Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

fildicka

Taky jsem blba na zlomky, rovnice...

...a doby, kdy matikarka na takove az jecela, nezapomenu. Nemuzu ji ani vystat a na tridnich srazech ji prehlizim.

0/0
11.11.2009 14:44

halalik

pocita se vysledek, nee okolnosti

Ulevy pro ..ie vseho druhu ve skolach nechapu. Pokud vedle sebe postavim blba s IQ=80 a diskalkulika a oba dosahnout tehoz vysledku, tj. zadneho vysledku, tak to vyjde pro tuto cinnost nastejno. Diskalkulik neni lepsi blba. Max. v tom ,ze blb je ...ik na vsechno. Se svym handycapem se zkratka clovek musi naucit zit, a ne si hledat omluvne obezlicky. V praktickem zivote jsou mu beztak k hovn... Zalezi na vysledku a odvedene praci, ne na tom, co ma napsany za ...ie ve zdravotni karte.

0/0
6.8.2008 16:50

Kachnicka21

Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

No a v tom se právě mýlíte. Tohle je typický názor zarytého kapitalisty, který vše měří akorát výkonem. Jenže takhle to v normální společnosti nechodí (resp. nemělo by). A navíc, pokud použiji Vaše "blb", pak je to člověk, který není dobrý v žádném oboru (ale může být dobrý a ochotný člověk, což se v mezilidských vztazích počítá), kdežto dys... jen v něčem není dobrý, ale je dobrý či vynikající v něčem jiném, v čem se mnohdy nemůže uplatnit, protože škola bazíruje jen na té jedné vadě. A když mluvíme o životě, pokud bude chtít dys... napsat životopis nebo podat daňové přiznání, požádá kamaráda, protože ví o svém problému. To je normální.

0/0
6.8.2008 16:56

halalik

Re: Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

Na výsledku ZÁLEŽÍ, na výkonu záleží. Svět je tvrdý. A bude ještě tvrdší - v budoucnu. Když mi kvůli chybě dyskalkulika spadne barák, nebo dojdu nějaké jiné škodě, tak mi fakt, že je dotyčný dyskalkulik, a že "za to vlastně nemůže", nepomůže.

0/0
6.8.2008 17:05

Kachnicka21

Re: Re: Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

ale to si nerozumíme. Dyskalkulik je natolik inteligentní, aby věděl, že pro něj není vhodný obor s matematikou, a proto takový obor nebude studovat. Neznamená to ale, že někoho odepíšu z veřejného života jen proto, že mu nejdou počty.

0/0
6.8.2008 17:06

halalik

Re: Re: Re: Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

Myslim, ze i naprosty blb je pri urovni sve idiocie stale natolik uvedomely, aby si byl vedom svych handycapu.

0/0
6.8.2008 17:14

halalik

Re: Re: Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

A to se mi na dnešní době, ta tvrdost, líbí. Každému dle jeho schopností. Jsou lidé, kteří mají třeba jen ZŠ, a přitom mají a vedou firmy, v nichž zaměstnávají i desítky zaměstnanců.

Na druhou stranu jsou zas otitulovanci, kteří zametají ulice - protože na víc svými praktickými a reálnými schopnostmi zkrátka nemají.

Doby, kdy stačilo vytáhnout diplomy a doklady o vzdělání, a člověk jen na základě tohoto mohl požadovat nějaký pracovní status, už jsou chválabohu pryč...

0/0
6.8.2008 17:11

Kachnicka21

Re: Re: Re: Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

No vidíte, v tom se neshodneme. Já samozřejmě jsem pro to, aby byl každý odměněn podle svého výkonu (strašně mě třeba na škole štvalo, že někdo si stěžoval, že byl vyhozen ze zkoušky, protože se neučil, a záviděl mně, protože já jsem zkoušku udělala - učila jsem se hodně), na druhou stranu je třeba chápat odlišnosti a určitou indispozici některých lidí, kteří za svůj stav nemohou, to je demokratická společnost.

0/0
6.8.2008 17:14

doktor_bota

Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

Hloupý názor - nejsi komunista? Ti byli na podobné věci experti.

Dysortografik asi těžko kdy bude učitelem gramatiky, ale může se stát klidně jaderným fyzikem. Dyskalkulik zase těžko uspěje jako matematik, nicméně může být klidně špičkovým zoologem.

