Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PO

POToole

15. 10. 2008 19:28
Doporucuji

precist si knizky Johna Graye, zejmena tu o namlouvani - cesky nazev bohuzel neznam, ale myslim si, ze by se Vam libily. Hodne stesti! :-)

0 0
možnosti
JS

belgian chocolate

15. 10. 2008 19:20
První schůzky jsem nestrávila nikde jinde než v restauracích

to je možná ten problém

0 0
možnosti
TV

Witty1

15. 10. 2008 18:50
Asi mate smulu

ja mam vsechny rande jako to prvni;-D

0 0
možnosti
JS

lazenak2

15. 10. 2008 18:21
Skromný dotaz

Vážená dámo, jste tou HRŠ, která se v přímém rozhlasovém pořadu z divadla U hasičů vdávala?. Nebyla to tehdy dlouhá známost , ale předpokládám, že píšete o stavu před Vaším sňatkem.

0 0
možnosti

anžto

16. 10. 2008 8:53
Re: Skromný dotaz

paní je rozvedená, to jsme se dočetli v minulém blogu:-) ale jinak nevím o co jde:-)

0 0
možnosti
TB

Tomáš Bobek

15. 10. 2008 18:08
ve Velké příručce schůzek pro muže

se tuším o nějaké druhé schůzce vůbec nepíše ;-) Proslýchá se sice, že bychom o naše ženy měly usilovat každý den a po celý život, ale většině z nás, čtenářů VPSPM, tato myšlenka připadá až fantaskně absurdní. Proboha proč, když První rande vyšlo, že ano :-)

Od tohoto názoru se pak samečci většinou odvrací teprve v období Velkého hledání chyby, tedy v okamžiku, kdy čtou SMS typu "už tě nemiluji" popř. rovnou třímají obálku od soudu s návrhem na rozvod.

Tak hodně štěstí. A karma, dobře se to četlo.

0 0
možnosti
HRŠ

Beky

16. 10. 2008 17:14
Re: ve Velké příručce schůzek pro muže

Zdravím Vás, Tomáši, :-)

ano, máte pravdu! Musím s Vámi souhlasit. Mnoho známých mezi muži to vidí stejně. Když už se jednou "chytla", tak už není proč bojovat...

Děkuji za názor a za karmu.

H. R. Šiander

0 0
možnosti
J

JanaPert

15. 10. 2008 18:06
autorka

má pravdu. Ten, komu vztahy vždycky vycházely, tento článek smete ze stolu jako slátaninu. Ale ten, kdo měl v lásce smůlu, nebo se jen příliš citově váže, nebo prostě nehledá nezávazné vztahy protože "vztah omezuje a svazuje", prostě ten, kdo hledá lásku a porozumění, ten myslím článku porozumí. ;-)

0 0
možnosti
MM

rocky_krysa

15. 10. 2008 18:13
Re: autorka

Dal jsem karmu a chci gratulovat autorce. Ja se pres 1. rande jeste nedostal. A nepouzivam prirucku

0 0
možnosti
JN

Moravský Slovák

15. 10. 2008 18:03
Až si odbudete tento nácvik,

zkuste chodit na rande jen s jedním.

0 0
možnosti
PN

vver440

15. 10. 2008 17:44
sex je pro děcka

dospělý chlastaj-úplně mi šustí jazyk:-)

0 0
možnosti
PN

vver440

15. 10. 2008 17:44
blog je pěknej

randíčka taky, ale já radši leju:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 20,01
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->