Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LN

BMBMBM

2. 8. 2008 13:03
hm...

treba casem taky priberete :-), doporučim řetězce rychlého občerstvení, hezky evčer před spanim :-)

jako malej sem byl hubenej, až vychrtlej....., v pubertě sem se dostal na ideální váhu ke své postavě,

, a během střední sem přibral  díky brigádě.

Dnes sem rád když mám lehce kolem metráku, a zavidim těm co nemusí řešit jestli o víkendu u babičky přiberou kilo nebo tři.

0 0
možnosti
MK

pancho10

2. 8. 2008 9:53
No taková Eržika z Košic:

Měří 1,2m a váží 210kg,její dežo meří 2,3m a váží 50kg.No a taky jim to funguje.Když jdou tak ji kope před sebou jako balon.......;-D;-D

0 0
možnosti
D

dnb

1. 8. 2008 23:11
no,

to je ono, já jsem ve 20 měřil 196 centimetrů a vážil 85 kilogramů, ve třiceti jsem měřil 196 centimetrů a vážil 105 kilogramů, dál je to irelevantní ;-D

0 0
možnosti
GS

all_the_way

1. 8. 2008 22:08
Je to o názvosloví

Štíhlá říkám ženě/dívce, která má přiměřeně štíhlý pas, pěkné nohy, hezky tvarované pozadí a ženskou siluetu (neplést s Věstonickou Venuší). To o čem pojednává článek bych nazval vyzáblostí. Co se přitažlivosti týče, tak vyzáblé ženy jsou na tom u mě podobně jako ty velmi silné: na nule.

Samozřejmě jsou i ženy přírodou znevýhodněné, ale téměř každá žena, která jí s mírou všechno a k tomu zdravě sportuje, je pro mne fyzicky přitažlivá.

Nechápavě vrtím hlavou pokaždé když vidím namaškařenou vychrtlinu, která se nese ulicí jako královna krásy na svých hůlkovitých nohou a domnívá se, že všichni muži omdlévají touhou po ní. Ani kolo....

0 0
možnosti
CO

Carbon Ocassions

1. 8. 2008 14:54
Tak ja bych byl 11-ty muz,

ktery oceni hubenou postavu :-PMoc se mi libi stihle zeny,treba typ jako byla Diana Kobzanova,nez si nechala zvetsit prsa :-/

0 0
možnosti
F

fext

1. 8. 2008 13:11
?

Jo. Mají.

0 0
možnosti

nokianew

1. 8. 2008 13:58
Re: ?

SOUHLAS!!! R^

0 0
možnosti
DMJ

druhej malej Jarda

31. 7. 2008 16:07
Proč

se o ženském pozadí píše jako o "zadečku", když jinak žena prsa nebo poprsí (nikoli prsíčka nebo poprsíčko), hlavu, ruce, nohy, boky  (ne hlavičku, ručičky, nožičky, b...ůčky(?)  ) ? Co je špatného na ZADKU?

0 0
možnosti
BN(

Bůh Nejvyšší (12)

1. 8. 2008 4:49
PRDEL se to jmenuje.

0 0
možnosti
MK

marionetta

31. 7. 2008 14:51
moc dobrý

Sice nemám problémy jako autorka, spíš naopak, ale moc dobře vím, o čem mluví. Moje dcera je o 20 kg mladší a tudíž se taky potácí mezi velikostí 34-36, zatímco já řeším dilema - nahoře o 2 čísla větší než dole. Chlapi si zálibně koukají, já se blahem tetelím,ovšem až do okamžiku, kdy vstoupím do obchodu s prádlem nebo oblečením. Moje dcera zase naopak trucuje, že jí příroda nenadělila... Tolikrát jsem jí říkala, že se klidně rozdělím, že je tam toho dost pro obě, ale nesetkala jsem se s pochopením :-) A teď babo raď, která z nás je na tom líp? nebo hůř...

0 0
možnosti
RR

RumBum

31. 7. 2008 15:05
Re: moc dobrý

No, z toho plyne, že problém není ani v zadečku, ani ňadrech, ale ještě o kousek výš :-)

0 0
možnosti
M

mo-ko

31. 7. 2008 14:22
pěkný

článek,  jsem na tom podobně, ted´si každý ráno dávam mateří kašičku...doporučuju, přiberete rovnoměrně 2-3 kila, spraví se vám plet´, vyrovná se hladina hormonu...holka jako lusk;-)

0 0
možnosti
BN(

Bůh Nejvyšší (12)

1. 8. 2008 4:48
Zelená a křivá?

0 0
možnosti
MM

slavek133

31. 7. 2008 14:21
není

nic hnusnějšího než vyzáblá ženská.Už můj děda v minulém století říkal,že na ženské musí být kus masa,aby byla za co chytit.Nedávno jsem někde četl,že typ vychrtlé modelky vytvořili homosexuální módní návrháři,aby se děvčata podobala štíhlým mladým hošíkům.

0 0
možnosti
BN(

Bůh Nejvyšší (12)

1. 8. 2008 4:47
Mysogynní metrosexuálně eunušská klika to byla.

Podobná konstrukce jako židobolševik anarchofašista negr albín.

0 0
možnosti
  • Počet článků 624
  • Celková karma 21,87
  • Průměrná čtenost 3856x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->