A oba, kdyby světu vládli idioti jako ty, by měli být zařazeni mezi blby.

0/0
6.8.2008 18:23

skot_2007

Re: pocita se vysledek, nee okolnosti

Halalíku Halalíku... Nejste náhodou dysorthografik? No ale za totáče by jste se uživil jako pedagogický poradce.:-/

0/0
6.8.2008 18:52

skot_2007

Trpělivost a spolupráce

Ano ano. Máme vnuka, černobylské dítě a je naprosto komplexní. V různě rozvinutých stupních má dyslexii, dysgarfii,  dysortografii i dyskalkulii. Naštěstí jsme něco tušili a tahle postižení byla včas diagnostikována. Zjistili jsme, že kromě pomoci v učení, je nejdůležitější zvyšování sebevědomí. Takže po trápení v základní škole následoval snadněji, učební obor a pak už samostaně absolvovaná střední škola s maturitou a k našemu překvapení vyšší odborná škola bez jakýchkoliv problémů. Dnes si děláme legraci, že ke svým čtyřem dys-funkcí přidává páté DiS (diplomovaný specialista).

0/0
6.8.2008 16:49

klam

Co se ještě dozvíme

o autorce, když už víme, jaké má IQ, míry, váhu, poruchy a dysfunkce?

0/0
6.8.2008 16:46

skeptický optimista

Netalentovanost nebo diagnóza?

Dnes je módou, když někomu něco nejde, hned hledat diagnózu, kterou se netalentovanost vysvětlí. Špatní žáci dnes nejsou. Jsou jen dysgrafici, dyslektici, dyskalkulici apod. Dokonce nejsou ani zlobiví žáci. Grázl dnes není grázlem, ale hyperaktivním dítětem. Zatímco grázl za svoje chování odpovídá, hyperaktivec je nevinný. On je jen postižený. V tom je ta podstata. Já jsem například od malička méně nadaný na různé ruční práce. Nejsem schopen se také naučit hrát slušně na kytaru. Jakou mám diagnózu? Nebo jsem jen netalentovaný?

0/0
6.8.2008 16:16

doktor_bota

Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Je dobře, že se hledá u dítěte důvod jeho nedostatků - často se dá díky dobré diagnóze stav dítěte zlepšit (přinejmenším jeho psychická integrita). Co se týče hyperaktivity, tou je "postiženo" určitě víc, než 50% dětí a tam bych snad i souhlasil, že jde o nevhodné omlouvání zlobení až grázlovství.

Jinak jsem ale zažil učitele, který na rodičovské schůzce řval na rodiče dysortografika, že si toho debila mají dát do zvláštní školy - přestože nezvládal výhradně gramatiku, ve všech ostatních předmětech byl dobrý až nadprůměrný.

0/0
6.8.2008 16:42

Kachnicka21

Re: Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Přesně, souhlasím. Totiž spousta lidí ještě nepochopila, že náhled typický pro minulý režim nikomu neprospívá - nejen že v důsledku nějakého chytrého učitele, který člověka s LMD považoval za hlupáka, přišla naše republika třeba o talentovaného umělce nebo výborného vědce, ale hlavně ponižování ještě ničemu neprospělo - z člověka, který vyrostl v tom, že je k ničemu a je hlupák, vyroste maximálně zakomplexovaný člověk, který buď bude celý život nešťastný, nebo se bude snažit dohnat to, co zameškal, jiným způsobem. Oč by byl svět lepší, kdyby všichni měli dostatek péče a pochopení, současně ale samozřejmě s kázní?

0/0
6.8.2008 16:46

Kachnicka21

Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Proboha, to není móda, ale doklad vývoje naší společnosti. Pokud někdo má určitý problém, za který nemůže a nikoho jiného tím neomezuje, je třeba mu vyjít vstříc, protože to je jednou z podstat demokratické společnosti, nikoliv akurátní jeidnci, kteří přesně splňují požadavky shora a jsou jeden jak ten druhý (bez vlastního názoru, pochopitelně). Z hlediska jistoty je samozřejmě nutné zjistit, zda jde opravdu o vrozenou poruchu, nebo výmluvu. Házet všechny do jednoho pytle by bylo jako říkat všem, co je bolí břicho, že jsou simulanti, protože pár simulantů se jistě najde...

