Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

Lela

21. 4. 2009 20:52
zklamala jste mne

Mila pani Siander, zklamala jste mne. jednka jste slibila, ze napisete blog o svem jmenu. A hlavne nechapu, proc se tady vydavate za single, kdyz mate ve svem pomerne mladem veku za sebou uz DVE manzelstvi!!! (o tom druhem viz http://www.rozhlas.cz/praha/poslechnete/_zprava/197868)

TO JE VELMI POKRYTECKE A MELA BYSTE SE STYDET, PANI SIANDER!

0 0
možnosti
HRŠ

Beky

21. 4. 2009 22:32
Re: zklamala jste mne

Pěkný večer, Lelo,

pamatuji si na Vás, ale trochu jsem očekávala, že když má někdo takový zájem o mé psaní, že mi osobně napíše. Také jsem psala, že jsem se stěhovala, zabydlovala se, byla na dovolené a další události se k tomu přidaly. Omlouvám se...

:-/K Vašemu osobnímu útoku na mě: Je mi 30 let, mnozí mi tipují 20 let. Lidé mě berou jako single a já se tak také cítím... Myslím, že je to spíš o vnímání sama sebe...

Nedomnívám se, že jsem pokrytec a na nic si nehraji, zvláště když mi to píše někdo, kdo píše pod nickem a vyhledává si o mně na internetu informace... Jestli nepíši o svých manželstvích, pak proto, že k tomu mám vážné důvody a já rozhodnu o tom - kdy, komu a jak to budu vyprávět. H. R. Šiander

0 0
možnosti
D

dino_na_idnes

21. 4. 2009 20:35
Tleskám

a nejradši bych Vám tu složil tři kufry karmy. Ano, jsem single a musím říct, že mi Váš článek mluví z duše.

O jednu partnerku, s níž bych/jsem chtěl založit rodinu, jsem z půlky vlastní vinou (jak to tak bývá) přišel a další taková teď prostě v mém okolí není.

Když vidím kolem sebe dvojice lidí, kteří spolu chodí/žijou a pak si v hospodě u piva (muži) či v kavárně u vína (ženy) stěžují, jak jsou ty jejich protějšky hrozné za vydatného přitakávání posluchačů/posluchaček, jen nevěřícně kroutím hlavou.

Stejně jako mi čím dál méně směšné připadají vtipy z manželského prostředí - všimněte si, že téměř každý je založen na tom, že je mezi manžely nějaký problém, který jednoho z nich musí činit značně nešťastným.

0 0
možnosti
ZK

SID09

22. 4. 2009 5:59
Re: Tleskám

Žiješ-li ve fungujícím manželském svazku, tak partneři zpravidla nechodí samostatnědo hospod a vináren si ztěžovat, ale pouze příležitostně s kolegy z práce.....  Pokud ztěžování nepřesáhne běžný bonton, tak o nic nejde - je to jen humorný kolorit. Pokud je to jinak, tak není něco v pořádku.

0 0
možnosti
KM

mokrykcb

21. 4. 2009 20:09

A já ve svých pětatřiceti jsem také "single" a stále bydlím u rodičů....a to s prostého důvodu - mám rád klid,pohodlnost,bezstarostnost a i se svým platem cca.12000/měsíc můžu několikrát ročně cestovat jak po ČR tak zahraničí.

0 0
možnosti
W

wolfhead

21. 4. 2009 18:29
nečtu věci pode mnou

jen reaguju na slova single a singles použitá ve významu jeden člověk. Prosím o zapojení vysoce organizované šedobílé hmoty (v dutině lebeční) zvané mozek. Single  = 1, singles = označení skupiny, ne však jednoho tvora, byť by do oné skupiny sebevíce patřil. Zde se postupuje opisem.

Ale článek jinak vcelku fajn. Aj tu karmu dáme.R^

0 0
možnosti
T

tekanna

21. 4. 2009 17:19
Pěkný rozbor

To jsou ty předsudky a posunování významu, co se dá dělat... Za sebe můžu říct jen to, že jsem šťastná single i ve vztahu. Asi to bude tím, že svoje štěstí stavím na jiných základech, než je (ne)existence drahé polovičky.

0 0
možnosti
ZK

Nomen O

21. 4. 2009 15:55
Ohlasy na článek.....

Budete mít asi hodně odpovědí na Váš zajímavý článek.

Poslední odstavec tohoto člámklu hovoří jasně a zřetelně. Čili: Co je komu do toho jak já si žiji?????????? Chci být single, miluji samotu, netoužím po velké společnosti a přesto mám ráda lidii , zvířata. Nejsem sobecká, ale nechci se vdávat a mít děti. Prostě je to tak. Bez dětí je život snažší, to každý z nás ví. A kdo je chce nechť si je pořídí, nikdo nemá právo ho za to odsuzovat a hodnotit špatným uvažováním. Je to prostě drbárna pomlouvat lidi žijící v single. Jsou v single šťastni a spokojeni, neboť štěstí přece není jenom mít rodinu a děti. Štěstí je v člověku samotném v jeho duševním založení, v jeho názorech a pochopení pro druhé. Single neodsuzují mnohačlenné rodiny, tak proč by měly ony rodiny odsuzovat SINGLE???????EU[>-]

0 0
možnosti
L

lesicatko

21. 4. 2009 16:09
Re: Ohlasy na článek.....

