Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠK

osobnostx

16. 1. 2009 21:22
??

Dle výstroje a výzbroje na zhruba polovině fotografií se nejedná o záběry z Izraelského konfliktu....

0 0
možnosti
MP

admiral666

18. 11. 2009 23:51
Re: ??

To uz multikulturni aktivistce Sianderove nikterak nevadi ;-D Pripomelo mi to "priserne a hruzostrasne zabery nebyvale destrukce libanonskych mest" z te nedavne docela zpackane minivalky, kdy po zapojeni rozumu zacalo byt zjevne, ze je to jeden a ten samy zniceny panelak z ruznych stran, uhlu a nasviceni. Pak odhalili photoshopovy podvod, ze tam pro vetsi dramaticnost pridavali kour :-P Nu coz, ja do svych gothickych fotek taky vmontovavam vhodnejsi dramaticka oblaka, nez bily podzimni prepal, ale neovlivnuji jimi levicove verejne mineni.

0 0
možnosti
RR

rezjir

16. 1. 2009 21:02
No vidím, že jste naletěla

dokonale. Doufám, že máte doživotní ponaučení. Že nelze slepě věřit jedné straně.

0 0
možnosti
L

lycka.tomas

16. 1. 2009 20:35
Ten voják s miminev v ruce je z Iráku.

Poté co se voják vrátil z Iráku, díky depresi spáchal minulý rok sebevraždu.

0 0
možnosti
L

lycka.tomas

16. 1. 2009 20:37
Re: Ten voják s miminev v ruce je z Iráku.

Vojáci v kruhu jsou z Iráku a vyrovnávají se s úmrtím svého druha.

0 0
možnosti
PK

Pavel Kolar

16. 1. 2009 19:09
mediální manipulace.

Bohužel některé fotky s Gazou nemají nic společného. Hezký pokus.

0 0
možnosti
JJ

JmX1977

16. 1. 2009 18:59
zopar fotiek

par fotiek je ozaj z Iraku... konkretne fotky 2,3,6,9.

0 0
možnosti
E

editi

16. 1. 2009 18:39
Autorko,

trochu si přestřelila s pravdivostí těch fotek. Nejdřív si ověř na netu, a pak to vydávej za autentické foto z války v Gaze.;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti
G

grinderman

16. 1. 2009 18:32
smarja ted to vidim

tak to uz nejsou afroamericani ale zidoafroamericani v izraelske armade? Sodoma Gomora mily Jehovo.:-)

0 0
možnosti
TVE

tučňák v exilu

16. 1. 2009 22:23
Re: smarja ted to vidim

Na druhou stranu afrožidé v IDF jsou - příšlušníci kmene Falašů, evakuovaní z Etiopie do Izraele na přelomu 80. a 90. let.;-) Což nic nemění na tom že zrovna na téhle fotce (i na dalších v blogu) jsou Američani v Iráku ;-)

0 0
možnosti
G

grinderman

16. 1. 2009 18:29
az by cloveku vyhrkly slzy dojeti

kdyby nevedel, ze je to trochu jinak. Vojaci prece rozdavaji cokoladu a bonbony a vodi starecky pres ulici aje neprejela Merkava...:-)

0 0
možnosti
M

meloun.rudy

16. 1. 2009 18:25
Bohužel jstew nejspíš naletěla

Na spoustě těch fotek jsou vojáci US Army a US Marine Corps.

Poznáte to podle přilby a strakatých maskáčů.

0 0
možnosti
JH

NáhodněProcházející

16. 1. 2009 18:20
Fotky z Gazy?

Kdyz to maji byt fotky z Gazy, co na nich delaji ti hosi usati emericti? 8-o

Notabene vetsina tech fotek proletela medii... Ovsem nikoliv v souvislosti s Gazou :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,46
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->