A opět se uplatňuje základní pravidlo, že sytý hladovému nevěří, že;-)

0/0
6.8.2008 16:43

skeptický optimista

Re: Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Jaký je rozdíl mezi dyskalkulikem a člověkem netalentovaným na matematiku?

0/0
6.8.2008 17:04

Kachnicka21

Re: Re: Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Podle mě nedostatek talentu se dá do určité míry kompenzovat intenzivnější prací. Pokud je někdo dys, ani ta intenzivní práce mu většinou nepomůže - aspoň tak to vidím já.

0/0
6.8.2008 17:08

halalik

Re: Re: Re: Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Naucit se da vsechno. I ten nejvetsi dyskalkulik vi, ze 1+1=2. Pamatuje si to, nespocital to. nabusi se to. Tak to holt vykompenzuje jinou schopnosti, napr. fotografickou pameti...

0/0
6.8.2008 17:17

Kachnicka21

Re: Re: Re: Re: Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Tak se zeptejte dyskalkuliků, kteří sem psali, jaké to je. Já to nevím, jen se snažím chápat lidi, kteří mají určitý problém a neodsuzuji je jen proto, že mně se poštěstilo se s takovým problémem nenarodit.  Prostě sytý hladovému nevěří.

0/0
6.8.2008 17:20

doktor_bota

Re: Re: Re: Re: Re: Netalentovanost nebo diagnóza?

Naučit se všechno rozhodně nedá, to je naprostý nesmysl. I kdybych se postavil na hlavu, nikdy nebudu umět malovat jak Mucha, což převedeno na například dyskalkuliky každý člověk, který si dokaže pohledem sečíst v hospodě lístek, připravit si peníze a pak druhým pohledem zkontrolovat, že ho vrchní neobral.

0/0
6.8.2008 18:18

jtach

Pravopis

On spatny pravopis kvuli LDM je neco jineho nez spatny pravopis kvuli lennosti se naucit ten spravny.

0/0
6.8.2008 16:11

herdekflek

Re: Pravopis

A ty jsi to první nebo to druhé?

Lenost!

0/0
7.8.2008 7:38

jdobry

chapu ten pocit

Přesně chápu ty pocity. Ale já to mám obráceně. Dislexie, potvrzeno oficielně, IQ 146 taktéž měření u psychologa. Ale přiznám se neumím česky. Ročník 74 takže mím rodičům psycholožka řekla ať to škole raději neříkají, bylo by to ještě horší. Diktáty skoro bez výjimky za 5. Kdo nezažil nepochopí, jakou práci mě dalo udělat maturitu z češtiny kdy jsem ve slohové práci musel zkontrolovat a podle mechanických pouček zdůvodnit doslova každé písmenko.

Proč to píšu? Protože pokud má někdo pocit, že je úplně blbej protože má LDM tak neházejte flintu do žita. Dá se s tím žít a dokonce dokončit vysokou školu. Umím totiž jiné věci.

PS: jen mě dojímají ubožáci kteří na internetových diskusích neřeší obsah, ale jen to že je špatně pravopis.

0/0
6.8.2008 15:58

X236K

Re: chapu ten pocit

Je rozdil v tom, jestli nekdo pravopis ignoruje z hlouposti, nebo proto, ze proste ty chyby nevidi.

0/0
6.8.2008 16:12

vovák

Re: chapu ten pocit

zkuste si napsat slovo "milisekundy" se všemi "i" tvrdými. Ještě budete tvrdit, že je pravopis nevýznamný?

0/0
7.8.2008 7:38

herdekflek

Re: chapu ten pocit

Já tvůj problém chápu, to ale neznamená, že nemůžu chtít opravovat tvé pravopisné chyby. Už jen proto, aby hromada jiných nenačetla tento hrubopis za svůj.

Ano, znám dost lidí, kteří jsou vzdělaní, ale mají problém s češtinou. Přijdou, nechají si opravit písemný projev. Před těmi klobouk dolů. Pak jsou druzí, kteří mají chybu v každém druhém slově a jsou schopní takový text bez uzardění šířit.

