Vztahy

Hana Rebeka Šiander

Jak zrušit profil na Facebooku

Po dlouhých sedmi letech jsem dospěla k závěru, že svůj profil na sociální síti Facebook zruším. Kam se obrátit? Jaké jsou možnosti? Jak to probíhá? Jak dlouho? Co všechno byste měli vědět?

14.9.2015 v 17:37 | Karma článku: 23.07 | Přečteno: 1571 |

Hana Rebeka Šiander

Co mi Facebook dal a vzal

V roce 2008 jsem si založila profil na Facebooku a stala se součástí obrovské sociální sítě. Byla jsem aktivní sedm let. Něco mi to dalo,ale i vzalo. V srpnu 2015 jsem všechno zvážila a profil zrušila. Co mě k tomu vedlo?

10.9.2015 v 22:13 | Karma článku: 27.34 | Přečteno: 1767 |

Hana Rebeka Šiander

Ženská ňadra a zírající muži

Přicházejí první jarní slunné dny a s tím my, odhalující se ženy... Nejrůznější trička, topy a šaty, které zdůrazní nejen postavu, ale odhalí i dekolt. Některé z nás mají malá ňadra, některé normální, jiné ženy mají bujné poprsí. Ale co muži? Ti se často neudrží... a zírají! Jenže co s tím, když je to nepříjemné? Zamaskovat poprsí jakoby žádné nebylo? Hrbit se? Ignorovat to, když se vám muž dívá během rozhovoru ne do očí, ale celou dobu na hrudník? A co s malým poprsím? Přečtěte si 5 nápadů, které mi muži doporučili pro vylepšení malého poprsí! Pozor, ryze ženský blog!

18.2.2014 v 20:01 | Karma článku: 18.15 | Přečteno: 3147 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Chtěl bych tebe, ale když to nevyjde, tak budu s Katkou

Tak tohle mi opravdu mozek nebere! Stalo se mi to už během života několikrát. Objeví se nějaký muž a pak zazní ona věta: „Chtěl bych tebe, ale když to nevyjde, tak budu s Katkou.“ Nejdřív jsem si myslela, že jde o legraci. Ale ne! Všichni muži to říkali s naprostou upřímností a vážností. Existují ještě vůbec opravdoví muži? Máte stejnou zkušenost jako já? Anebo je normální cítit se jako kus zboží, které když nepasuje, tak ho vyměníte za jiné?

17.7.2013 v 16:45 | Karma článku: 15.93 | Přečteno: 2080 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

10 nejhorších vět, které ženy nechtějí slyšet

Server Daily Telegraph přinesl krátký přehled nejtrapnějších a nejhorších vět, které mohou nás, ženy, nejvíce rozčílit. Ať už je vysloví muž (nebo také někdy žena), můžeme se dostat do trapné situace, kdy se dopustíme faux pas. A jak to dopadlo? Co je tím nejhorším? Přečtěte si můj dnešní blog a pojďme diskutovat.

16.4.2013 v 21:09 | Karma článku: 16.24 | Přečteno: 2696 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Slavíte svátek sv. Valentýna nebo ho jako komerci ignorujete?

Také k nám dorazil svátek sv. Valentýna... Mnozí říkají, že jde čistě jenom o komerci a svátek ignorují. Další ho zase vnímají jako příležitost, jak dát najevo milovaným bytostem, že je milují. Já osobně jsem velké oslavy v tento den nikdy nezažila, protože bývalí partneři svátek neslavili. A jak jste na tom vy? Budete slavit, kupovat květiny a organizovat slavnostní večeře?

13.2.2013 v 9:16 | Karma článku: 11.70 | Přečteno: 931 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Film Noci s nepřítelem vypovídá o domácím násilí

V poslední době jsem se setkala s několika životními příběhy žen, které jsou si v jednom podobné – všechny prožily domácí násilí. Jako kdyby se tyto ženy setkaly někde u kávy a nastudovaly si jeden a tentýž scénář. Smutné na tom je, že vím, že se tyto ženy nikdy nesetkaly. Domácí násilí je totiž téměř vždy stejné. Jestli chcete vědět, co je domácí násilí, podívejte se na film NOCI S NEPŘÍTELEM.

