11.2009 19:16

perc

Šnajdr

Na vše se zeptejte nejlepšího odborníka a ředitele zeměkoule náměstka pana Šnajdra. Když je průser na spadnutí, tak o něm není ani slyšet.

0/0
19.11.2009 10:26

Naked and petrified

Pani siander, mozna vam to uniklo, ale Narodnich Podniku

uz u nas prilis neni. Takze vakciny nevyrabime "my", ale jista soukroma spolecnost, ktera je proste pak zase nekomu dodava. Ze si CR vakciny neobjednala od ni, ale od jine, je veci CR, ptejte se tam!

Nebo byste navrhovala vakciny ve verejnem zajmu pri expedici rovnou zabavovat??

0/0
19.11.2009 10:19

Kestrel

Re: Pani siander, mozna vam to uniklo, ale Narodnich Podniku

To mate sice pravdu, ale jen castecne. V kapitalismu byva zvykem, ze soukromy mjiyel plati vystavbu te tovarny sam. Tady jsme ji zaplatili my vsichni ze svych dani: http://www.czechinvest.org/sp-investice.

Viz : http://kares.bigbloger.lidovky.cz/c/99262/Do-not-panic.html

0/0
21.11.2009 22:58

petr_sleder

Proč jen

mi připomínáte lumíka?

0/0
19.11.2009 9:43

Jazzy

Nestraš

0/0
19.11.2009 9:36

vasil.tasil

Ať žebrota žebrácká

namísto zírání do bedny raději vytáhne paty a jde se každý večer na hoďku projít a přestane se cpát zaručenými vitamíny z lékáren které jím někdo nacpal v reklamě. Chodím každý týden včetně léta do sauny a nikdy jsem nepoznal chřipku angínu či nachlazení. Jen se nažerte toho tááámiflučka a Je to to nej na váš imunitní systém

0/0
19.11.2009 9:29

brta

komunisti

I komunisti si mysleli,že tady budou vládnout na věčné časy,tak i tato garnitura jednou spadne na smetiště dějin!!!

0/0
19.11.2009 8:16

rojack

Re: komunisti

To je alespoň příspěvek k věci!

0/0
21.11.2009 13:19

apokalypsa

Ano, presne tak to bohuzel je

Musim se smat naivite nekterych diskutujicich zde.

Fakta:

Tamiflu si dnes v CR nemuzete koupit

Vakcinu dostaneme asi jako posledni v Evrope, presto ze nasem uzemi se nachazi tovarny na vyrobu vakciny

Rekl bych, ze toto je uz je umyslne ohrozeni zivota obyvatel.

0/0
19.11.2009 4:02

-berushka-

Re: Ano, presne tak to bohuzel je

To že se na našem území nachází "továrna" na výrobu vakcíny je sice fakt, ale nijak nesouvisející s tématem. Byť je postavena v České republice a zaměstnává české zaměstnance, má nějakého majitele (Baxter), který si sám určí, kam své výrobky bude dodávat. Nebo jste měli na mysli (spolu s autorkou článku), že měl stát tuto firmu znárodnit?

0/0
19.11.2009 7:59

Kestrel

Re: Ano, presne tak to bohuzel je

To mate sice pravdu, ale jen castecne. V kapitalismu byva zvykem, ze soukromy mjiyel plati vystavbu te tovarny sam. Tady jsme ji zaplatili my vsichni ze svych dani: http://www.czechinvest.org/sp-investice.

Viz : http://kares.bigbloger.lidovky.cz/c/99262/Do-not-panic.html

0/0
21.11.2009 22:59

ould

Re: Ano, presne tak to bohuzel je

koukám, že ty jsi si ten svůj nick nevybral jen tak náhodo, viď

apropó, už ti známí z Francie poslali Tamiflu? že bys věnoval trochu i Rebece:-P

0/0
19.11.2009 8:18

richu_ch

... a tohle ma volebni pravo????

tak to ahoj hodiny ...

0/0
19.11.2009 2:24

Martin Jirousek

Jinak čtěte

A bděte. http://www.czechfreepress.cz/index.php?option=com_content&view=article&id=1485:vedti-zdravotnici-nemocni-po-okovani-proti-prasei-chipce&catid=109:svt-kolem-nas&Itemid=441

0/0
19.11.2009 1:20

BG1

Mischmasch

Ten clanek je opravdu jedna, velka slatanina.

Bohuzel takoveto emotivni argumenty stale casteji zabiraji.

Rv

0/0
19.11.2009 0:06

Kolokol

Názor nebo hloupost?

Člověk si vždycky říká, že by měl být tolerantní k názorům jiných, ale kde je hranice mezi "názorem" a naprostou hloupostí autora. Vám milá autorko není jasné ani elementární fungování světa v roce 2009. My něco vyrábíme, nebo vyvážíme? Váš pohled je natolik nesmyslný, jako kdybyste se pohoršovala, že firma z Plzně vyrábí např. kladívka, která se prodávají i v Jihlavě a přitom Plzeň koupila pro řemeslníky kladívka vyrobená v Ostraně.