Já jsem v dětství hodně četla. Pak se ale zase nediv ty a toleruj mě, že mi vadí tyto hrubice. Stejně, jako když v orchestru někdo zahraje falešně.

Třeba mám taky nějakou vadu, nějakou tu dystoleranci k hrubkám :-)

Jo a nevíte, co je to za vadu, když mi dělá potíže couvání? :-)

0/0
7.8.2008 7:57

tom-2718281828459

ldm

určitě se LDM mezi dětmi vyskytuje, ale diagnóza by se měla nechat na odbornících. Místo toho aby se na LDM automaticky sváděly neúspěchy ve škole. Mnohdy je to prostě lenost myslet a to, že na ten dotyčný předmět předem rezignují.

0/0
6.8.2008 15:24

vovák

Můžu se optat?

máte taky problémy s logikou?

Myslím tím řešení úloh typu: Otec čte detektivky a romány, matka čte romány, naučnou literaturu, sestra čte filosofická díla a romány, jaký druh knihy byste jim koupila, aby si početli všichni?

díky za odpověď

0/0
6.8.2008 15:11

jtach

Mam neco podobneho

mam dysmytinadobi a dysvynasenikose. Proste to nedelam, neumim a kdyz me o to nekdo pozada, okamzite to zapominam.

0/0
6.8.2008 14:48

Klara L

Re: Mam neco podobneho

R^;-D;-D;-D

0/0
6.8.2008 16:10

Martina 77

Dobrý článek,

o dyslekcii jsem věděla, ale tyhle informace byly pro mne nové. Díky!

0/0
6.8.2008 14:04

nizj

dobrý počin

Po přečtení příspěvku autorky mám dobrý pocit. Ne snad z toho, že bych jí tu dyskalkulii přál, ale proto, že se o ni nebojí mluvit a to je dobře.Je to asi jediný způsob, jak lidi připravit o předsudky a zároveň pomoci pochopit zdravým lidem potíže nás nemocných. Protože ono je to nepříjemné, když opravdu na očích druhých vidíte něco jako "Bože, to je ale de*il"

Sám mám taky zdravotní potíže, i když trochu jiného rázu. Mám roztroušenou sklerózu... Lidi se ptají  "A to hodně zapomínáš, co"  Tedy tak se ptají ti slušnější...  Jinak ani nezapomínám, o nic víc, než ostatní.  Horší je to třeba s prací, když jí chcete a máte zájem být fér tak s mojí diagnózou jste téměř doživotně nezaměstnaní, pokud tedy pominu podřadné práce, lepení krabic doma a podobně. Tak jsem lhal, protože jsem nechtěl dělat "blbečka", ale zajímavou práci, abych mohl něco dokázat. A dokázal, jsem úspěšný.

Asi taky napíšu nějaký příspěvek do blogu, abych rozšířil obzory veřejnosti. Pisatelka mne docela namotivovala. Dík

0/0
6.8.2008 13:51

nyny.

šmankote

to si vůbec nedovedu představit,vlastně když se nad tím člověk zamyslí, tak to počítání je skoro ve všech oblastech života včetně soukromí, minimálně tedy u peněz a nákupů. Hlavně že se vám podařilo si najít vlastní cestu. Držím pacinky.:-)

0/0
6.8.2008 13:40

milos

za nasich dob ....

za nasich dob byli dyslektici neporadne hloupe deti. Horsi je, ze tak na deti nahlizely ucitelky jeste v roce 1998 !

0/0
6.8.2008 13:03

opas

To chce klid...

Ja jsem zase dysgrafik, rukou pisu vyhradne tiskacim, ani podepsat se poradne nemuzu.

Ted se treba hadam s m-bank kvuli podpisovymu vzoru, oni si trvaji na svem, ja taky - tak uvidime :-)

Skola byla brutus, nakonec to dopadlo tak, ze jsem nemusel psat diktaty, ani mit sesity. Ale to jsem si musel doslova vystavkovat dosti extremnima metodama. Hrozil i vyhazov ze skoly a tak, ale nakonec to i ti pomalejsi ucitele pochopili a byl klid.

