V čem budeme IN na podzim 2008 a v zimě 2009?

Móda se stále mění a pokud chceme být IN, měli bychom se inspirovat módními trendy, které ovládnou módu v obchodech, ulicích, náměstích… Podzim a zima nám přinesou asymetrické střihy z lehčích materiálů, minisukně se zkrácený

Předpokládejme, že náš šatník už plný je. Pak stačí vybrat aktuální doplňky a můžeme držet krok se současným módním trendem podzimního a zimního období. Pokud nám však chybí základní prvek, např. šaty, sukně, sako… pak se můžeme vydat do obchodních domů a začít utrácet.

Ať už jsou typickými barvami podzimu 2008 a zimy 2009 výrazná oranžová, červená, zelená nebo tmavě modrá, černá, zlatá, smetanová, šedomodrá nebo barvy odstínů šeříků… přesto nesmíme zapomenout na to, jakou máme pleť.

Barevná typologie většinou rozlišuje čtyři základní období – jaro, léto, podzim a zimu, a je základem pro typické barvy, které ladí k pleti, vlasům, očím, obočí a rtům. Každému typu pleti nesluší všechny barvy, naopak, v některých vynikneme a v jiných můžeme vypadat jako nemocní. Proto se nenechme zmást a nekupujme ihned jednotlivé kusy oblečení v módních barvách.

MÓDNÍ TRENDY PODZIM 2008 A ZIMA 2009

Silueta a styl


  • Širší silueta jako u předchozích sezón

  • Šířka v bocích na kalhotách i sukních

  • Lesklé materiály (např. Nina Ricci)

  • Vrstve­ní

Šaty


  • Asymetrického střihu

  • Minišaty se zkrácenými délkami kalhot nebo barevných legin (které vykukují zpod kalhot) 

Saka


  • Zkrácená saka a může z nich koukat delší vesta

Sukně


  • Minisukně se zkrácenými délkami kalhot nebo barevných legin (které vykukují zpod kalhot) 

Trička


  • Asymetrického střihu, např. na jedno rameno

  • Roláky

Punčochy


  • Tmavé punčochy, které nosíme do polootevřených bot nebo do bot atypicky širo­kých přes kotníky či lýtko

Provokující prvky


  • Uniformy nebo alespoň uniformní prvky (např. dvouřadé zapínání nebo kovové knoflíky)

  • Zipy na sakách i kabátech, bundách

  • Průhlednost, průsvitnost

  • Mašle, šerpy, kožešiny jako doplňky

 

Doplňky


  • Decentní pásky

  • Pásky s decentními sponami

  • Velké brýle ještě ano, ale už nastupují užší skla

Barvy

  • Výrazná oranžová, červená, zelená nebo tmavě modrá, černá, barvy s patinou, zlatá, smetanová, lomená bílá, béžová rudá, šedomodrá, šedozelená, barvy odstínů šeříků a sušeného pomeranče, okrová, barva zkamenělých růží a houbičky shitake.
  • Kombinace černé s jednou výraznou barvou je IN.

 Materiály


  • Pevnější a pružné materiály, které se drží se kolem těla

  • Lehčí materiály, které vytvoří rozvlněnou siluetu

  • Krajky, pleteniny, samet, kárované vzory

  • Motivy srsti na malých plochách nebo motivy listí a květů 

Líčení

  • Často jedna barva, temné nebo kouřové líčení očí
  • Rudé nebo temné černofialové rty
  • Zvětšování očí stínováním oč­nicového oblouku jako v 60. letech XX. století nebo měkké prolínání šedomodrých a šedozelených stínů

  • Širší obočí a čistší barevnost jako v 50. letech XX. století

OUT


  • Příliš obepnu­té oblečení

  • Oblečení s bokovými liniemi

www.avs.cz

http://www.vizazista.com/cs/barevna-typologie/

fotografie z www.flickr.com

Paleta barev PODZIM 2008 A ZIMA 2009 z www.avs.cz

Autor: Hana Rebeka Šiander | pátek 24.10.2008 15:11 | karma článku: 14,36 | přečteno: 2331x
  • Další články autora
  • Počet článků 622
  • Celková karma 15,61
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->