3.9.2012 v 9:18 | Karma článku: 14.09 | Přečteno: 2445 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

A ty se jako musíš ženit? Ona je těhotná?

V poslední době slýchávám o tom, že ten, kdo se žení je vnímán jako ten, kdo si nedal pozor, jeho partnerka otěhotněla a on to musí nějak vyřešit. Existují ještě páry, které se berou proto, že jeden miluje toho druhého? Co si o tom myslíte?

28.6.2012 v 11:15 | Karma článku: 16.17 | Přečteno: 1952 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Chtěli byste raději pěknou a chytrou ženskou či krásnou a blbou?

Poslední dny přemýšlím, zda muži dávají přednost krásným a chytrým ženám před ženami krásnými, ale hloupými. Kladu si otázku, zda jsem narážela na podivné muže, anebo jsem měla jen smůlu? Nebo prostě jen stačí krásný vzhled? Musím se přiznat, že většina mužů v mém životě si přála, abych byla „jen“ pěkná a pokud možno, nepřemýšlela. Že by opravdu muži preferovali radši krásu? Jaké máte životní zkušenosti a poznatky Vy?

14.10.2011 v 14:38 | Karma článku: 24.88 | Přečteno: 4024 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Proč už muži nelíbají ženám ruce?

Stává se mi to velmi zřídka, ale je to neuvěřitelně milé a romantické gesto, které potěší každou ženu. Přijdete na setkání s mužem a on, místo aby vám tradičně podal ruku, vám ji políbí. Garantuji, že vás tento nezvyklý čin na chvíli překvapí, možná i vyvede z míry. Pak si ale uvědomíte, že jako žena nemůžete být víc poctěna a zahřeje vás to u srdce. Proč vlastně muži upustili od tohoto kouzelného gesta? A máte kolem sebe muže, kteří vám líbají ruce, když vás vidí?

4.7.2011 v 9:33 | Karma článku: 19.05 | Přečteno: 4140 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Kolik že ti je? 32? Aha, promiň, myslel jsem, že 26!

Kolega ze školy, zaměstnání nebo soused - začneme komunikovat, přicházejí sms a nejrůznější pozvání kamkoli. Když přijde časem řeč na věk, řeknu pravdu. Proč bych taky lhala? Odpovědi a reakce jsou téměř stejné! „Kolik ti je? Tobě že je 32 let? To není možný, myslel jsem, že tak 26! Aha...“ Už vím, že už se neozvou. Dávají totiž přednost dvacítkám! Co to s těmi muži je? Co je špatného na mém věku?

7.6.2011 v 9:36 | Karma článku: 23.72 | Přečteno: 4334 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Připadáte si trapně, když jdete s přítelem a on flirtuje s jinou?

Zažila jsem to několikrát... Začíná to téměř pokaždé stejně. Nejdřív má oči, srdce, dlaně a slova jen pro vás a pak se něco změní. Po pár dnech, někdy týdnech či měsících (jak u koho), to začne. Jdete takhle po ulici a najednou se naproti vám objeví nádherná, vysoká blondýnka či brunetka, která je o poznání krásnější než vy. A váš přítel má oči jen pro ni... Dámy, taky to znáte? A co s tím děláte?

2.3.2011 v 10:01 | Karma článku: 20.71 | Přečteno: 7001 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Krásný svátek svatého Valentina!

Moji milí, přeji všem, ať už zamilovaným, šťastně zadaným, singles nebo osamělým, k dnešnímu svátku svatého Valentina MNOHO LÁSKY. Také přeji SRDCE PLNÉ NADĚJE, protože láska je nevyzpytatelná - je tam, kde byste ji nečekali a není před ní imunní žádný člověk. Mějte proto oči dokořán otevřené - nikdy nevíte, kdy vás potká...