0/0
18.11.2009 23:29

apokalypsa

Re: Názor nebo hloupost?

Vakciny nejsou kladivka. Pokud by slo opravdu do tuheho, jakykoliv stat na svete by v prvni rade zabral vakciny z tovarny na svem uzemi pro svoje obcany, smlouvy nesmlouvy.

To jste opravdu tak naivni?

0/0
19.11.2009 3:55

Martin Vičar

Re: Názor nebo hloupost?

ANO! ZNÁRODNĚNÍ! UŽ JE TO TADY. TUŠIL JSEM, ŽE TO NĚKDO...

Na druhou stranu ve státě, v němž je státem řízené okrádání (pardon, přerozdělování) na vysoké úrovni, by to snad nepřekvapilo. ;-€

0/0
19.11.2009 6:13

Zani

Re: Názor nebo hloupost?

Dneska s tou chřipkou je to jen panika, podle mě záměrná, ale utrhl jsi se na Apokalipsu, tak prozraď co by jsi udělal ty. Kdyby čistě hypoteticky se začla třeba Ebola přenášet vzuchem, jako chřipka, byla by možnost výroby očkovací látky, ale šlo by to stejně pomalu jako u téhle  chřipky. Šířilo by se to ale trošku rychleji. Jsi předseda vlády a já jako poslanec dávám návrh na okamžité vyvlastnění té továrny. Jak se zachováte pane předsedo? Čekám na odpověď.;-)

0/0
20.11.2009 17:20

Fous1

Re: Názor nebo hloupost?

ZABRAL?!!! Už zase vítězný únor?!!!

Kromě toho se obávám, že lidé podléhají panice, vždyť na prasečí chřipku (prokazatelně) zemřel "jenom" velmi malý počet lidí, daleko více jich umírá na různá oslabení organismu způsobená doteď běžnými chřipkami. Ale tady už čtu výkřiky o ohrožení života národa a bla bla bla...vždyť se jedná především o farmaceutický biznis.

0/0
19.11.2009 6:41

Hrdý Budžes

Re: Názor nebo hloupost?

To si budete ovsem muset rozmyslet, jestli jsme v situaci ohrozeni statu a narodni bezpecnosti, nebo jestli se jedna o trosku sireji rozsirenou rymu. Oboje zaroven totiz asi kompatibilni neni.

Mimochodem pokud by bylo ohrozeni opravdu vazne a CR zabavila vakcinu regulerne nasmlouvanou a urcenou pro jine zeme, jak by se asi tvarily vlady tech zemi? Myslite ze by nas meli radi? :-)

0/0
19.11.2009 7:29

Zani

Re: Názor nebo hloupost?

Pokud by bylo ohrožení vážné, musela by se ta fabrika znárodnit okamžitě. Nakonec to by se přece dalo dát i do zákona, třeba hned zítra.  Při vyhlášení životunebezpečné pandemie, by automaticky šlo prvních 10 milionů dávek státu, pak ať si to prodávaj jak chtěj. Ale to není případ prasečí chřipky!To je jen kšeft s lidskou hloupostí , strachem a korupce.

0/0
20.11.2009 19:15

rojack

Re: Názor nebo hloupost?

Člověče, máte mozek?

0/0
21.11.2009 13:20

wandering star

Kdo by si to svinstvo nechal píchat?

Vakcína není pořádně testovaná, obsahuje rtuť i jiná svinstva a v příbalovém letáku se jasně píše, že nemáte právo výrobce žalovat, pokud budete mít jakékoliv vedlejší účinky.

0/0
18.11.2009 22:42

Hrdý Budžes

Re: Kdo by si to svinstvo nechal píchat?

Skvalen, ze jo? Pichnete si ho a jste mrtvy muz? :-)

0/0
19.11.2009 7:30

Dr. MoreBit

Na co se umírá...

http://www.funpic.hu/files/pics/00037/00037273.jpg

0/0
18.11.2009 22:24

Cocotus_Interruptus

Re: Na co se umírá...

R^R^R^

0/0
18.11.2009 23:56

Hrdý Budžes

Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Vyrabi je fa Baxter a ta je prodava svym odberatelum. Budte te dobroty a oprostete se od chapani vseho, co se nachazi na uzemi CR jako majetku v lepsim pripade statu, v horsim pripade majetku "vseho lidu". Diky.

