Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC

Pan Chrysopras

29. 7. 2008 13:32
Můj vkus

Autorka se snažila odhadnout mužskej pohled na krásu ženy, tak uvedu, jak to mám já: Naprostej základ je obličej, pokud ten je dobrej, tak ostatni v podstatě neřešim - problem je pokud má dáma přes metrák nebo má hrudník pubertálního chlapceRv. Vseobecne bych rekl, ze timhle "sítem" projde docela dost ženskejch. Ovšem to je pohled čistě fyzickej. Dost ženskejch ( zvlást mladšího vydání ) to pak třeba zazdí svojí "vybranou" mluvou nebo tim, že hulí jak továrny...

0 0
možnosti
VM

Si0

29. 7. 2008 12:50
A je fakt, že macatější ženský jsou lepší:

Dá se po nich pořádně rajtovat. Válet se po kostečkách je malé utrpení.

0 0
možnosti
B

bytostQ

29. 7. 2008 16:30
Re: A je fakt, že macatější ženský jsou lepší:

nene, je to velké utrpení, bo je člověk otlačený Rv

0 0
možnosti
VM

Si0

29. 7. 2008 12:47
No a co, já to mám naopak.

Doktoři mě tvrdí, že mám nadváhu, ale já si myslím, že jsem normální.

0 0
možnosti
VM

Si0

29. 7. 2008 12:48
Re: No a co, já to mám naopak.

sorry: *mně

0 0
možnosti
M

Mystix

29. 7. 2008 12:44
Nesmysl

No mě se třeba líbí velmi štíhlé ženy s malými vnadami,ale to neznamená,že by se mi třeba nelíbila žena plnějších tvarů. Ale je to méně pravděpodobné. Já myslím,že je to velmi indviduální.

Ale celkově si myslím,že je spíše důležité aby se člověk líbíl jinému člověku,kterému se chce líbit. Jinak je to v podstatě jedno.

0 0
možnosti
KD

divilek

29. 7. 2008 12:37
Každá květinka ...

svého zahradníka najde :-). Přesto si myslím, že muži mají často rádi téměř všechny ženy, jen ti "tlustí kamarádi" po letech manželství zřejmě vadí trochu více, soudě podle množství vtipů, které o tom kolují.. Holky jako z koncetráku nemusí asi nikdo, ale hodně štíhlé se taky líbí. Je to i o kouzlu osobnosti a harmonii a vzájemného souladu jednotlivých proporcí - i hodně velká prsa a hodně velké pozadí nemusí vadit u jinak sympatické a fajn holky, když v souladu s její postavou vše ladí. A stejně tak nemusí vadit ani hodně malá prsa a hodně malé pozadí - jednak jsou muži, kterým se to líbí, a hlavně  - pořád je to všechno o kouzle osobnosti a šarmu. A co pro někoho je hnus, jiný vychválí jako nejkrásnější ženu světa. V tomhle směru ženy strach mít rozhodně nemusejí...

0 0
možnosti
AA

abc

29. 7. 2008 15:50
Re: Každá květinka ...

Souhlas, každej normální chlap tomu rozumí, ale vykládej to těm babám, vidíte na autorce článku, jaký s tím má nebetyčný problém a přitom se snaží být nad věcí. (viz problém s nákupem hadříků na sebe-koho to dneska zajímá, tak si holka kupuj chlapecké oblečení v luxusních obchodech a máš po problému a uvidíš jak vynikne, že jsi sexy).

0 0
možnosti
PP

Petrpac

29. 7. 2008 12:36
Paráda

Není nad to když si můžeš kozy vymodelovat kde cheš

0 0
možnosti
SS

spoock

29. 7. 2008 12:29
ženy

nevím proč, ale ženy se zbytečně moc řeší. proč se každá stará o svou váhu? výšku, nížku, atd.? každej jsme nějakej, ostatně mě se líbí na ženě osobnost a né jak vypadá, sebehezčí žena /každý muž má pro krásu jiné parametry/ bez mozku je např. pro mě nepřitažlivá. pokud bych měl vzít můj tělesný ideál, tak výška nerozhoduje, nížka mi je ukradená, tloušťka (pokud vyjde horu), tak má vyhráno ;-D

0 0
možnosti
MZ

Aglája Vopajšlíková

29. 7. 2008 13:27
Re: ženy

Hlavně, že ji má a dýchá ;-D

0 0
možnosti
R

radeczeko

29. 7. 2008 12:26
šmarjá

pořádnou masitou prcku...(Y)

0 0
možnosti
MZ

Aglája Vopajšlíková

29. 7. 2008 12:17
...

Dokud se jako krém dala sehnat jenom Indulona nebo obyčejná Nivea v kulaté modré krabičce, z laků na vlasy byly v nabídce Lybar a Taft, neexistovala fit centra a v médiích se nepsalo o neznámých ženských (nějaké modelky či držitelky titulu miss), které nic neumí, ale jenom je upraví na focení - při současné technice bychom totiž byly krásné všechny, tak jsme tady nepotřebovali řešit, jestli je někdo tlustý, jestli má celulitidu (tu měla totiž každá ženská a vůbec jí to nevadilo) nebo jestli má na vlasy použít takovou či makovou značku. Jo, byznys je byznys a my jsme jeho oběti. Hlavně nechápejte můj příspěvek tak, že bych chtěla v tomto směru dobu vrátit. To raději budu mít celulitidu.:-)

0 0
možnosti
MD

mikd

29. 7. 2008 13:43
Re: ...

R^

0 0
možnosti
T

trtake

29. 7. 2008 12:13
Jsem naštvaný

Jsem zklamaný, že jsem to dočetl. Nadpis naprosto neodpovídá obsahu. Můj pocit z článku vystihuje výňatek z návodu jak psát dobrý blog a čeho se vyvarovat. "...internet se jen hemží nicneříkajícími blogy; zkuste se před svým psaním vždy zamyslet, co nového čtenáři přinese zrovna ten váš příspěvek."

0 0
možnosti
EP

chassis hunter

29. 7. 2008 12:42
Re: Jsem naštvaný

mel jsem uplne stejny pocit:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,87
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->