14.2.2011 v 13:33 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 1345 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Slova, která ve vztazích nesmí chybět

Ve vztazích slyšíme nejrůznější věty a slova. Na začátku vztahu často příjemná a laskavá, postupem času neutrální a pak možná sklouzneme k tomu, že vyřkneme slova, která bychom raději vzali zpět. Litujeme toho, ale to už není možné. Jsou ale slova, na která bychom ve vztazích neměli zapomínat nikdy. Ať už je budeme říkat potichu svým láskám nebo přátelům, mezi řečí blízkým nebo rodičům, pohladí je po duši. Díky nim se totiž dozví, že nám na nich záleží.

12.8.2010 v 9:02 | Karma článku: 20.84 | Přečteno: 4299 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Proč mají zadaní muži své profily na seznamkách jako svobodní?

To si takhle serfuju po internetu a narazím na nějakou zmínku o svém známém nebo dávném příteli. Ptám se sama sebe: Jak se má? Co asi dělá? A tak si zadám jeho jméno do vyhledavače a zjistím, že se nejenže před pár lety oženil, ale také, že jeho jméno a e-mail jsou pod nickem na seznamce, kde se profiluje jako svobodný. Proč si zadaní muži zakládají profily na seznamkách a předstírají, že jsou svobodní? Co je k tomu vede?

19.7.2010 v 9:11 | Karma článku: 22.98 | Přečteno: 7085 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Jaké to je, když vám umře táta…

V září to budou už čtyři měsíce od té doby, co mi zemřel táta a já se stále ne a ne vzpamatovat. Přemýšlím nad tím, kdy asi pomine ta prázdnota, kterou mám ve svém srdci. A musím si pravdivě přiznat, že nevím. A možná je víc než nad slunce jasné, že nepomine nikdy, protože to byl prostě můj táta.

28.8.2009 v 9:01 | Karma článku: 37.15 | Přečteno: 7867 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Single? Sobecká kariéristka, která nechce muže, děti ani rodinu

Jak se řekne o někom v České republice, že je single, tak se většina lidí domnívá, že jde o člověka mladého a sobeckého, který si buduje kariéru, užívá si své nezávislosti a svobody s přáteli, paří v hospodě, chodí na párty, cestuje, studuje... A to všechno sám, aby se nemusel dělit o své peníze s někým dalším, už vůbec ne s partnerem, rodinou a dětmi.

21.4.2009 v 14:00 | Karma článku: 29.48 | Přečteno: 7878 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Musí mít žena muže opravdu za každou cenu?

Když je žena sama, je to podivné pro mnoho nejrůznějších lidí. Je to divné rodičům, sourozencům, přátelům, známým, kolegům v zaměstnání a občas se Vás zeptá i sám šéf. Přestože se mě mnozí ptali na totéž, jen v různých obměnách, základní otázka zůstávala stejná: Kdy už si najdeš nějakého chlapa? Podle statistik je ale až 63 % singles bez partnera. A proč? Protože nenašli toho pravého...

23.1.2009 v 16:18 | Karma článku: 34.69 | Přečteno: 9139 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Když je muž sám, je to v pořádku, jestliže je žena sama, je divná

Existují muži, kteří mají nějaký šestý smysl, kterým na dálku rozpoznají, že je žena právě sama. A když právě nemá žádného přítele, partnera nebo manžela, je podle nich prostě divná. Tak s tímhle stereotypem se setkáváme dnes a denně. Když je ale muž sám, je to v pořádku. Proč tomu tak je? A do které skupiny patříte Vy?

7.12.2008 v 1:12 | Karma článku: 23.70 | Přečteno: 3678 | Diskuse

Hana Rebeka Šiander

Volný čas, který jsem nikdy dříve neměla

Přijít domů, kdy chcete, nevysvětlovat nikomu, kam jdete a kdy se vrátíte, když zapomenete nakoupit, nikdo se nezlobí, mít dost času sám na sebe, přečíst všechny knihy, které si koupíte, strávit celý den v posteli a prolenošit ho u starých filmů, zkrátka mít čas na všechno, co jste si kdy přáli dělat... Co to je? Pohádka? Sen? Je to volný čas, se kterým můžete volně disponovat, když jste sami.

5.11.2008 v 16:29 | Karma článku: 21.72 | Přečteno: 3159 | Diskuse
Počet článků 620 Celková karma 15.28 Průměrná čtenost 3816

Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

TOPlist