Dneska se zivim jako IT a pisu vyhradne na klavesnici. Hlavne to chce ignorovat chytre vety typu "jenom se ti nechce". Kdyz nemam nohu, tak asi nebudu moc dobre behat, a "to se naucis, jen trpelivost" by rikal jenom naprosty idiot. Zajimave je, ze kdyz "nemam bunky na psani", tak se takovych idiotu naslo docela hodne a pritom to je to same.

Preji hodne stesti podobne postizenym.

0/0
6.8.2008 12:55

Kvasha

Ahoj Beky,

... buď úplně v klidu :-) já např. diskalkulují asi netrpím, ale občas mám problémy úplně stejné a možná horší. Nemám problém vypočítat téměř v nulovém čase kolik je 14% ze 70, ale zato stojím 5 min. u automatu na jízdenky na MHD a 20x přepočítávám, jestli na tu jízdenku vůbec mám ...  měj fajn den

0/0
6.8.2008 12:41

radim36

Nedovedu si to dobře představit, neumět počítat.

Možná, že skutečně příslušné centrum v mozku nefunguje, ale taky může být  u některých dětí docela možné, že v prvních ročnících základní školy se ty děcka základy počítání mechanicky nenaučily a jak člověk tyto věci mechanicky v hlavě neumí, vyšší nastavba, rovnice, zlomky, vzorečky atd trvají vypočítat několikrát déle. Pamatuji si ještě na matematiku v prvních třídách základní školy, učitel nám do sešitů kreslil třeba 3 kolečka plus 2 kolečka a my jsme museli napsat nebo nakreslit, kolik těch koleček bude dohromady, vybarvovali jsme je atd.  Na násobilku jsem dostal hračku, krabici, kde byly kontakty a násobilka třeba s pětkou 1x5, 2x5 až 10x 5  a¨kontakty s výsledky a když jsem propojil třeba 3x5 a 15, v krabici se rozsvítila žárovka, jako že to je dobře. Ty násobilky byly natištěné pro všechna čísla do tuším 19, stačilo vyměnit list papíru a už bylo možné se učit jinou násobilku. Těžko říct, mně nejdou zase názvy a písmena.

0/0
6.8.2008 12:26

anžto

:-)

díky za článek. Trpím tím taky. střední škola a matematika to byla muka. Já nakonec samozřejmě ty věci spočítám, ale trvá mi to mnohem déle než ostatním, navíc to ještě třikrát přepočítávám - víckrát, pokud mi to vyjde pokaždé jinak;-D našla jsem si svůj takový systém počítání z hlavy - přítel tomu říká dvojková psycho soustava, ale nevím..hlavně že jsem zchopna dobrat se v přiměřeném čase výsledku - potřebuju vždy dopočítat do desítky a pak odečíst zbytek, který už jsem přepočetla..no to je asi složité - hahaha. Ale nejste sama - mám kamarádku která to má taky!:-)   

0/0
6.8.2008 11:43

ventolin

inteligence

pěkně napsané, je dobré věci brát tak jak jsou a srovnat se s nimi.

lidé s různými dys často vynikají v jiné oblasti, je to jako u slepce kdy mu chybějicí zrak částečně nahradí ostatní smysly jako citlivý sluch a podobně.

0/0
6.8.2008 11:34

Yesname

Neumím

kreslit, škrábu jako kocour a taky mě nutili se naučit psát. Donutili. Nemám jim to příliš za zlé, i když po létech se zase nemusím snažit a často to po sobě opřečtu jenom já sám. Teď by to byla taky určitě nějaká porucha, za kterou bych se schoval. A IQ bych do toho taky moc netahal. Do tělocviku se taky netahá, kdo ho má většího...

0/0
6.8.2008 11:20

doktor_bota

Tak trochu OT

Autorka má židovsky znějící jméno - a představa žida, který má lékařsky potvrzeno, že neumí počítat, ve mě vyvolala skutečné pobavení.

Jinak autorce doporučuji koupit si MDA, existuje pár aplikací, které diskalkulikům zjednodušují život.:-)

0/0
6.8.2008 11:11

Beky

Re: Tak trochu OT

Zdravím doktora_botu, díky za příspěvek, jsem ráda, že se bavíte! Děkuji za tip MDA, ale protože se živím komunikací, psaním textů, tak vůbec nic nepočítám. Pokud ano, vystačím si s kalkulačkou v mobilu.

