Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

Paulus

2. 8. 2008 11:32
Asi máte pravdu

Autorka má pravdu, že okrádá dost obchodníků, kteří člověka znají jako stálého zákazníka. Ve svém okolí bych to odhadl tak na 30 % (horní Žižkov). Jeden zelinář u nás má tak natočenou váhu, aby tam lidi špatně viděli, ale už skončil ne že by sám chtěl, ale ten prostor přebírá někdo jinej. Kdysi Venca Klausů a kluk Ježků prohlašovali, že při privatizaci se zhasne a, že ekonomové předběhnou právníky - no prostě, že se bude krást a nikdo moc v tomhle národě neprotestoval. Tolerance ke korupci a zlodějnám je tady vyšší než na západě, ale srovnatelná s východem.

Jinak ten průzkum supermarketů mne překvapil - viděl jsem to už před lety - zase se tady nekrade o tolik víc než je průměr EU.

JInak jsou etnika, která kradou a podvádějí mnohem víc než Češi, ale nesmí se jmenovat dle politické korektnosti, kteroužto obezličku jedno z těch etnik vymyslelo.

0 0
možnosti
KK

_Karel_

2. 8. 2008 11:08
Možná špatně čtu ?

...ale není to tak, že jste si prostě nepřevzala řádně svůj nákup? Ono to DVD v hromadě časopisů a jiných DVD se zasune raz dva, na to nemusí být trafikant hned zloděj :)

0 0
možnosti
DH

pohranicnice_Jasanka

2. 8. 2008 10:41
Zrovna

to s tim DVDčkem není dobrej příklad, ale budiš......

0 0
možnosti
VF

HenryVIII

2. 8. 2008 11:58
Re: Zrovna

co je to budiš?

0 0
možnosti
RV

Montaigne

2. 8. 2008 10:36
Vy jste paní asi spadla z Marsu

kradlo se vždy a všude. Přestaňte nás laskavě po havlovsku masírovat!:-P

0 0
možnosti
VPB

Jadyk

2. 8. 2008 9:07
Ale no tak!

Jméno máte "emerické", ale jako další z mnoha píšete MY ČEŠI... Ono se jinde nekrade. Ten chlapec na obrázku je Čech jako poleno a tu ceduli má v angličtině jen kvůli tomu britskému výzkumu:-P Vím, ž mi to nebudete věřit, ae žiju v Londýně a krade se tu také a možná víc než v Praze.

0 0
možnosti
H

hayley

2. 8. 2008 11:07
Re: Ale no tak!

Ja jsem vdana v Anglii a ziju stridave v USA a Londyne poslednich 20 let. A muzu potvrdit, ze se v Londyne krade asi vic nez v Praze. Duvod? Londyn ma tolik obyvatel jako temer cele Cechy a kiminalita vzrostla nesmirne od roku 2003. Rika Vam to neco? Jo, presne. Vstup novych statu do EU. Romski spoluobcane tady dokazali, ze existuji uplne nove moznosti o kterych se mistnim krimalnikum ani nesnilo a rozsiruji jim obzory. Pamatujete na kradeni zeleznych poklopu,kolejnic,cinovych strech? Tak to je tady novinka a nestaci se divit. A v Rumunsku si libuji, ze jim poklesla kriminalita o 70%, protoze vsichni grazlove jsou tady. Jo, a nez se nahrnuli  sem, tak si mne jedem cvicne okradl v Praze. Kabelka vepredu na brichu, ruka pres ni, 3 vteriny na pridrzeni pri nastupu do tramvaje. Kluk s ruksakem,  vyskok z tramvaje a mne jasne, ze moje penezenka s nim. A taky jo. Smekla jsou klobouk,  tise anglicky zanadavala, zavolala nekradenym mobilem do mych 3 bank a zrusila karty.      

0 0
možnosti
MP

apokalypsa

2. 8. 2008 9:04
Dalsi priklady ze sveta :-)

Me se pokusili okrast: prodavaci v New Yorku, 2 prodavaci v Japonsku (tam me to opravdu prekvapilo), prodavaci v Londyne, prodavaci v Parizi, prodavac v Rime, prodavacka v Bukuresti Na dalsi si nevzpominam.

0 0
možnosti
M

mstuch

2. 8. 2008 8:53
V ČR okrádají lidi sami sebe navzájem,protože

tu vládne zlodějská ODS pro kterou jsou okrádání,lhaní a tunelování hlavní ukazatelé úspěchu.

0 0
možnosti
MV

leather-man

2. 8. 2008 18:03
Re: V ČR okrádají lidi sami sebe navzájem,protože

Jasně a může tvé malé IQ a malý úd.

0 0
možnosti
VT

marvinka

2. 8. 2008 0:18
.

Mě okradl chlap v Anglii o 10 Liber, prostě mě je při placení zapřel, když jsem platila 20 Librovou bankovkou. Řekla jsem mu, že mi má dávat ještě 10 Liber, díval se na mě jak na vola a nedal mi nic.

Dále mě okradl jeden pražský taxikář, sám řekl kolik to stojí, dám mu asi 500 bankovku, on mi vrátí tak o 80 Kč méně. Než jsem se vzpamatovala a spočítala to, byla jsem venku. Příště si musím dávat větší pozor, abych nikomu nenaletěla. Jsou to malé částky, ale naštve to.

0 0
možnosti
VH

Stará kára

1. 8. 2008 22:58
Jsem přesvědčen,

že jen zloděj může první chybu považovat za úmyslnou krádež. Vy jste nikdy chybu neudělala?  Vy si vůbec neumíte představit, že to DVD opravdu našel a schoval pro případ, že se vrátíte? Třeba i zítra či pozítří?    Ne, paní. Jen lotr může každého pokládat hned za lotra.

0 0
možnosti
BH

dropa

2. 8. 2008 11:39
Re: Jsem přesvědčen,

Je to tak. Ten příklad "okrádání" je za fšecky prachy:-)

0 0
možnosti
VH

Stará kára

1. 8. 2008 22:52
Kdo je to "my Češi"

Předpokládám, že (za prvé) VY. Proč to děláte? Proč neustále někoho okrádáte? Proč nelegálně stahujete softweare a hry. Proč kradete v obchodech?

Já jsem Čech a kupodivu (vážně!) nic z vámi popsaných věcí nedělám. Možná jsem blb. Anebo, přes své přesvědčení, nejsem Čech. Alespoň podle vás.

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,88
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->