Co je komu do toho ?

Príroda  kašle na šťastie,jediná win stratégia z dlhodobého hľadiska je mať deti.Individuálne môžu byť odchýlky, ale akonáhle prevládne trend deti nemať - spoločnosť končí. Špecialne v socialnych štátoch EU prijatím Bismarckovho systému štátneho dôchodkového zabezpeččenia nastala v doterajších dejinách ľudstva nevídaná zmena - deti nie sú win stratégia. Preto tá demografická kríza.

0 0
možnosti
PN

pajanep

21. 4. 2009 15:16
Hezky napsané

Super R^R^R^. Dávám karmu, moc hezky napsané.Já jsem taky singles, děti a rodinu moc chci, ale bohužel jsem zažila dost nechutný rozchod a na muže mám smůlu. Klidně ty děti můžu a chci mít, třeba hned. Jenže bez partnera to prostě nejde ;-( 

0 0
možnosti
J

jirkaknop

21. 4. 2009 15:18
Re: Hezky napsané

Hned to nejde (ty děti) , ale bez partnera to jde , i když ne tak romanticky..

0 0
možnosti
JC

Jarcho

21. 4. 2009 15:15
Kdo nadává singlovkám?

1. Paničky 40+. Ty se totiž bojí, že je švarná a neutahaná singlovka připraví o manžela.

2. Muži 50+. Ti si totiž bojí, že je pracovitá a neunavená singlovka připraví o pracovní pozici a výdělek.

3. Rodiče, kteří už touží být prarodiči.

0 0
možnosti
MV

Martin V

21. 4. 2009 15:18
Re: Kdo nadává singlovkám?

Singlovka nikoho o muže připravit nechce - viz definice single ;-)

Pracovitá singlovka nikoho o práci nepřipraví, protože zaměstnavatel pořád čeká, kdy ji "bouchnou" mateřské hodiny, což u ženské po třicítce s dětma kolem 15+let je bez problému.

Poslední sem nepochopil asi sem moc mladý :-)

0 0
možnosti
MV

Martin V

21. 4. 2009 15:13
Druhý opak

Ted zjištuji jak je skvělé, že jsme s manželkou měli děti relativně brzo.

Děti jsou již velké, jsem mnohem lépe finančně zabezpečený než moji single kamarádi a kamarádky kdy byli a můžu si užívat života mnohem lépe než oni doteď.

Ted pracně vytvářejí vztahy a kolem věku 35ti lest se nsaží většinou bezuspěšně otěhotnět s tou pravou a pravým. Až oni budou mít děti na VŠ, já mám šanci užívat si s vnoučaty a oni ze svých důchodů budou živit další generaci singles.

Krásné vyhlídkyR^

0 0
možnosti
J

jirkaknop

21. 4. 2009 15:16
Re: Druhý opak

Ale asi žijete podle autorky jako single: nechcete žádnou novou známost , děti už také ne , vyhledáváte společnost , baví Vás aport , koníčky...prostě typický single.

0 0
možnosti

martin013

21. 4. 2009 15:07
Divím se

Dík za to zamyšlení. Ale divím se, že tuto věc v dnešní době někdo řeší. Možná se nedivím u starší generace. Ale mladší lidé by to podle mě vůbec řešit neměli. Když "nakupujete jako muž", tak to jste možná žena s mužskými prvky. Moje kamarádka mi říká, že já jsem muž s ženskými prvky.... Možná proto, že i (no považte!) žehlím, vařím, peru a někdy docela rád nakupuji. Ale jak říkám, proč to řešit? Tento svět přece nabízí tolik možností, směrů kam a jak se vydat, co poznávat, studovat o co se zajímat. Dřívější modely společnosti jsou přece už dávno překonané. Pro singles bude podle mě přibývat služeb, nabídek dovolených, volnočasových aktivit atd.. Jinak souhlasím s tím, že být  s někým za každou cenu (nebo jen proto nebýt sama) nemá cenu. Konec konců počet rozvodů o tom vypovídá myslím víc než dost. Takže se nenechte rozhodit ! 

0 0
možnosti
PC

cerveny

21. 4. 2009 15:22
Re: Divím se

Pro singles bude podle mě přibývat služeb, nabídek dovolených, volnočasových aktivit atd..

myslim ze ani moc ne, tech volnocasovych aktivit, ktere jdou delat jen s manzelem a nikym jinym zas tolik neni. Stejne tak dovolene, "single" se obvykle umi zabavit sam a nepotrebuje "nabidku dovolene" :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->