10 nejhorších vět, které ženy nechtějí slyšet

Server Daily Telegraph přinesl krátký přehled nejtrapnějších a nejhorších vět, které mohou nás, ženy, nejvíce rozčílit. Ať už je vysloví muž (nebo také někdy žena), můžeme se dostat do trapné situace, kdy se dopustíme faux pas. A jak to dopadlo? Co je tím nejhorším? Přečtěte si můj dnešní blog a pojďme diskutovat.

Britského průzkumu serveru Daily Telegraph se zúčastnilo 500 dotázaných žen.

První příčku obsadila věta: „Kdy se to narodí?“ Na tom by nebylo až tak nic špatného, kdyby to byla pravda a žena byla v požehnaném stavu a očekávala příchod potomka. Nicméně pokud tuto otázku zaslechnou i ženy, které mají pár kilogramů váhy navíc, pak je to více než trapná situace.

Na posledních místech se umístily věty „Opravdu bys toto měla jíst?“ a „Neměla bys vyluxovat?“

Ať už se v těchto větách „najdete“ a řeknete si: „No, jo! To znám!“ nebo vás jenom rozesmějí, je dobré vědět, čemu se vyhnout.

TOP 10 NEJHORŠÍCH VĚT, KTERÉ ŽENY NECHTĚJÍ SLYŠET

  1. "Kdy se to narodí?" - 25 % žen
  2. "Ano, tvé pozadí je poněkud větší." - 17 % žen
  3. "Vypadáš unaveně!" - 13 % žen
  4. "Miláčku, uklidni se!" - 12 % žen
  5. "Zlato, nemám ti zaparkovat auto?" - 11 % žen
  6. "Čím dál tím víc se podobáš své matce!" - 9 % žen
  7. "Já ti to říkal." - 5 % žen
  8. "Kolik jsi zaplatila za ten účes?" - 4 % žen
  9. "Opravdu bys toto měla jíst?" - 3 % žen
  10. "Neměla bys vyluxovat?" - 1 % žen

A jak jste na tom vy? Co je pro vás tím, co nesnášíte a nechcete slyšet? Pojďme diskutovat!

Krásný jarní den a co nejméně trapných situací Vám přeje blogerka Hana Rebeka Šiander

Fotografie a linky:

http://www.novinky.cz/zena/vztahy-a-sex/298533-nejhorsi-fraze-ktere-zena-nechce-nikdy-slyset.html

http://www.dailytelegraph.com.au/lifestyle/the-absolute-worst-thing-to-say-to-a-woman/story-e6frf00i-1226615683497

http://www.ktk985.com/THE-WORST-THINGS-A-MAN-CAN-SAY-TO-A-WOMAN-/11279210?pid=309249

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2305736/Whens-revealed-worst-thing-man-say.html

www.flikr.com

 

Autor: Hana Rebeka Šiander | úterý 16.4.2013 21:09 | karma článku: 16,24 | přečteno: 2697x
  • Další články autora
  • Počet článků 622
  • Celková karma 14,51
  • Průměrná čtenost 3868x
Narodila jsem se v roce 1979 v Hradci Králové. Baví mě studovat a vzdělávat se, a tak jsem vyučená švadlena a kuchařka, ale i sociální pracovnice. Vystudovala jsem theologii. Jsem absolventkou Policejní akademie PČR.

Během svého života jsem se věnovala mnoha povoláním. Pracovala jsem v McDonald´s, byla jsem asistentkou ve vzdělávací společnosti, realitní makléřkou i státní úřednicí na Ministerstvu obrany ČR.

Nejvíce mě zaujala práce v médiích (rádio, TV, noviny) a objevila jsem, že mě baví psát. Pracovala jsem jako novinářka v oblasti V.I.P. a politiky.

Píši recenze pro Palmknihy.cz. Jsem blogerka, spisovatelka a recenzentka knih a filmů.

V únoru 2012 mi vyšel můj první román pro ženy, kniha BRIGITA. V prosinci 2012 se objevila na světě druhá kniha HEDVIKA. V roce 2020 jsem napsala nový ženský román, který se jmenuje MARIANNE a hledám nakladatele, abych mohla knihu vydat. A pracuji na dalších knihách.

Najdete mě také na MÉM WEBU: http://siander.cz

Můžete mi napsat na E-MAIL: siander@siander.cz

Počet návštěv podle TOP listu:

');
//-->