Mimochodem, pokud má někdo dvě hebrejská jména, neznamená to ještě, že je Žid...

A kromě toho, LMD si nikdo z nás nevybral, takže bych řekla, že si nevybírá ani podle národnosti.

Příjemný den, Hana Rebeka Šiander

0/0
6.8.2008 12:06

doktor_bota

Re: Re: Tak trochu OT

Asi jsem měl zdůraznit, že typicky židovské jméno nerovná se žid, tak to činím dodatečně. Pobavilo mě to právě proto, jak lidé rádi generalizují (ti úmyslně plešatí s namoženou pravicí více).:-)

0/0
6.8.2008 16:32

ozdoba

hezké a úsměvné...

opravdu jsem se při čtení pobavil milá autorko..!!! Jen jsem si nikde nevšiml, při vyjmenování všech problémů, které vám to přináší, že by vám to dělalo potíže při vaření..??? Jak prosím vás vaříte podle receptu..??? Např. vraž do toho 2, nebo 3 vejce, přidej 10 dkg kvasnic a 1/4 kg polohrubé mouky.... musí být pro vás neřešitelné....???? Nebo se mýlím....??? Ale jinak paráda, díky a hezký den. R^;-DR^  

0/0
6.8.2008 11:01

anžto

Re: hezké a úsměvné...

na to jsou odměrky, tam to o počtech není - a dvě vejce spočítat propána umí;-D jde třeba o to kolik je 15+8 - mě to trvá dýl než ostatním...

0/0
6.8.2008 11:44

Beky

Re: hezké a úsměvné...

Zdravím ozdobu, jsem ráda, že se bavíte! Bloggy píši proto, abychom se zamysleli nad tím, co ostatní mohou vidět jiným pohledem a nám, protože nemáme osobní zkušenost, to přijde legrační, hloupé, nemožné či nereálné.

Ano, vaření podle receptů mi dělalo problémy, ale na každé škole, kde se učí vařit je také váha, kde není problém něco zvážit. Takže jsem možná více vážila než druzí a když jsem nevěděla, kamarádky mi poradily. Protože se živím komunikací a texty a psaním, problémy s počty téměř nevnímám...

Navíc, když vařím dnes, tak po 15 letech vaření v praxi, už víte, co máte dát do svých oblíbených pokrmů.

To, že má někdo dyskalkulii, znamená, že neumí počítat, ale ještě to neznamená, že je blbý.

Příjemný den, Hana Rebeka Šiander

0/0
6.8.2008 11:58

vagabund1

Nejen dyskalkulik má potíže.

Každý z nás je v něčem dobrý a v něčem jiném zrovna nevyniká.Problém nastává pokud naše okolí nechápe že všichni nejsme stejní a nutí nás dělat to na co nemáme vlohy nebo způsobem kterým tuto činnost nezvládáme.Člověk který o sobě ví na co má a na co ne je mnohdy považován svým okolím za podivína protože běžné denní problémy řeší docela jinak než většina.I já jsem většinou lidí považován za podivína který řeší jednoduché věci „zbytečně velmi složitě“.Držím vám palce.

0/0
5.8.2008 22:39

Beky

Re: Nejen dyskalkulik má potíže.

Zdravím Vás, Vagabunde1, moc děkuji za R^ držení palců a také za Váš názor. Ano, máte pravdu! Možná věci víc řeším, protože je dělám jinak. A řekla bych, že mnoho lidí považuje "lidi odchylky" za podivíny...

 Téměř všech prvních 15 článků jsou o tom, že člověk s LMD je líný nebo se vymlouvá.

No, jak čtu nové a nové příspěvky, ozývají se také lidé, kteří dyskalkuliky buď  znají nebo jsou jimi.

Je pěkné vidět PROBLÉM JINÝCH JEJICH OČIMA!!! ;-)

Také hodně úspěchů, Hana Rebeka Šiander

0/0
6.8.2008 12:03

oneill

IQ test

Ne že bych vám nevěřil, ale tuhle jste uváděla získání 126 bodů v IQ testu u psychologa. IQ testy často často nějak souvisí právě s matematikou, i když to není na první pohled poznat. Vážně může takové IQ získat v testu "dyskalkulik" ?

0/0
5.8.2008 21:09



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.