0/0
18.11.2009 22:20

zdevy

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Jenže to autorka nechce nebo ještě přesněji řečeno neumí pochopit;-D  Typická volící ovce ČSSD:-P

0/0
18.11.2009 23:15

luko5

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Problém je však v tom, že výrobce vakcíny pro česko EU zavrhla pro jisté pochybnosti a schopnosti technologického zvládnutí této teto vakcíny touto firmou. Firma dodá vakcínu pro ČR jako jedinému zájemci. Ostatní země si nechali vakcínu vyrobit u tradičních a zkušených výrobců.

0/0
18.11.2009 23:41

Martin Jirousek

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Buďte tak dobrý a nejprcve si něco zjistěte, ať nejste za ovci. Vyrábí se v Bohumíně, vy ovce volící ODS (pravděpodobně). http://www.ct24.cz/svet/72400-rakousko-se-ockuje-proti-chripce-ve-velkem-pouziva-ceskou-vakcinu/

0/0
19.11.2009 1:27

Hrdý Budžes

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

No a co ma byt, ze se vyrabi v Bohumine? Vyrabi ji snad statni podnik nebo primo ministersky predseda CR?

0/0
19.11.2009 7:34

Martin Jirousek

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Nemohu vám pomoci s tím, abyste to pochopil.

0/0
19.11.2009 13:30

apokalypsa

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Hlavni hygienik nedavno uvedl, ze kdyby slo do tuheho, kazdy stat na svete by v takovem pripade znarodnil tovarnu na leky nachazejici se na jeho uzemi. Pokud je ohrozeno fungovani statu a obyvatel, prichazeji na radu zcela jina pravidla.

0/0
19.11.2009 3:57

Hrdý Budžes

Re: Cesko zadne vakciny nevyrabi.

Jisteze - ovsem to, ze jde do tuheho a ohrozeni celeho statu je vazne, je v prikrem rozporu s tim, co tvrdi polovina politiku a nemala cast "svobodomyslne" a "protisystemove" naladenych obyvatel, takze je to bezpredmetne. A i kdyby tomu bylo jinak, tak takovy krok je vice nez problematicky a dokonce tim spis, kdyby tomu bylo jinak je problematicky.

0/0
19.11.2009 7:23

Rilian

Ještě k "potřebě" vakcinace

Kongresman Ron Paul se koncem října ptal, proč - oproti prezidentovým snahám dosáhnou, aby se veřejnost dala očkovat proti prasečí chřipce - prezident Barack Obama nedovolil, aby proti ní byly (běžnou vakcínou) očkovány jeho dcery. Ačkoli v USA vyhlásil celostátní pohotovost v souvislosti s chřipkou H1N1, on osobně ji očividně nepovažuje za hrozbu do té míry, aby nechal proti ní očkovat vlastní rodinu. Ron Paul tento očkovací program označuje za "selhání" a kritizuje prezidenta, že sám se nedrží rady, kterou dáva své zemi. Obama není tak hloupý, aby nechal svým dětem vpíchnou stejnou toxickou "polévku", kterou doporučuje veřejnosti a bude se snažit získat speciální vakcínu bez přísad, kterou se nechávají očkovat příslušníci elit. Podle časopisu Spiegel německá kancléřka Angela Merkelová a vládní ministři (sttejně jako příslušníci armády) dostali vakcínu proti H1N1 bez squelénu a rtuti.

0/0
18.11.2009 22:15

Rilian

O vakcínách od firmy Baxter...

Zpráva Idnes z února 09: Smrtelná ptačí chřipka se ocitla v České republice a jen díky náhodě se

jí nenakazili lidé. Společnost Biotest v Konárovicích na Kolínsku

testovala vakcínu rakouské farmaceutické firmy Baxter, která ji vyvíjí.

Jenže vakcína obsahovala i agresivní virus ptačí chřipky H5N1. Rakušané to zjistili několik týdnů po začátku testů. Ale to už bylo pozdě...Divím se v této souvislosti, že k vakcínám od fy Baxter mají v Rakousku stále důvěru. Ostatně na toto téma je i dosti děsivé video: http://www.youtube.com/watch?v=PelTWCUmTsU

0/0
18.11.2009 21:45

jeche

Teď mě napadlo-

spousta farm.firem testuje své výrobky na zvířatech a ochránci(často oprávněně)protestují.České firmy je tastují na Rakušanech a ještě je za to kasírují.Zlaté české ručičiky,ať žije EU,tralala!

0/0
18.11.2009 21:32

jeche

Téměř do každého jídla

si dávám štědře česneku.Když už na mě něco leze,požívám propolis a jsem fit.Prasečí,ptačí,ani jakoukoli jinou chřipku jsem neměl už spoustu let.Občas nějaká virosa-2-3 dny doma-propolis,česnek,pocení a klid.

0/0
18.11.2009 21:21

Amper77

Re: Téměř do každého jídla

A co je chřipka jiného než viroza. Po 3 dnech chřipky je už schopen vyrazit do práce každý druhý. Asi tak.

0/0
18.11.2009 23:19



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.